Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2014 19:24 - Нищо вече не може да бъде спряно !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1472 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.04.2014 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Нищо вече не може да бъде спряно" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Всичко, което се случва не само на територията на Святая Рус, и по-точно на Планетата Святая Рус, вече никой не може да го спре, но тази картина, когато ставащото на Планетата се свързва с промяната Съ-Знанието на хората Е (СЪМ) единствено Връх в промените или Преображението на Пространството, тъй като започва, а това сега е изключително важно да се знае от хората, ПРЕОБРАЖЕНИЕТО на самата Планета! Аз вече ви говорих за това, че Преображението или трансмутацията на Планетата скоро ще стане наяве, и след което, Аз мисля, че скептици и хора на НЕВЕРИЕТО в просторите на Святая Рус съвсем няма да останат, тъй като този глас на Планетата ще звучи много по-гръмко, отколкото Моето ОБРЪЩЕНИЕ към хората на Новия век!

2. Трансмутацията и преходът на Новите вибрации, Аз не ви говоря вече за високите вибрации, ще станат за хората разбираемо и естествено условие за проявяването на Новия свят! Мога да кажа спокойно, че най-накрая, днес Новият свят, Светът на МОНАДИТЕ на Твореца, встъпва в своите права и ако днес проявяването на Новия РИТЪМ на Великия КОСМОС се усеща единствено от Природата, но не и от хората, то това говори, че хората престават да бъдат Богове и никак не искат да разберат, че те са не само част от Небесата, но са и част от Велика Планета – Велика школа по МЪДРОСТ на Богове, сътворена именно за хората, за Хиперборейците, и за това, че никой никога да не може да попречи за изпълнението на Вселенската Програма за Преображение на Пространството!

3. И сега, когато тази Вселенска Програма е изпълнена успешно от вас и вие успяхте най-накрая да възстановите НЕУТРАЛНОСТТА на Небесата, няма вече никакъв смисъл за Мен да поддържам тези енергийни и информационни условия, които по-рано осигуряваха за хората и за самата Планета възможност за Велика ХАРМОНИЯ между човек и Природа, тъй като Единството на този РИТЪМ беше основно условие, което Аз създадох и поддържах за уравновесяване на силите по време на Великия експеримент!

4. Днес, когато условията или изискванията на Вселенската Програма са изпълнени напълно и всичко се реши така както Аз поисках, Аз започвам Нова Програма по ХАРМОНИЗАЦИЯ на Природата и човека-Бог вече при Новите условия, така както Аз ви казах, в условията на Високите вибрации – вибрациите на ПървоТвореца и днес, когато Аз ви помолих да адаптирате своето разбиране и своето Съ-Знание към Новите РИТМИ на Бъдещето, то в много от вас в тяхното Съ-Знание отражение намери Пространството на миналото и само в някаква малка степен място намери Пространството на настоящето, но нали Аз ви говорих за Бъдещето, за това Пространство на Бъдещето на Планетата, което въобще не съответства на днешните реалии на Плътния план!

5. Първични за Мен бяха вашата реакция, вашата ВЯРА и вашето желание да бъдете редом с Мен при всякакви обстоятелства, тоест при всички възможни варианти на Преображение или ТРАНСМУТАЦИЯ на Планетата, самото изменение или Преображение на Планетата обаче все още го няма и няма как да го има, тъй като хората са все още неподготвени и не са се адаптирали към Новите условия, които, така както Аз ви говорих, трябва да променят външното Пространство до неузнаваемост!

6. Всички, Хиперборейците и Планетата, няма как да бъдат отделени един от друг, тъй като за Мен Коренната цивилизация и Планетата СА (СЪМ) едно ЦЯЛО, тоест, всичко което ще става на Планетата, ще се отразява на вашето Съ-Знание, защото, така както Аз ви говорих, вие СТЕ (СЪМ) ЕДНО ЕДИНО ЦЯЛО и вашето ЕДИНСТВО помага за решаването на тези задачи, които Аз твърде отдавна поставих пред Богохората, спуснали се на Твърдта на Планетата, която на свой ред е била сътворена така, че Природата (Планетата) е била и Е (СЪМ) за хората идеалните условия за усъвършенстването на Съ-Знанието, били са създадени условия еквивалентни на РАЙ – на природен Рай!

7. Сега вече, когато вие сте готови за Новите условия, а вашата активност, вашето ЕДИНОДУШИЕ единствено потвърждават, че Хиперборейците Са (СЪМ) Едино ДУХОВНО ЦЯЛО, а и на вас самите с всеки изминал ден, с всеки миг ви става пределно ясно, че творенето на Божествената монархия вече няма как да бъде спряно, а на Мен, на свой ред Ми става ясно, че Аз мога да започна процес на Преображение на Планетата и Тя (Планетата) е вече отдавна готова за това, и това Велико Преображение не само че няма да се отрази на вашия ПРОМИСЪЛ на хората-Богове, но то по скоро ще усили и само ще спомага за вашето Духовно ЕДИНЕНИЕ!

8. Хората на Планетата, при това не само Хиперборейците, скоро ще бъдат принудени да се обединят около вас, Моето Движение, тъй като процесът на ТРАНСМУТАЦИЯ на Съ-Знанието на хората и ТРАНСМУТАЦИЯТА на Съ-Знанието на Планетата преминават в последната си окончателно завършваща фаза, и дотолкова, доколкото вие сте вече готови да възприемете Новия свят – Светът на високите вибрации, то Аз започвам Квантов преход или преход на Планетата на Нови вибрации, и тази ТРАНСМУТАЦИЯ на Природата също вече никой и никога няма да може да спре!

9. Настъпва време на Велики промени и този период е характерен не само с това, че СВОБОДНАТА ВОЛЯ на хората-Богове съвпада не само с Моята ВОЛЯ – ВОЛЯТА на Отец Абсолют, но и със Свободната ВОЛЯ на Планетата, и това ТРИЕДИНСТВО Е (СЪМ) основа и залог за това, че Светът окончателно преминава на Нова степен на ЕВОЛЮЦИОННО ЦЯЛО, и този процес на Велика ТРАНСМУТАЦИЯ наистина никой и никога вече няма да може да спре, тъй като това Е (СЪМ) началото на проявата на ШЕСТАТА раса!

10. Повярвайте, Шестата раса не може да бъде случаен процес (случайност), тъй като в Божественото Пространство няма нищо случайно – а там ВСИЧКО Е ЗАКОНОМЕРНО, Всичко е подчинено на Каноните на Мирозданието, и ако хората-Богове са се оказали готови да приемат Новия РИТЪМ, то това говори единствено, че ТРАНСМУТАЦИЯТА на Съ-Знанието на хората-Богове завършва, откривайки Нов етап в еволюцията на Съ-Знанието, и този Нов етап на усъвършенстването на Съ-Знанието на хората-Богове се нарича етап на СъТворчество вече на БОГОВЕ със Самия Отец Абсолют, а започващата ТРАНСМУТАЦИЯ на Природата (на Планетата Святая Рус) единствено потвърждава, че хората са станали или са постигнали в своето УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ нивото на Съ-Знание на Богове!

11. Днес Аз мога да кажа, че хората, а сега вече, хора-Богове, не се издигат на Олимп на Боговете, а те вече са там на Олимп и Природата (Планетата) е вече готова за това, също да се издигне до това ниво и чрез своята ТРАНСМУТАЦИЯ да сътвори не просто Нов Свят, а Свят на Богове, тъй като светът си отива в миналото ЗАВИНАГИ, а на сцената на Историята излизат не само Новите Богове, но и Новата Планета Святая Рус, като център на Вселената, като Център на Нови Светове и Вселени!

12. Искате ли това вие или не го искате, но Пространството (Планетата) започва своето Преображение и това Преображение (вие ще го усетите това много скоро) ще бъде приемливо само за тези от вас, които са успели да се адаптират към Новите условия, и за тези, за които ВЯРАТА Е (СЪМ) не думи, а ПРОМИСЪЛ на Богове, тъй като да твори в Новите условия на Великия КОСМОС ще бъде способен единствено Бог, единствено вътрешното СЪВЪРШЕНСТВО!

13. Повярвайте, пред вас се открива Нов свят – Свят на СЪВЪРШЕНСТВО на Богове и всяко НЕСЪВЪРШЕНСТВО, което самите хора внасят от себе си, потънали в грехове и Мамон, няма да може да бъде проявено Там, където ТВОРИ Сам Бог, където ТВОРИ Самото СЪВЪРШЕНСТВО, а ако това е така (а то наистина е така), то тези от вас (дори и Хиперборейците), които не са успели да се издигнат над собственото си НЕСЪВЪРШЕНСТВО, няма да могат да преминат Там, където ТВОРИ СЪВЪРШЕНСТВОТО на Боговете!

14. Аз вече не ви плаша, тъй като за плашене е вече много късно, Аз просто ви говоря, че реалността на Високите вибрации ще бъде проявена много скоро, далеч по-бързо, отколкото разчитат хората, тъй като ако вие сте сътворили собственото си СЪВЪРШЕНСТВО, то Природата също е длъжна да съответства на това СЪВЪРШЕНСТВО, сътворявайки за вас с Моя Помощ Ново СЪВЪРШЕНО Пространство, осигурявайки по този начин условия за проявяване на Божествената монархия Святая Рус!

15. Аз само се учудвам на това, защо „ малкият” човек продължава да не забелязва, че Природата все още не се е променила кардинално заради това, че той самият все още не се е издигнал до нивото на ХристоСъзнание, тоест, „малкият” човек все още остава уязвим и той няма да може да издържи Новите, високи вибрации на Великия КОСМОС, затова и Аз бях принуден на няколко пъти да променям и датата на началото на Квантовия преход единствено заради това, за да съхраня „ малкия” човек, да съхраня Петата раса, осигурявайки спасението на хората-Богове!

16. Но сега вече Аз приемам решение за това, Планетата Святая Рус също да пристъпи към собствената си ТРАНСМУТАЦИЯ, тъй като вие Хиперборейците, сега вече сте готови за това, тъй като демонстрираното (показаното) ЕДИНСТВО или Единение в Дух от вас Е (СЪМ) залог за това, че вие приемате Новото Пространство, тъй като дори и кардиналните промени на Планетата няма да бъдат враждебни за вас, но в същото това време те ще ви осигурят допълнителни възможности за Духовно ЕДИНЕНИЕ, защото вашата ЦЕЛ и ЦЕЛТА на Природата сега са вече съвпаднали, а ако вашите ВОЛИ (на Природата и на хората) съвпадат с Моята ВОЛЯ на Бога, то какво или кой може да НИ спре НАС в НАШЕТО желание да достигнем СЪВЪРШЕНСТВО на Богове!

17. Настъпва Велико време не само на промени, но и на ЕДИНЕНИЕ НА ВОЛИТЕ на Природата, ВОЛЯТА на хората-Богове и ВОЛЯТА на Самия Отец Абсолют, и това Велико ТРИЕДИНСТВО само потвърждава, че Новият свят встъпва в своите права и че Хиперборейците са изпълнили своето обещание и са завършили Великото си възхождане на Небесата, НЕУТРАЛНОСТТА на които сега се отразява с Велика ХАРМОНИЯ на Творящото Начало на Началата! Хиперборейците доказаха, че еволюцията или Вечното усъвършенстване няма как да бъде спряно, тъй като това Е (СЪМ) основата на Покоя на Вечното Движение, тоест, това Е (СЪМ) основата на УСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО на Великия Космически Разум!

Амин!

Отец Абсолют.
06.04.14.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1283
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-06.04.14.html


image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3193558
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930