Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 22:42 - Квантов скок в съзнанието
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1727 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.08.2016 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Лейди Гая - Към земните деца

Скъпи мои деца, приветствам ви! Аз Съм Лейди Гая и се радвам много, че много от вас са избрали пътя за повишаване на вибрациите и прехода в новия свят на пето измерение, заедно с мен.
Дълго чаках да натрупате своя безценен опит в тримерния живот. Вие, като неосъзнати деца, дълго време погубвахте планетата: изчерпвайки недрата ѝ, замърсявайки атмосферата ѝ, убивайки природата…
Но аз търпях, скъпи мои, тъй като вие трябва да се учите и да получите скъпоценния си опит на душата, за да не постъпвате никога повече така, да направите избор да се грижите за околната среда, за своите по-малки братя, за планетата… да направите избор в полза на Единното Братство, на Любовта и Светлината.
Когато страдаш дълго, живеейки «неосъзнато» в тримерния свят, и веднъж, «отваряйки очи», виждате по-прекрасен свят, който винаги е съществувал редом, тогава всеки следващ ден, не живееш, а летиш на душевните си крила, радвайки се на всеки нов ден и на всеки опит, който е дарен свише.
И виждам, че доста много светли души започнаха да летят по пътя на живота си, а не да пълзят под тежестта на проблемите и несгодите. И колкото повече сте, тези ярки планетарни светулки, толкова по-скоро ще стане квантовия скок в съзнанието на много хора.
Ще станете импулс за тях, ще стартирате този преобразяващ процес в глобален мащаб. И душите, които са избрали възнесение във физически тела, обезателно ще се възползват от помощта ви, от чистата ви Божествена енергия и ще се възвисят много високо в развитието си.
Вече не може да се върнете назад и го знаете, скъпи мои. Приех много голям поток от преобразяваща енергия, фините ми тела преминаха огромна трансформация и очистване.
Аз се избавям от тримерния път, премахнах своята мисия и закрих опита на планета в ниски вибрации, избрах развитие в по-високи нива и всички мои деца, които искат същото, ще взема със себе си.
Разберете ме, скъпи мои, обичам ви всичките: и светлата душа, която се стреми към Бога и се развива, и неосъзнатото дете, което ми причинява вреди.
Не може истинска майка да обича някое повече, друго по-малко. И ОБИЧАМ ВСИЧКИТЕ ВИ! ОБИЧАМ ВИ, ДЕЦА МОИ! Знам, че тези «малчугани», които не се пробудят, ще отидат на друга планета, моя сестра. Тя ще ги приеме с радост и ще ги обича, също като мен.
Получавайки необходимия си опит в ниските вибрации, също ще могат да преминат пътя на възнесението заедно с планетата в определеното време. Ще кажете, че е много дълъг периода! Но във Вселената времето лети по друг начин и вашите земни години се превръщат в секунди и минути… Времето отминава незабележимо…
Сега съм радостна, че преминаваме на нов път от развитието си, в нова Божествена цивилизация, където всеки от вас има своето място, където всички живеят в радост и любов, без да вредят на никого.
Този свят е съвсем близко, той не просто е в друго измерение, а е вътре във вас, в сърцето ви… и колкото по-скоро го откриете, толкова по-бързо ще се прояви в реалността ви. Ще си отидат тъмните пластове, завеси, които ви обграждат от пето измерение и ще може да забележите красотата му, да се проявите в новите условия.
А сега, скъпи мои, моля ви, чистете своя вътрешен свят, за да съответствате на новото измерение, на новия творчески свят.
Аз Съм Лейди Гая.

Приела Магда, 26.08.2016 г.
Превод: Йосиф Йоргов
http://novzhizn.ru/detyam-planety-zemlya/
http://yosifyorgov.eu/articles.php?lng=bg&pg=10066

image




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194842
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930