Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2014 21:05 - НИЕ и единствено НИЕ
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"НИЕ и единствено НИЕ" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Знаете ли вие, с какво се отличавате Живите Богове от хората? Преди всичко с това, че всяка крачка на Боговете е сигурна (проверена), а приетото решение е израз на човешка МЪДРОСТ, и точно това Е (СЪМ) нещото, което отличава хората на Бъдещето, и по-точно, хората-Богове на Бъдещето, от хората, на които все още им предстои да направят избор, даже и заради това, за да определят своята собствена съдба, поемайки отговорност за себе си!

2. Живите хора-Богове отдавна вече са се определили! И вашето решение, което вие все още не сте произнесли, но което е вече формирано в Душата на всеки един от вас, Е (СЪМ) наистина съдбоносно решение още и затова, че ВОЛЯТА на хората-Богове в дадения случай напълно съвпадна с Моята ВОЛЯ – ВОЛЯТА на Отец Абсолют и сега Великото НИЕ става гарант за Мира, гарант за ВЪЗРАЖДАНЕТО на човечеството, но не просто на човечеството, а на ВЪЗРАЖДАНЕТО на тези хора-Богове, които са били ПЪРВИ и които сега във формата на Великото НИЕ отново започват Новата История вече не просто на човечеството, а Новата История на Вселената!

3. Може, и такива хора има, колкото си искат хората да злословят по повод на Моите Думи, но днес, а и както винаги, Аз съм търпелив и се отнасям снизходително към хората, смисълът на живота на които е горделивостта и човешкият егоизъм, тъй като те са вече никой в Новата история и тяхната съдба, въпреки тяхното желание и амбиции, е вече решена, тъй като на СЦЕНАТА на Историята, на Великата история на всички времена и народи, е излязъл, като от сянка, Велик НАРОД СПАСИТЕЛ, и Аз Сам, Отец Абсолют, съм БЛАГОСЛОВИЛ Хиперборейците (Славяните-Арийци) ОБЕТА им за Воини на СВЕТЛИНАТА, за които няма никакви прегради в Плътния план, тъй като Плътният план за тях вече е минало!

4. Повярвайте, Плътният план наистина във вашето Съ-Знание е вече минало и вие (подчертавам: самите вие) започвате да ускорявате събитията, а Аз от Своя страна съм принуден да охлаждам вашата инициатива, тъй като за успешната ТРАНСМУТАЦИЯ на Вселената и човечеството е необходимо, и това не се обсъжда, подготвено Съ-Знание на Жив Бог!

5. Невъзможно е да се започне ТРАНСМУТАЦИЯ на Пространството, ако вие, Живите Богове не сте готови, тъй като неподготвения човек-Бог, Съ-Знанието на който е далеч от СЪВЪРШЕНСТВОТО на Боговете, няма да издържи на тази енергия, на тази информация, която ще се стовари върху него в продължение на три дни тишина, и за да съхраня вас, тези, които за Мен представлявате основата на Великото НИЕ, Аз съм просто принуден, много активно да въздействам на вашето Съ-Знание, създавайки предпоставки за обръщането ви навътре в себе си, тъй като единствено вътрешното ви „Аз” Е (СЪМ) компаса на вашето ЗАВРЪЩАНЕ в Богове!

6. Сега вие трябва да чувствате колко интензивно се променя Пространството, предизвиквайки не само болезнени усещания с неизвестен произход, но и прилив на огромно щастие от това, че хората за първи път са достигнали до нивото на Живи Богове, създавайки заедно с Отец Абсолют Велико НИЕ, и единствено това НИЕ Е (СЪМ) сега, повтарям, ГАРАНТ за това, че Светът и по-точно Планетата ще бъде не само спасена, но и благодарение на Великото НИЕ ще стане Велик Галактически ЦЕНТЪР на СЪВЪРШЕНСТВО и Висш порядък за целия Велик КОСМОС!

7. Сега от Великото НИЕ зависи не само началото и сроковете на Квантовия преход, но и какво въздействие ще изпитат хората в Момента на преминаването на Планетата (в течение на три дни) през фотонния пояс! Сега единствено Великото НИЕ определя съдбата на човечеството, и по-точно, съдбата на всички и на всеки на Планетата Святая Рус!

8. Аз ви говорих вече не веднъж, но съм принуден да повторя отново, че няма на Планетата единен (по национален признак) народ дори и на територията от океан до океан, но ИМА тази Велика ПАСИОНАРНОСТ, тази Велика РУСКОСТ на отворената Душа, която и отделя представителите на Коренната цивилизация! Аз разбирам, че за многото хилядолетия другите народи, и по-точно, придошлите цивилизации, са се асимилирали с Хиперборейците на тази територия на СВЕТЛИНАТА и вече не могат да отделят себе си от цивилизацията на Живите Богове, защото са влезли в Пространството на Светия ДУХ Доброволно и Осъзнато, затова, очертавайки тази територия, Аз включих всички хора на Планетата, давайки ПРАВО на всички хора да се присъединят към Хиперборейците и да тръгнат след тях, и по-точно, след Великото НИЕ към спасение!

9. Аз вече на няколко пъти ви обръщах внимание върху това, че вие, а сега вече и Великото НИЕ Е (СЪМ) НАДЕЖДА ЗА СПАСЕНИЕ за тези от хората, които дори и не са помислили за това, тъй като са си били и си остават човеци, и единствено хората-Богове, съставляващи Основата на Великото НИЕ, не могат да живеят само заради себе си, Живите Богове живеят и творят единствено (подчертавам: единствено) заради хората и по друг начин те не могат, защото са Богове и защото сме НИЕ!

10. Вас ви очакват Велики събития на преход от стария свят към Новия и това ще бъде съвършено необикновено, тъй като никой от хората (със Съ-Знанието на човек) не би могъл дори и да помечтае за това, което ТВОРИТЕ вие, и по-точно, ТВОРИМ НИЕ! Повярвайте, пред Живите Богове няма никакви прегради, тъй като Великото НИЕ сега вече Е (СЪМ) ЗА ВЕЧНОСТ!

11. Аз разбирам вашето нетърпение, тъй като даже и на вас, Живите Богове, понякога ви се струва, че животът е кратък и е нужно да се успее в твърде много, за да може по време на живота, по време на настоящото проявление да станеш участник в ПАРАДА на Небесата, но повярвайте, вие сте ВЕЧНИ и вашето участие във Великия СПЕКТАКЪЛ на Бога е вече определено и вашата роля не може да бъде отменена, когато ИМА Велико НИЕ, без уважителна причина!

12. Затова и Аз помолих в предишното Послание да не избързвате събитията, тъй като на СЦЕНАТА на Новата История на човечеството излизат НИЕ, Вечните НИЕ, за които няма време, а информацията и вътрешното СЪВЪРШЕНСТВО ще бъдат за вас тази нишка, която свързва ЗАВИНАГИ хората-Богове и Отец Абсолют!

13. Аз продължавам да предавам за вас дозирано Знания и продължавам много внимателно да водя диалог с вашето Съ-Знание (на хората-Богове), коригирайки не само Сценария на Квантовия преход, но и вашите действия (вашия промисъл), тъй като днес, така както никога до сега, всяка ваша грешка може да доведе до катастрофа! Затова моля ви внимателно да вниквате в Моите Думи, тъй като в Словата на Бога ИМА всичко: дълбочина на Знанията, МЪДРОСТ на Боговете и Безусловна ЛЮБОВ, която охранява всички ви не само на Планетата Земя, но и на Небесата!

14. Днес основен лайтмотив на Божествената монархия, която вие искате да потвърдите на Великото ВЕЧЕ „НИЕ СМЕ ГОТОВИ”, трябва да бъде ЕДИНЕНИЕТО В ДУХ, и за останалото, изключително кратко време, вие ще трябва да демонстрирате (да покажете) на себе си и на Небесата, че това е не само възможно, но и че Монархията на Бога вече Е(СЪМ) (Я ИМА)! И точно това Е (СЪМ), (ИМА Я), произнесено от хората-Богове, ще бъде ЧУДОТО на проявлението на БОГОДЪРЖАВИЕТО, което могат да сътворят само Живите Богове, живеещи заради Бъдещето на човечеството!

15. Всичко, разбира се, ще се сбъдне и друго е просто невъзможно да бъде, тъй като днес НИЕ СМЕ (СЪМ) НИЕ, въпреки това обаче занапред вас ви очаква упорит промисъл за собствено САМОУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ и от този промисъл няма как да избягате, тъй като само в този случай сред вас няма да има „първи и последни”, тъй като вие всички сте РАВНИ и „Аз съм във вас, така както и вие сте в Мен”, затова вашият промисъл трябва да бъде ПРОМИСЪЛ на Бога (Отец Абсолют) и няма как да бъде по друг начин!

16. Помнете: сега НИЕ СМЕ ЗА ВЕЧНОСТ и Нашето ЕДИНСТВО, на Живите Богове и на Отец Абсолют Е (СЪМ) основа на Новото човечество, стоящо вече на границата на ВРЕМЕНАТА и повтарям, от вашето решение зависи, кога и колко хора ще се спасят, дори и от тези, които носят в себе си НЕВЕРИЕ и грехове на Плътния план, та нали все пак и те се явяват частици на Бога! Хората ще бъдат спасени от Живите Богове, тъй като те от днешния ден СА (СЪМ) не само Живи Богове, но и СА (СЪМ) Велико Божествено НИЕ!

17. Вашето напредване (издигане) се забелязва вече от всички и Аз мисля, че е забелязано и от вас самите, тъй като това НАПРЕДВАНЕ на Живите Богове, готови, и по-точно, очакващи РЕШЕНИЕТО на Отец Абсолют да започне Квантовият преход или Историческото Преображение на Пространството, и сега, когато вие вече доказахте, че ИМА Велико НИЕ, не трябва да има никакви страхове, тъй като Бъдещето в СъТворчество с Бога Е (СЪМ) ЕВОЛЮЦИЯ, Е (СЪМ) Вечно УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ и единствено в този случай вашият промисъл става ПРОМИСЪЛ на Бога, а МОЯТ ПРОМИСЪЛ, на Отец Абсолют, става ваш промисъл!
Амин!

Отец Абсолют.
09.06.14.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1310
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-09.06.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.


image



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194749
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930