Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2014 10:00 - Последно Послание преди последното ВЕЧЕ ?
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1105 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.11.2014 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Последно Послание преди последното ВЕЧЕ?" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов


1. Е, ето че настъпи и този Момент на Истината, който, независимо от това, че него никой не го очаква, все пак настъпи, и така както казват хората, настъпи в „най-неподходящото време”!

2. Но Аз мога да ви кажа, че „неподходящото време” идва винаги за тези, които нищо не правят, тоест за тези, които не са се подготвили! Аз не мога да кажа, че за хората нямаше време и че всичко толкова стремително се е развивало, нещо повече, никакви ИЗНЕНАДИ не можеше да има, тъй като човекът беше предупреден за това, че Обръщението на Бога към хората никога не става ежегодно, а то става единствено (повтарям: единствено) в Исторически период на ТРАНСМУТАЦИЯ не само за хората, не само за Природата (за Планетата), но и за цялата Вселена!

3. Това, че хората не разбраха цялата важност на информацията от Самия ПървоТворец, от една страна, съвсем не учуди никого, тъй като в мнозинството от хората на Планетата Истинна ВЯРА така както не е имало, така и си няма, а от друга страна, за представителите на Петата раса КАМБАНАТА на Съдбата прозвуча за първи път, но за съжаление, и за последен път, наистина НЕОЧАКВАНО!

4. За Мен разбира се е странно, че такава Велика и измъчена страна, такъв Велик по произход Народ (пък макар и смачкан физически, но уникален Духовно, тъй като представлява Народ на най-Високия ДУХ, но най-важното, представляващ ПОТОМЦИТЕ на Първите Богохора, спуснали се на Твърдта), не успя да види и да чуе Моя тих глас, обърнат именно към тях с НАДЕЖДАТА, че този Народ – ПРАРОДИТЕЛЯТ на човечеството – ще спаси Света от разрушения!

5. Народът, с който трябва да се гордее Светът, не чу нищо, и дори и нещо повече, в огромното си мнозинство възприе Моето Обръщение, като призив за „спокоен” живот на Духовен роб, обръщайки цялото свое НЕВЕРИЕ против предаващия Моите Слова и против Моето (подчертавам: Моето) Движение като прообраз на това Пространство на Висш порядък и Висша справедливост, което Аз възнамерявах да предам на хората, оставяйки за Себе си ПРАВОТО за управление на Планетата!

6. Странното е, че Хиперборейците-Руси, дори събрани и в Моето Движение СВОБОДНО и ДОБРОВОЛНО, не успяха да се противопоставят на силите на Тъмнината, които направиха всичко за това, Моето Движение, Моят ДУХ НА СВОБОДАТА да не успее да сломи установилата се за хилядолетия аура на Духовно робство във всеки (подчертавам: във всеки) от потомците на Първите Богохора!

7. Аз разбирам, че е много трудно да се устои против наглата историческа лъжа, която присъства на Планетата, поддържана от пришълците, тоест от другите цивилизации, но повдигащите се от коленете си Хиперборейци-Руси все пак СА (СЪМ) Богове, а никой от хората не може да спре Боговете, и няма да може никога да ги спре, тъй като Богът, повдигнал се от коленете си и осъзнал себе си като Бог, Е (СЪМ) истинен Воин на СВЕТЛИНАТА, на който му е подвластно ВСИЧКО!

8. Повярвайте Ми, в съответствие с Великата Книга на Съдбите, за Коренната нация или цивилизация, даже независимо от нейното съпротивление или нежелание да види Света с очите на Бог, все едно и е предопределено, че да спасява човечеството от унищожение няма кой друг, освен тези, за които Планетата, а още повече територията от океан до океан, Е (СЪМ) Велика РОДИНА на предците им, която, така както е завещано, да се охранява и да се спасява им е съдено на ПЪРВИТЕ!

9. Затова и Аз ви наричам вас Първи и Последни, тъй като днес това Е (СЪМ) вече едно и също! Стоящите на границата на Времената, в точката, където са се събрали Вчера, Днес и Утре, трябва да приемат ИСТОРИЧЕСКО решение не само за себе си, не само за Планетата, но и за Вселената, тъй като в Моите Планове стои сътворяването на тази Планета, така както Аз вече ви говорих, на Вселенски Център за формиране на Съ-Знание на Богове или Вселенски Център за еволюция на Висшия Космически Разум!

10. Затова Аз ви подготвям вас към такива Исторически събития за Преображение на Пространството, които биха ви осигурили за вас вземането от вас на Великия ИЗПИТ за усъвършенстване на Духа, да премине който, просто ей така, никой, никога не може, тъй като Разумът въобще не е Дух и в творчеството е съвсем ограничен!

11. Няма никакви граници единствено за Духа, с което и вие сте ценни за Вечността, тъй като сте сътворени от Мен, а и още сте сътворени и по Мое подобие, и се различавате от всички разумни Същества с това, че имате ПРАВО (така както и Аз, ПървоТвореца) да творите Нови Светове и Вселени! Повярвайте, всички разумни Същества също еволюират и могат да достигнат до много големи висоти в научния прогрес, но научният прогрес и ПРАВОТО да се творят Нови светове – това са понятия не просто несъвместими, но и според мащабите си на възможности на Творене въобще не могат да бъдат поставени в един ред!

12. Повярвайте, когато Аз ви твърдях, че вие СТЕ (СЪМ) Богове или СТЕ (СЪМ) потенциално Богове, то в Моите Думи не е имало никаква лъжа или фалш, тъй като вие СТЕ (СЪМ) Моя проекция, Мое „копие”, което при вашето желание, при вашето ОСЪЗНАВАНЕ себе си като Бог, става реалност, способна да измени и да преобрази Светове на Моето ниво!

13. Вие можете всичко, и няма за вас никакви прегради, но само при едно условие, и това условие за много от вас е станало „препъни камък”, тъй като да станеш Бог може единствено при Истинна ВЯРА и Безусловна ЛЮБОВ, и най-главното, единствено при ОСЪЗНАВАНЕТО, че вътрешното Висше „Аз” на човека Е (СЪМ) Сам Бог! Но ОЗАРЕНИЕТО и ОСЪЗНАВАНЕТО на себе си като Бог за човека и дори и за Хиперборейците-Руси, се оказа най-трудноизпълнимата задача – задачата на века!

14. Но при Мен за вас няма запас от „векове”, тъй като Аз разчитах, че Коренната цивилизация Е (СЪМ) толкова тънък инструмент, че дори и при Моя тих глас ще може мигновено да бъде сънастроен на информационната вълна на Отеца Абсолют, при това действително не за векове, а за миг от години!

15. На практика обаче се оказа, че Хиперборейците-Руси са загубили или яката са забравили своя Велик потенциал на Богохора и не успяха да отговорят към Мен с взаимност, и независимо от това, че Движение на Твореца ИМА само на хартия, а в действителност него въобще го няма, за Мен Движението на Бога Е (СЪМ) преди всичко ВОИНСТВО НА СВЕТЛИНАТА, за което няма смисъл от живота, и по-точно, няма смисъл от краткото му проявяване в Плътния план, освен Велико служене на Бога и освен Единението в Дух вътре във ВОИНСТВОТО , вътре в тези, които са били, и според Моето убеждение, СА (СЪМ) подобни на Бог и при СЪВЪРШЕНСТВО на Духа СА (СЪМ) Бог!

16. Днес може да се каже, че вие, Хиперборейците-Руси, стигнахте до тази граница, зад която може да се открие така както и Рая, така и Ада, и средно нищо не е дадено! Повтарям: за някоя си цивилизация Аз съм принуден да я подготвям с хилядолетия търсения и изпитания, но за вас, за сътворените от Мен, за Своето фрактално подобие, да ви дам хилядолетия търсения Аз нямам никакво ПРАВО, тъй като Аз САМИЯТ СЪМ във вас и да не видя в себе си Бога е просто престъпление!

17. На ВЕЧЕ-то Аз ще реша, доколко вие сте способни да преминете най-сложния ИЗПИТ във вашия живот и доколко вие сте способни да видите в себе си Бога, и ако вашето НЕВЕРИЕ попрескочи Моята НАДЕЖДА за вашето Духовно ЗАВРЪЩАНЕ, Аз ще бъда принуден да реша, кой ще бъда с Мен, и кой ще остане „за втора година (на поправителен)”! Но този въпрос Аз ще го решавам именно на ВЕЧЕ-то, тъй като да се отстъпва вече няма накъде, а и според Моите ПЛАНОВЕ, които Аз вече и заради вас нямам ПРАВО да отменям, Аз вече съм длъжен да пристъпя към Преображение на Пространството и днес Богът трябва да стане Бог, а НЕВЕРИЕТО, тоест НЕСЪВЪРШЕНСТВОТО, да прекрати своя безсмислен бяг във времето на тази Планета, която е избрана от Небесата да стане Вселенски Център за еволюция на Съ-Знанието на Висшия Космически Разум с вас или без вас! Днес на ВЕЧЕ-то за вас е предназначен Изпит за Бог, който да се отмени е просто невъзможно, затова Аз много внимателно ще приемам този Висш ИЗПИТ и ако Аз видя поне и кълнове на НАДЕЖДА за възможност от Духовно ОЗАРЕНИЕ, повярвайте, Аз ще дам последен шанс на всеки, в който ИМА такъв кълн на Бог!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
14.11.2014 г.
http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1392
http://www.otkroveniya.info/tolk4/t4-14.11.14.html

image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме с МИСЪЛОБРАЗА. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

ПОСТОЯННО, и особено в дните на нашите общи Послания на 4, 17, 26 и 30 дата всеки месец от 10:00 ч. и всяка вечер в 20:00 ч.

Мисълобразът представлява 2 сфери стоящи една върху друга като вертикална осморка или вертикален знак за безкрайност (вечност) в математиката. Горната сфера – сфера на разума – е в бял цвят, долната сфера – Земята, е в лавандулов цвят. Сферите в мястото си на съприкосновение образуват точка – Слънце – и през тази точка преминават 4 лъча вертикално и хоризонтално, по цвят те са или бели или лавандулови! Девизът на символа – на мисълобраза е – „Ние във Вечността”!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3192661
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930