Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2020 21:22 - Обгърнати от Висш Разум
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1254 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна искам да ви разкажа едно вълнуващо преживяване, което промени напълно и реално моите представи, даде ми да почувствам, това за което само бях чела и чувала.
И така ... в един горещ летен ден, вървяхме с моя син из града, в който живеем. Слънцето силно печеше и усещането наистина беше неприятно и тежко. Помислих си колко е горещо и че е мъчително под палещите лъчи дори за кратко да повървиш, и тогава започнаха да се случват разни неща. От някъде се появиха облаци, закриха слънцето и направиха сянка, задуха лек, приятен ветрец. Беше бързо и внезапно, съвсем неочаквано и ненадейно. И двамата вперихме благодарни погледи в небето. Но това, което най-много ме изуми беше усещането - усещането за Пространството, за въздуха, който ни обгръщаше, заобикаляше. Аз почувствах, че всичко това, което е около нас е живо и разумно, почувствах го как трепти високочестотно, почувствах, че то взаимодейства с нас, почувствах, че то е любящо, нежно и загрижено, че то знае това, което мислим и чувстваме, че то има желание да прави добри и мили неща, и те не са никакъв проблем за него, и са напълно във възможностите му. Това осъзнаване и усещане ме разтърси из основи, преобърна всичките ми натрупани матрични представи.
Мили хора, аз вече знам съвсем лично и искрено, не защото съм чула и чела, а защото съм го преживяла дълбоко - всичко около нас е живо, всичко е Енергия, всичко е Божествено, всичко е пропито с Висшия Разум и още по-прекрасно - с Висшата Любов. Ние сме потопени във всичко това, то е в нас и навсякъде около нас. То е отворено и толкова мило и нежно, то е грижата на Отца ни към нас. То знае абсолютно всичко за нас, за него ние сме прозрачни и няма тайни мисли или чувства, и дори без да изречем нещо, само да го помислим - То вече го знае. И ако ние сме в Хармония и Синхрон с Него, ако сме чисти и отворени, То иска да ни помага и облекчава, То иска да си общува с нас като добро и любопитно дете, за което ние сме важни и интересни, и то се стреми да ни зарадва и впечатли, само за да види нашата усмивка и да усети, че ние също го чувстваме, приятно ни е да сме Едно с Него, и да си взаимодействаме и общуваме. Това е велико, това разбива на пух и прах всичките ни илюзии за отделеност, за самота, за изоставеност, за живо и неживо около нас. Всичко е в нас и около нас напълно и абсолютно ЖИВО, но то е наистина деликатно и ненатрапчиво, по ангелски, затова То чака нас да се отворим за взаимодействие, да се синхронизираме с него, за да бъде взаимодействието наистина пълноценно, наистина взаимно и плодотворно, за да бъде творящо. И колко е важно какво има в нас, каква мисъл, какво чувство. Можем да пречистваме и засветяваме, можем и да замърсяваме и товарим. Можем да градим и творим, можем и да разрушаваме. Това е въпрос на нашия избор, на нашата отговорност, нашето участие и нашето присъствие в това Разумно, Любящо и Всезнаещо Пространство!
Благодаря за Благодатта и Благословиите, за защитата и покровителството!
С цялата ми Любов и Признателност!

image





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Чудесно, благородно и благодарно послание, Деляна!
21.05.2020 07:09
Мога да се подпиша под всяка дума и чувство в него, защото съм го преживявал и го преживявам постоянно!
Нека Божията Любов, Мъдрост и Истина винаги осветяват житейския ти път!
цитирай
2. delianaangel - Благодаря!
21.05.2020 09:18
Радвам се, че си в това преживяване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3193139
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930