Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 10:44 - Да бъдеш част от Вселенския Дух !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2338 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 09.02.2012 11:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
01.02.2012 г.  Послание на Нашия Небесен Отец, св. Син и св. Дух

Мили Мои деца, обръщам се към вас с надеждата, че всичко, което ви говоря чрез Моя глас, при вас стига до сърцата ви и умовете ви приемат Моите думи. Искам да ви кажа, че трябва да продължите подготовката си за Възнесението, което за някои от вас ще е скоро, други веднага след тях ще могат да дойдат тук и да продължат своя вечен живот във високите измерения. Да, вие ще променяте телата си тук горе, но няма да има смърт и изчакване за ново тяло. Вие тези, които ще пожелаете да дойдете тук и да продължите своята еволюция, сте добре дошли вече и само от вас зависи, кога това ще стане. Някои от вас ще пожелаят да се върнат в 3-то измерение, за да помогнат на своите близки, но вие трябва да знаете, трябва да приемете тяхното решение дали ще дойдат с вас или не. Не тъгувайте за тях, това е техният път. От вас очаквам вие за себе си да вземете решение и да следвате стриктно Моите инструкции, за да може плавно и безболезнено за вас да протече този велик процес, в който вие сте главните участници и който ще бъде безценен опит за вас. Аз ръководя всичко, Аз отговарям за всичко, Аз решавам всичко. Всеки от вас ще преживее това уникално изживяване и ще почувства радостта и щастието, които вече няма да ви напуснат. Който от вас е готов Аз ще го извикам при Мен, на други ще дам още малко време да помислят, а третите да се сърдят на себе си за своя избор.
Мили Мои деца, важните времена са толкова близко до вас, дните при вас се изтъркулват толкова бързо, че няма да усетите, кога ще дойде крайния срок, а тогава ще бъде най-трудно, ще има много неизвестни сега фактори, които могат да повлияят значително на процеса. Земята ще се издигне в петото измерение, бъдете сигурни в това, но Аз искам и максимум от вас да го направят, да го пожелаят, да искат да дойдат и да продължат тук своя път. Обичам ви деца Мои, за вас Моите частички ще направя всичко, за да може опитът, натрупан до сега да се запази, да се използва от другите същества във вселената, защото е уникален, защото е единствен, защото е неповторим. Аз съм с вас, във вас, около вас!
Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова- Масура
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       03.02.2012 г. Послание на Нашия Небесен Отец, св.Син и св.Дух
„ Мили мои деца , днес Аз се обръщам към вас, за да ви кажа, че всеки един ден е важен за вашата подготовка, за да дойдете при Мен. Не чакайте, мили мои , да ви „ падне от небето “, а работете съвестно и упорито всеки ден, всяка минута си задавайте въпроса, това което правя, така както го правя доближава ли ме до Бог, следва ли неговите принципи и Канони и ако успявате да го постигате, отначало по малко, след това все по-голяма част от съзнателния ви живот през деня ако е подчинен, ако се съгласува с Моите закони вие ще имате реалния шанс да повишите вибрациите си, да изчистите телата си и да можете да дойдете тук горе при Мен. Аз очаквам всеки един от вас, на всеки един от вас ще помогна, ако виждам усърдие и постоянство в следване на Моите принципи, на Моите закони, на Моите Канони вечни. Аз съм с вас, във вас, около вас. Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин ! “
чрез Велина Петрова - Масура
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
04.02.2012 г.  Послание на Нашия Небесен Отец, св. Син и св.Дух

Мило мое дете, днес се обръщам към вас, за да споделя с всички вас Моите мисли относно случващите се в момента промени. Сега Земята усилено се подготвя за един от най-важните етапи от нейното съществуване, а именно прехода й в четвърто измерение. Тя, мили деца, вече е готова и очаква Моя знак, за да направи последната крачка и да премине в новото измерение. Всичко това ще се случи в тази специална Божествена година и Аз съм сигурен, че всеки един от вас ще е готов за този велик момент. Напразно скептиците по въпроса мислят, че всичко ще мине мирно и тихо, че ще се събудят сутринта и ще се попитат „ за това ли беше този шум ? “ . Не, мили мои, промените, които ще настъпят ще бъдат толкова очевидни за всички, че никой няма да има и капчица съмнение, че нещо грандиозно се случва. Аз съм замислил празник, празник на радостта и щастието, празник на вярата и надеждата, но в него може да участва само този, който Ме е приел, който знае кой ръководи плана за преобразяване на пространството. Вие, мили мои деца, сте поканени на празника, вие сте главните почетни гости, които ще гледате представлението от първия ред и ще участвате в него, ако това е вашият избор. Аз ви каня да се присъедините, да присъствате, да участвате като вие, мили мои, трябва да се подготвите, да сте готови за промяната, да сте подготвили телата си, за да издържите промените в пространството, които ще настъпят. За вас тези промени ще носят радост, за други тревога, за трети неудобство. Но вие знаете и ще кажете на всички около вас, че това е за добро, че това е за да продължи еволюцията, че това е за да може да се промени, да се събуди обществото. Защото много сред вас все още спят, унесени в съня на отминаващата си епоха. Аз искам да поставя ново начало, нови условия, нови закони. Искам да изтрия всичко, което ви задушава, всичко което ви пречи, за да бъдете всъщност това, което сте – Светли същества, творящи само пространство, изпълнено с Любов, Мир и Хармония. Искам да ви видя щастливи, да ви видя творящи, да ви видя Божествени същности, достойни за своето място във Вселената. Очаквайте всичко това да се случи, да се прояви и вие ще знаете, че Аз съм ви предупредил, че Аз съм ви поканил да се включите. Аз постоянно ви давам ключове, постоянно ви подсказвам какво да правите, за да се подготвите. Аз ще се погрижа всеки един от вас да има всичко необходимо, за да премине през изпитанията от които има нужда, за да се промени, за да се пречисти, за да засвети. Но вие имате поговорка „ помогни си сам, за да ти помогне и Бог “ и това е точно така, няма Аз да дойда и да свърша това, което всеки един трябва да направи – Аз ще ви подскажа, Аз ще ви пратя някого, Аз ще ви „ отворя очите “, но вие сте тези, които ще трябва да извършите действието. Вие сте тези, които ще трябва да „ преместите планини “, за да може планът Ми да се изпълни. Ще добавя още едно нещо: вие, тези които се замисляте и действате според Моите думи, ще започнете да забелязвате промените, ще започнете да виждате смисъла на всяко нещо, което ще се случва във вашия живот. И всичко ще става с лекота, с мир и хармония във вас. И тази хармония, този мир и тази тишина около вас ще ви носят радост, ще ви носят щастие и вие ще го споделяте с другите. Оставам с вас, Обичам ви и ви Благославям, Мои светли частички. Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова –  Масура                                                                                                                                                                                                                                                     06.02.2012 г. Послание на Нашия Небесен Отец, св. Син и св. Дух

Мило мое дете, днес Аз се обръщам към вас с посланието за духовно прочистване, което всеки един от вас трябва да направи в себе си. Под духовно прочистване имам в предвид да се вгледате в себе си, в своите разбирания за света около вас, за своите разбирания за невидимия свят и най-вече за своите представи за нещата, които ви предстоят. Напразно си губите времето в четене на материали, показващи някакви представи на отделни личности, които са били валидни за съответния момент във времето назад. Сега всичко е различно, сега всичко се промени, сега Аз решавам, какъв е следващият миг. Ще има много промени, ще има много различия спрямо старите писания, ще се промени пространството, ще се промените вие, ще се промени Земята. Вие ще участвате в тези промени, вие ще направите тези промени в себе си, в света около вас. Аз ще променя чрез вас целият свят. Духовното пречистване, което всички трябва да направите е истински да повярвате в Мен, да изхвърлите всички остарели представи за Мен, за това, как можете да се свържете с Мен. Не трябват посредници за това, не трябват специални места за това, просто се обърнете навътре във вас, помислете си за Мен и Аз вече ще мога да ви отговоря, изпращайки ви мисъл, която да ви вдъхнови или изпращайки ви полъх, който да ви обгърне. Аз ще съм с вас, в този момент, когато забравите всичко друго, което е около вас, когато потънете в себе си, когато пожелаете да се слеете с Мен. Това не е трудно, толкова е лесно да се направи от вашите умове, ако се оставите душата да ви води, ако приемете да бъдете част от Вселенския Дух. Всеки един от вас е уникален и трябва да приемете тази своя уникалност като възможност да направите тази връзка с Мен по свой собствен начин, не както я е направил съседа или приятеля. За всеки от вас тя ще бъде различна – един ще ме чува в главата си като глас, друг ще ме вижда като образ, който си е представил, трети ще ме усеща около себе си като защита и невидим приятел – толкова много биха могли да бъдат проявленията на Моята връзка с вас. Още нещо ще добавя това, че намирайки тази връзка с Мен, вие ще се почувствате осезаемо свързани един с друг, много по-осъзнато ще разбирате света около вас и лесно ще намирате отговори на своите въпроси.
Искрено се надявам, искрено се радвам, когато някой от вас намери пътя към Мен. Всеки един от вас може да го направи винаги, когато пожелае. Аз ще очаквам това да се случи с всеки един от вас и когато това стане, Аз ще го посрещна с огромна радост, с благословия и опрощение на всички грешки, които волно или неволно този човек е допуснал. Сега трябва вие да направите крачката към Мен, вие да Ме потърсите в себе си, защото Аз съм там, някъде вътре във вас, но и около вас и винаги с вас. Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова – Масура
                                                                                                       http://otkrovenia.bg/2012/02/06/06-02-2012-%D0%B3-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86-%D1%81%D0%B2-%D1%81/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  image                                                                                                                                                                         
                                                                    



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183933
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031