Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2013 15:31 - Любов !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 924 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.09.2013 15:33


30.08.2013 г.
ЛЮБОВ из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Колко бързо и колко незабележимо, но НИЕ (вие си спомняте, че сега вече Аз ви говоря „ НИЕ”, тъй като Аз никога няма да се отрека от тези, които СПАСИХА Вселената от разрушение и са внесли със своя ПРОМИСЪЛ, и по-точно, чрез своя ПОСТРИГ, Великата ХАРМОНИЯ в Мирозданието) – вие, хората-Богове, и Аз Отеца Абсолют (сега заедно ЗАВИНАГИ), преобърнахте страницата на Историята, при това на Новата история не само на човечеството, но и на целия Велик КОСМОС !

2. И ето вече пред Нас са поставени съвършено други задачи, за които, ако трябва да бъдем съвършено честни, Аз дори и не съм мечтал, тъй като толкова внезапно вие успяхте на Великото ВЕЧЕ да демонстрирате на цялата Вселена своето Духовно ЕДИНСТВО – своя Духовен МОНОЛИТ, при което се налага да се пренаписва отново сценария на Великото Преображение!

3. Сега вече не само вечното УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ Е задача на хората-Богове, но и съвършено неочаквано не само за вас, но и за Цялата ЙЕРАРХИЯ на СВЕТЛИНАТА, на дневен ред е поставен въпроса за формиране на Ново Пространство на Висша ХАРМОНИЯ и това Е съвършено неочаквано предложение за вас (обърнете внимание: не задача, а предложение), защото Аз не мога вече да ви разпореждам, а единствено мога да ви предлагам, тъй като ви ОБИЧАМ и просто ви уважавам, като Своя Част, решила съдбата на Небесата!

4. Аз пея Химн на всички тези, които са честни и са успели в ЛЮБОВТА си да се издигнат до Небесата и въпреки земното притегляне да се впуснат в Моите Дълбини, виждайки своя ПОСТРИГ.... Сега ЛЮБОВТА Ни няма да Ни раздели и Светът в ХАРМОНИЯ пее и нека съмненията да не ви мъчат, НАС Истината и СВЕТЛИНАТА Й ни води...

5. Започват Нови времена! Повярвайте, когато Аз ви говоря „ Нови”, то разбира се, аз имам предвид съвършено Нови времена, освободени от Велики разногласия, които ще СА Празник на Празниците на цялото Мироздание!

6. Аз не скривам Своята радост, тъй като очакването на ПРОЗРЕНИЕТО от хората за Мен, Отеца Абсолют, се проточи за твърде дълъг срок! Преминалите и безследно изчезналите цивилизации не успяха да разрешат това Велико противопоставяне на Светлината и Тъмнината, тъй като егото и властта на Мамона така са разяждали Духовността на хората, че във всички случаи на Мен Ми се налагаше да се съгласявам за тяхното унищожение, не виждайки своето подобие на Този, Който е Създал или сътворил цялото Космическо Пространство в Любов и Велика ХАРМОНИЯ!

7. Представете си Моето състояние, когато хората всеки път са се оказвали глухи към Моите ПРИЗИВИ и продължаваха своя „танц на Духовно блудство”, тоест „танц на смъртта” и единствено вашата цивилизация Ми даде шанс да спася Великата ХАРМОНИЯ на цялото Мироздание и от втория път Аз успях да подготвя това Единство на СВЕТЛИНАТА, което успя да поеме върху себе си ОТГОВОРНОСТТА за бъдещето на човечеството и фактически на целия Велик КОСМОС!

8. Ето защо Аз ви моля да не избързвате с изводите, и най-вече, със своя Промисъл по въвеждане на ред в проблемите на човешкото общество в различни части на Планетата и разбира се, в борбата с природните катаклизми!

9. Най-напред, така както ви казах, след Великото ВЕЧЕ на Началото на Началата, когато вие със своя „ свободен и доброволен” избор решихте съдбата на Великото противопоставяне в Моя полза, Аз просто съм принуден да пренапиша сценария на Моя Велик спектакъл, наречен „ Квантов преход", и второ, Аз просто съм длъжен да ви препоръчам част от Своя ПРОМИСЪЛ, пък дори и поради това, че вашият ЕГРЕГОР е достигнал равнището на Творящо Начало на Началата, тоест Преображението на Пространството е вече във вашите възможности!

10. Случващите се днес природни катаклизми, представляват ехо от стария сценарий! От следващия месец обаче Програмата за Преображение на Пространството ще се представи пред вас вече в съвсем друг вид, тъй като повтарям, Времето за ПРОМЕНИ, поради вашето активно участие не само се промени, но и се ускори, а това означава, че всичко, което Аз подготвих за вас по стария Сценарий, би трябвало да бъде изпълнено далече по-рано, и това „ рано” вече настъпи!

11. Сега, когато Аз пренаписвам Сценария за Преображение на Пространството, вие имате малко „ свободно време”, което Аз искам да използвате за анализиране на целия девет годишен цикъл на Моите ПОСЛАНИЯ, отбелязвайки в тях това, на което ще откликне вашето СЪРЦЕ и вашето вътрешно висше „ Аз”, показвайки на вас проблемите, на които следва да обърнете внимание, защото трансмутацията на здравия (физически и Духовно) човек ще преминава на практика безболезнено!

12. Аз повтарям, че трансмутацията на вашите физически обвивки при повишаване на честотата на вибрации на Пространството никой не е отменял, ни виж задачите по Преображение на Пространството са вече променени, тъй като, така както Аз ви казах, на дневен ред за ЦЕЛИЯ ВЕЛИК КОСМОС е поставен въпроса за ХАРМОНИЗАЦИЯТА на Вселените, които сега ще трябва да се впишат в съответствие с ранговете в Космическото Пространство на Отеца Абсолют!

13. Ето кога е настъпило Времето на ПЪРВОЛЮБОВТА, тъй като сега, когато много от проблемите на Плътния план си заминават в миналото, и най-вече Мамона и изкривената представа на човека за самия себе си (Аз ви говоря за Духовното робство), хората-Богове са длъжни да покажат на всички Вселени, че главното във ВЕЧНОСТТА Е ЛЮБОВ и само ЛЮБОВ!

14. И тази Любов, която вие днес изпращате в Космоса, повярвайте, ще бъде чута не само от Мен, Отеца Абсолют, не само от Йерархията на Светлината, но и от всички Вселени, тъй като днес ЛЮБОВ изпращат тези, които спасиха Великия КОСМОС! Затова и значението на вашето Послание ще звучи, особено СЕГА, след завършването на Великата война на световете, като ПРИЗИВ към велика ХАРМОНИЯ и възкръсване на ЛЮБОВТА в цялото Космическо Пространство!

15. Вие разбихте мита за това, че Мамона е вечен и че лъжливите истини или успеха на всяка цена, Е бъдещето на Мирозданието, вие върнахте на всички Вселени НАДЕЖДАТА, че Висшата справедливост – не е мит, а реалност на хората-Богове, живеещи и творящи в Любов и с Любов!

16. Затова, обяснявайки ви станалото и това, което ще става преображение в Мирозданието на Тънките планове, Аз връщам вашето внимание към Плътния план на вашата Вселена, за който сега вие носите ОТГОВОРНОСТ! Вие носите сега и ОТГОВОРНОСТ за ХАРМОНИЗАЦИЯТА на Проявения план, и по-точно, за Планетата Святая Рус, за това на Мен Ми се струва, че от ваша страна няма да има възражения, ако вие се постараете да поправите този Свят, който, както никога до сега очаква вашата помощ, и най-вече, очаква вашата ЛЮБОВ!

17. Постарайте се да видите своя Промисъл, ПРОМИСЪЛЪТ на хора-Богове, поели в своите ръце Света, изкривен от Мамона и многовековното Духовно робство, тъй като, кой, освен вас ще може да сътвори Планета-градина – тази Планета, която Аз виждах по време на вашите Единодушни ПОСЛАНИЯ!

18. Аз не мога да ви принудя, тъй като вие си заслужихте ПРАВОТО да бъдете самостоятелни и Правото на Свободна Воля Аз съм ви го оставил, но виж, да ви помоля Аз мога и искам, защото кой още от хората на Планетата може да разбере Великия ПРОМИСЪЛ на хората-Богове, сплотили се, за да могат в Любов да променят Света и да направят ЛЮБОВТА единствения път за присъединяване на всички сърца в едно ОГРОМНО СЪРЦЕ, творящо ПЪРВОЛЮБОВ не само на Планетата Святая Рус, но и в цялото Космическо Пространство!

19. Помнете: вие – сте хора-Богове и вие – сте единствено тези от хората, които сте способни да промените не само Пространството, но и Съ-Знанието на човека, вашият Духовен потенциал е толкова висок, че задачата за преображение на Космическото Пространство е достойна за вас!

20. Но не се опитвайте да се съревновавате с Моя ПРОМИСЪЛ, тъй като Аз все още не съм ви разкривал Своите ПЛАНОВЕ на Моя Нов Сценарий, който Аз сега пренаписвам, не заставайте против Мен, против Моята ВОЛЯ, защото поради незнание вие може неочаквано за самите себе си от СъТворци да преминете в ранг на Мои опоненти!

21. Не избързвайте и не изпреварвайте събитията, вашето време все още не е настъпило, и на Мен Ми е нужно да създам условия, за да може Моето Движение да стане Флагман на Духовното преображение на Планетата и за да могат ръководителите на всички страни и народи без натиск, и още повече, без Духовно насилие, да приемат Моята ПРОГРАМА, като основа за прехода на Планетата върху други релси – релсите на Духовното Единение, Братство и Висша справедливост!

22. И ако някои от ръководителите на страните и народите започват да говорят за Духовно Единение, то това означава, че Моята Програма за Преображение на Пространството вече дава своите кълнове, тоест преображението на Пространството вече не е зад девет планини в десета и Времето за промени настъпва!

23. Днес от вашите уста (от вашето Съ-Знание) във Великия КОСМОС отива ПОСЛАНИЕ на Велика ЛЮБОВ, а в отговор към Планетата Святая Рус върви многократно усилено ПОСЛАНИЕ на ЛЮБОВ от Небесата! Изпълвайте със своята ЛЮБОВ цялата Вселена, която по решение на Големия СЪВЕТ, не само е получила името Святая Рус, но и е станала ЕДИНЕН Център на цялото Космическо Пространство по усъвършенстване на Съ-Знанието на всички тези, които са поддържали Бога в неговата доста сложна борба с Тъмнината!

24. Изчакайте още малко, септември ще отвори очите на много от вас, а най-важното, ще потвърди, че ВСИЧКО Е ПРЕДОПРЕДЕЛЕНО, и за вас, хората-Богове, ви Е предопределена само ЛЮБОВ, ви Е предопределена ЛЮБОВТА НА СЪЗДАТЕЛ, тъй като без Любов не може да има Хармония и Велико Духовно ЕДИНСТВО!

25. Затова и днес вашата главна задача– е да носите ЛЮБОВ, тъй като единствено Любовта може да сплоти хората около Бога и повярвайте, няма никъде в Пространството на КОСМОСА власт по-силна, от Властта на Бога! И нека тези думи да останат във вашето Съ-Знание като стълб на ВЯРАТА, да се промени който е невъзможно!

 26. Не се безпокойте за Моето Движение! Аз контролирам хода на развитие и мога да ви кажа, че Моето Движение Е Движение на Бъдещето, което твори Самият Отец Абсолют, и не може да има нищо по-високо от Властта на Бога и това ще признаят всички народи на Планетата, на които им е съдено да се обединят около Святая Рус, като около ТВЪРД, така както Аз ви говорих, на Духовността, Единодушието и Братството във Вселената!
Отец Абсолют.


http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1181
http://www.otkroveniya.info/tolk3/t3-30.08.13.html


image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184081
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031