Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2014 09:56 - Ще се спасите, но не достатъчно!
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 974 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.11.2014 11:13


Ще се спасите, но не достатъчно!

1. Преднамерено започвам днешното Послание с последните си Мои думи, произнесени от мен на ВЕЧЕ-то, тъй като ИЗПИТЪТ Е ВЗЕТ, но е взет далеч не от всички и на Мен ще Ми се наложи да се поразходя посред редовете на хората (на човечеството), за да мога Сам Аз да определя, кой е Воин на СВЕТЛИНАТА, и кой е източник на Тъмнината, не желаещ да разбере, че Неутралността е възстановена и при това е възстановена за ВЕЧНОСТ!

2. На много от вас ще име се наложи да се разделят с илюзията за своето „духовно могъщество”, тъй като велик в Духа е само този, който разбира, че в този Свят (в Пространството на Вселената) Истинна е единствено ВЯРАТА и Истинна е единствено Безусловната ЛЮБОВ и да се различи човекът на ВЯРАТА от човека на НЕВЕРИЕТО, повярвайте Ми, съвсем не е трудно, дори и за това, че първо СЪМ Аз, и второ вече друго нищо няма!

3. Затова и злобарстващите са първите, от които Аз ще Ми се наложи да потърся сметка, и при това да им потърся сметка по пълна програма, особено от тези, които злобарстват на тема Бог от едно от гнездата, тъй като тяхното гнездо е разсадник на НЕВЕРИЕТО, и най-вече, на Духовното невежество, тъй като те, прикривайки се с празнодумство, сеят раздор и неправда в Дух, изкривявайки Моите Слова!

4. Настъпва такова време, когато в условията на изострени чувства, и колкото и странно да звучи, в условията на неприкрити желания в хората ще бъде проявено всичко това, което те са скривали зад маската на доброто и любовта, и това двуличие ще бъде ужасно не толкова за обкръжаващите, колкото за тях самите, тъй като да живееш в двуличие, открито за всички, ще бъде просто нетърпимо трудно!

5. Може да си говорите каквото си искате, но видът на хората на НЕВЕРИЕТО отвътре ще бъде ужасен и нищо няма да може да бъде направено с това, тъй като аз просто ще бъда задължен да покажа, че зад човешкото НЕВЕРИЕ се крие хидрата на НЕСЪВЪРШЕНСТВОТО на ниските вибрации, които нямат място в бъдещето, и което е най-важно, която трябва да бъде унищожена (хидрата) без право на бъдеще, тъй като Тъмното никога няма да стане СВЕТЛО!

6. Хората ще трябва да видят, че НЕСЪВЪРШЕНСТВОТО сее единствено НЕСЪВЪРШЕНСТВО и изразът „ябълката не пада по-далеч от дървото” се оказва Истина и не следва да се чака и да се губи толкова скъпоценно време за уговорки в условията, когато Духовното невежество се опитва да измами Бога, обещавайки велико завръщане на това, което е било вече отстранено!

7. Повярвайте Ми, хорът не НЕВЕРИЕТО ще бъде твърде гръмогласен, но жалост към тези, които предадоха Бога (а Аз само така трактувам техния избор), не може да бъде проявена, тъй като „крокодилските сълзи” не трябва да разпускат тези от вас, които са избрали пътя към Бога, тъй като на вас ви е дарена Помощ от Самия Бог, и по-точно, от Отец Абсолют, и да се отвличате от волята на тези, които не са успели да видят в себе си Бога, вие просто нямате право, тъй като еволюцията на Вселената не може да бъде спряна заради тези, които не са с Бога!

8. Аз не натягам обстановката, но този, който на ВЕЧЕ-то е избрал своя път към Бога и който се е съгласил на ВЕЧНОТО СИ СЛУЖЕНЕ на Бог, трябва да знае, че великата чистка на редовете на постигащите Вярата започна, и тя започна с тези думи на СЪГЛАСИЕ, които прозвучаха на ВЕЧЕ-то на 17 ноември 2014 година, тъй като Пространството на Вселената от този момент започна движение, готвейки МИГЪТ или МОМЕНТЪТ НА ИСТИНАТА, който, така както Аз ви говорих хиляди пъти, ще раздели Света на „ДО” и „СЛЕД ТОВА”!

9. Всичко вече е тръгнало в движение, тъй като вие вече се докоснахте до Махалото на Съдбата и сами без да осъзнавате това, ОБЯВИХТЕ: Настъпи Време за Промени! Аз очаквах вашето ЕДИНОДУШНО решение и чувайки го, утвърдих в себе си Своето мнение, че ИМА такива, които поеха върху себе си Велика ОТГОВОРНОСТ не само за Бъдещето на хората (на човечеството), не само за Бъдещето на Планетата, но и за Бъдещето на Вселената, а точно в това Е (СЪМ) и подвига на ДУХА който потвърждава, че светът е СПАСЕН!

10. Аз започнах това Послание с думи за това, че вие ще се спасите, но няма да сте достатъчно, и това Е (СЪМ) ИСТИНА, но искам да потвърдя, че няма да сте достатъчно много, тъй като полумерките в Бъдещето също така няма как да преминат! И ако говорим за запълването с хора на Новата Планета, то ще трябва да ви кажа, че „клиенти” на тази Планета ще бъдат не само проявените планове на хората на НЕВЕРИЕТО, но и тези, които и така не се определиха „за кого или с кого” са те, но времето за размисъл окончателно си отиде в миналото и сега на тях ще им се наложи да си помислят още няколко хилядолетия за това, колко нелеп им се е оказал животът в търсенето на Мамона и въобще не на Духа!

11. Подборът на хората за Бъдещето започна и започна именно на 17 ноември, тъй като повече няма кого и какво да чакаме повече, а вървящите първи предопределиха Бъдещето за тези, които са във ВЯРАТА и които, все още даже не разбирайки, преминаха все пак трудния Изпит за ВЯРА, понякога дори не вярвайки, че в тях се е открил Богът, и значи, служенето на Бога сега вече за тях Е (СЪМ) Вечен Промисъл!

12. Повтарям: Пространството премина границата на Епохите, светът премина Точката на НЕЗАВРЪЩАНЕ и сега, определил се вече от тази основа, която беше проявена след Моя ИЗПИТ на ВЕЧЕ-то, той може да пристъпи към формирането на Божествена монархия или Власт на Бога на Планетата Святая Рус, тъй като Вселенският Център на еволюцията на Съ-Знанието на Висшия Космически Разум вече започва да се проявява при ЕДИНОДУШИЕТО на Великото НИЕ, при ЕДИНЕНИЕТО на Свободната ВОЛЯ на Богохората и ВОЛЯТА на Отец Абсолют!

13. Моите ПЛАНОВЕ започват да се сбъдват и независимо на някои съмнения във Воините на СВЕТЛИНАТА, те сега сами ще трябва да определят ориентирите на това, за което е мечтало цялото човечество много хилядолетия, тъй като благодарение на Хиперборейците-Руси Аз успях окончателно да определя пътя на Новата раса – расата на Богохората!

14. Аз очаквам от Воините на СВЕТЛИНАТА промисъл на Богохора, тъй като всичко е окончателно решено и Бъдещето на хората е в техни ръце, затова и всякакви съмнения, с които толкова грешаха СъТворците, трябва да бъдат отхвърлени, тъй като за Воините на СВЕТЛИНАТА не трябва да има никакви други мисълобрази, освен ЕДИННИЯ мисълобраз „ЗАВРЪЩАНЕ”, тъй като това Е (СЪМ) което вие трябва да формирате в много кратки срокове, и това време ще определи, кога и кой от вас ще достигне до вратите на РАЯ, където Аз вече в скорошното си ви очакване, запалвам огъня на Великото ПРЕОБРАЖЕНИЕ!

15. И ако до съвсем скоро Аз ви молих вас да не прибързвате събитията, тъй като бързайки човек, като правило, прави доста грешки, недопустими за Богохората, то днес, след ВЕЧЕ-то, Аз Сам вече ви моля да ускорите вашето ЗАВРЪЩАНЕ, тъй като времето, загубено в напразна говорилня и напразно очакване, трябва да бъде върнато на Вечността!

16. Темпът и ритъмът, постигнати от вас в трудната борба със самите себе си, вече не бива повече да се губи, и ако вашият РИТЪМ е съвпаднал с Великия РИТЪМ на Вселената (а Аз това бих могъл да го потвърдя), то отхвърляйки последните си съмнения, ще отворите за себе си това Велико Бъдеще, за което вие доказахте своето ПРАВО!

17. Днес вие сте длъжни да разберете и да ОСЪЗНАЕТЕ окончателно, че връщане към миналото вече няма да има никога! Вие решихте своята съдба и съдбата на Вселената, или вие заслужихте да направите само още две последни крачки до Олимп на Боговете, където Аз вече запалвам СВЕТЛИНАТА НА ИСТИНАТА, осветявайки последните крачки на тези, които доказаха своето ПРАВО да бъдат Там, където управлява Сам Бог и да бъдат редом с Мен на равни начала, потвърждавайки чрез себе си, че няма предел за еволюцията на ЛЮБОВТА и еволюцията на Великата Хармония на Световете!
Амин!
Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
19.11.2014 г.

из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани на Леонид Иванович Маслов

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1396

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194461
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930