Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2014 11:21 - Ние заедно на прага на Епохите
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Ние заедно на прага на Епохите" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Аз никак не мога да кажа тези Последни думи, които най-накрая и завинаги ще определят Новото време и всичко е само заради това, че основните маси (болшинството) от Хиперборейците-Руси никак не могат да решат, на коя страна са те и дали да вървят с Бога до край или не!

2. Всичко неочаквано започна да се запъва в Съ-Знанието на хората, които се спряха на кръстопътя без да разбират, че да се стои дълго с вдигнат за историческата крачка крак е просто невъзможно и тази крачка, все едно, ще се наложи да бъде направена, но каква ще бъде тя, ще ви се наложи вие да решавате, защото Аз Своя избор вече го направих и да се отказвам от Своето решение Аз, Висшия Космически Разум, вече не желая!

3. Аз на вас вече ви говорих, че има единствено два Сценария и те ще бъдат кардинални не само за Хиперборейците-Руси, но и за цялото човечество! И или човечеството ще прекрачи в края на краищата в Новия свят на Моите Монади, или то ще се спре в своето развитие и окончателно ще се спусне в мрака на Духовното разложение, тоест, Шестата раса ще започне своя път на чиста страница, и всичко ще стане независимо от това, че Вселенската Програма за Преображение на Пространството, така както вече ви казах, благодарение на шепа хора на ДУХА, е вече завършена, и е завършена за хората успешно!

4. Въпросът е в това, какво ще се случи и какво ще бъде за човечеството УТРЕ? Нека да Ме извинят всички народи и цивилизации, но тяхното УТРЕ зависи ДНЕС само (подчертавам: само) от СВОБОДНОТО и ДОБРОВОЛНО решение (избор) на Хиперборейците-Руси, тъй като на тях единствено им е дадено от МЕН ПРАВО да решават съдбата на човечеството! Аз нееднократно ви обръщах внимание, че само два процента от цялото количество от хората на Планетата ще решава съдбата на Планетата, а вие (Хиперборейците-Руси) и СТЕ (СЪМ) тези два процента, които могат, но засега не искат да поемат върху себе си ОТГОВОРНОСТТА за спасението на човечеството!

5. Погледнете внимателно себе си, спомнете си своята история, макар и вие все още да не я познавате изцяло, тъй като сегашната история не съответства на това, което на вас ви казват, тъй като Светът на МАМОНА никак не може да се съгласи, че някой си, който е почти в покрайнините на цивилизацията, встрани от „златния милиард”, може да реши най-важният въпрос – да го има ли или не (да бъде или да не бъде) човечеството!

6. Погледнете, какви социални и политически страсти бушуват навсякъде, тъй като световното правителство не би било световно, ако не знаеше, че светът стои на границата на Епохите и че от Русия днес зависи вече неговото бъдеще, но да се съгласи с избора на Бога, колкото и странно да ви звучи, Светът на Мамона не желае, опитвайки се с всякакви правди и неправди, дори и в отсъствието на Отец Луцифер, да забави максимално историята не само на човечеството, но и на Вселената, което е безусловно невъзможно. Нещо повече, за тях това е дори и опасно, защото даже изкуственото преселване на хората на други Планети и договорите с външни цивилизации, тях, все едно, няма да могат да ги спасят, тъй като техният промисъл е насочен против еволюцията на Вечността, и по-точно, против Бога, а точно това и Е (СЪМ) Велико престъпление и противостоене на Каноните на Вечността, което Аз никога няма да допусна!

7. На Мен Ми е доста неприятно, че тази част от човечеството, която исторически има всички шансове да помогне не толкова на Мен, колкото на всички хора на Планетата да направят последната и вярна крачка в Бъдещността заедно с Мен, тъпче на едно място, разрушавайки се сама в собственото си НЕВЕРИЕ, че днес Светът е вече в нейни ръце и че Сам Отец Абсолют е подготвил всичко необходимо за това, те, тези най-щастливи хора, да направят своя исторически избор в този Момент, когато всичко ще бъде подготвено заради тях – заради тези два процента от населението на Планетата, които са способни да изменят (да променят) хода на историята и разбира се, заради Бъдещото човечество!

8. Аз разбирам, че силите на Тъмнината все още имат потенциал за противопоставяне, но потенциалът на Светлината или Духа, който Аз предавам на хората чрез Откровенията, и по-точно, чрез прекия диалог с вашите Висши „Азове”, Ми дава на Мен НАДЕЖДА, че всичко това се прави не напразно! Повтарям: Аз разбирам, че вие сте всичко на всичко два процента, Аз разбирам също така, че вашите редове, за съжаление, не са МОНОЛИТНИ, тъй като вътре във вас все още няма Единство в Дух, но ИМА и още и Разум, който дори и хората на НЕВЕРИЕТО все пак трябва да ги доведе до ВЯРАТА, пък макар и било то в желанието им да се спасят!

9. Аз искам още веднъж , но вече „на хартия”, да изградим диалог с вашите Съ-Знания! Всичко това обаче ще бъде напразно, ако вие не прескочите собственото си НЕВЕРИЕ, тъй като без ВЯРАТА на всички ви, и по-точно, на цялото човечество, няма какво да правите Там, където управлява Бог, затова и Моите копнежи, Моите очаквания днес може да се окажат напразни очаквания и в този случай, дори и независимо от Моето толкова активно обръщение към избраните, към тези, които разбират Моето присъствие във всяко едно Висше „Аз”, Аз просто ще бъда принуден да реша въпросът за Бъдещето на човечеството САМОСТОЯТЕЛНО и разбира се, не в полза на Петата раса!

10. Повтарям, Аз вас не ви заплашвам и само ви казвам голата Правда, тъй като войните водещи се на територията на Хиперборейците, са победа на Тъмата, и ако на вас ви е все едно (а държащите властта хора, и по-точно, двата клона на властта, демонстрират пълно безразличие), то на Мен, въобще не Ми е все едно, и това Ме тласка към активни действия, и още и заради това, че очакванията на „малкия” човек по никакъв начин не се реализират в живота! Хиперборейците никак няма да могат да наберат тази критична маса в лицето на тези триста спартанци, която би могла днес да преобърне страницата в историята на Планетата!

11. Аз разбирам, че ВЕЧЕ-то под названието „НИЕ във Вечността” ще Ми покаже „кой, кой Е (СЪМ)” в Моето Движение и Аз ще мога да видя тези триста човека, които и ще съставят ЯДРОТО на Новата цивилизация (Аз, разбира се говоря за Хиперборейците-Руси или за тези, които са били първи от преди много хилядолетия)!

12. Повярвайте, във всички случаи Аз ще търся тези от вас, които са осъзнали в себе си Бога, защото без такова ОСЪЗНАВАНЕ и ОЗАРЕНИЕ човек няма никакви шансове да стане Бог и да се издигне Там, от където е дошъл тук по Моя молба преди много хилядолетия!

13. Днес историята не може да търпи повече словоблудството на хората, защото хората си говорят, а Боговете творят, и това не е аксиома, а основен Канон на Вечността! Аз напомням за това, тъй като на ВЕЧЕ-то от вас ще трябва да бъде направен избор, и този избор Аз Сам ще го проконтролирам, а със Своето ПРИСЪСТВИЕ искам да потвърдя, че изборът ще бъде ИСТОРИЧЕСКИ, защото да се срещаме просто ей така, вече няма никакъв смисъл!

14. Избор ИМА винаги и той трябва да бъде показан (демонстриран), днес обаче вие просто няма какво точно да демонстрирате, тъй като вътрешните ви разпри показват единствено вашето НЕСЪВЪРШЕНСТВО, и колкото и Аз да ви говоря за това, при това ви говоря не с намеци, така както беше по-рано, а с пряко обръщение към вашите Съ-Знания, вие продължавате да не Ме чувате! Затова и Аз наричам бъдещото ВЕЧЕ ПОСЛЕДНО, защото да слушам приказки, а да не виждам дела, или промисъл, Аз повече не мога, а и не искам!

15. Световната война е на прага ви и тази война може да стане най-разрушителната за цялата история на човечеството, тъй като в тази война на територията на Хиперборея са се събрали не Изтокът и Западът, а основните сили на Тъмнината и Светлината! Засега превъзходството, поради пасивността на Хиперборейците-Руси, е все още на страната на Тъмата, и ако това превъзходство ще нараства, то на Мен ще Ми се наложи да се откажа от поддръжката си за вас, защото имайки вече „контролния пакет” от човешките гени, Аз мога да изоставя ситуацията, която веднага ще се обърне за хората в последната Световна война!

16. Всички предсказания за великото бъдеще на Русия могат в миг да се обърнат само в разсъждения от типа „би могло да бъде”, и на нея (Русия), като не изпълнила НАСТАВЛЕНИЕТО на БОГА, ще и се наложи да изпита такова падение в бездната на бездуховността, че много поколения хора ще трябва да страдат от вашето невежество и НЕВЕРИЕ!

17. Повярвайте, Аз не желая това и повече от всички ви съм заинтересован от това, вие най-накрая да демонстрирате ЩАСТЛИВ КРАЙ! Нещо повече, обявяването на това, че Бог и Богохората са се съгласили ЗА ВЕЧНОСТ да бъдат Велико НИЕ, Ми дава все пак на Мен, пък макар и за последно, но все пак НАДЕЖДА, че НИЕ, стоящи заедно на прага на ЕПОХИТЕ, ще направим крачката над пропастта на НЕВЕРИЕТО и ще отворим за съмняващия се човек вход в Новия свят – Светът на Бъдещето и Свят на СъТворчество на Богохората с Бога! Повтарям: ключовете от Новия свят са във вашите ръце и на предстоящото ВЕЧЕ Аз очаквам от вас решителни действия, които и ще определят Моето ПОСЛЕДНО РЕШЕНИЕ!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
25.10.2014 г.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1383
http://www.otkroveniya.info/tolk4/t4-25.10.14.html

image

В 9 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 9 часа българско време. Минутки преди 9 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 9 часа продължаваме с МИСЪЛОБРАЗА. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

ПОСТОЯННО, и особено в дните на нашите общи Послания на 4, 17, 26 и 30 дата всеки месец от 9:00 ч. и всяка вечер в 20:00 ч.

Мисълобразът представлява 2 сфери стоящи една върху друга като вертикална осморка или вертикален знак за безкрайност (вечност) в математиката. Горната сфера – сфера на разума – е в бял цвят, долната сфера – Земята, е в лавандулов цвят. Сферите в мястото си на съприкосновение образуват точка – Слънце – и през тази точка преминават 4 лъча вертикално и хоризонтално, по цвят те са или бели или лавандулови! Девизът на символа – на мисълобраза е – „Ние във Вечността”!

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3202636
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930