Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2012 16:24 - Скок във Вечността !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1904 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 27.01.2012 12:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
25.01.2012 г.   Послание на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !

Мило мое дете, искам да се обърна към вас, за да ви кажа, че днес вие стоите на прага на Новото Време и съвсем скоро за вас вратата на високите измерения ще бъде широко отворена и ще можете да дойдете тук и да останете. Очаквам всеки един от вас и искам да ви видя тук оставили своите тревоги, оставили гнева, омразата и недоверието помежду си. Тук при Мен ще дойдат само хора, приели Моите Закони, готови да променят изцяло своя живот на други принципи – Моите принципи, да оставят зад себе си злобата и недоверието. Тук има изобилие, има всичко, от което се нуждаете и всеки ще получи толкова, колкото му е необходимо и когато му е необходимо. Тук няма недоимък, беднота и мизерия. Ще имате всичко, от което се нуждаете, ще има за всички вас. От вас искам да приемете Мен, да се оставите на Мен и да Ми се доверите – Аз няма да ви подведа, Аз съм ви създал и искам за вас най-доброто. Но вие трябва да се промените, вие трябва да приемете Новите Принципи, Новите Закони, за да може хармонията тук да не бъде нарушена. Вие сте част от Мен и Аз чрез вас искам да натрупам друг, различен опит, искам да живеете в мир, сътрудничество и изобилие, искам да творите, а не да си изкарвате хляба. Вие сте Богове, а не роби. Сега, когато стоите на прага в очакване на великото събитие, Аз ви приканвам да почистите в себе си, да подредите мислите си и чувствата си, да започнете от там, където е най-трудно. Защото, мили мои деца, това което ви е най-трудно ще изисква най-много време, за да бъде променено.
Отдавна съм ви дал Моите принципи, по които трябва да е устроен светът около вас. Но вие толкова сте подведени от тъмните сили, толкова сте затънали в материалния план, че сте забравили Мен, Моите закони, Моите правила. Но Аз ще ви ги напомням , Аз ще ви ги повтарям до тогава, докато забравите всичко старо, гнило и ненужно и Ме приемете в сърцето си, където има място само за Мен.
Истинският ви живот ще започне тук при Мен , вие ще се събудите и ще видите красотата му , ще усетите уханието му , ще почувствате топлината му. Сега никой от вас не може да си го представи , никой не знае как изглежда, но скоро всеки един от вас ще може не само да дойде , но и да живее тук в мир , хармония и светлина. Но вие мили мои деца трябва да изберете , трябва да пожелаете това за себе си, трябва да го поискате силно. Вие трябва да почувствате вътрешния подтик да направите тази крачка. А за това е нужна Вяра, Вяра в Мен, в Моя промисъл за вас. Нужна е Надежда, че Аз съм се погрижил за всичко, което ще ви трябва, за вас за най- близките ви хора. Никой няма да бъде забравен, за всеки един от вас Аз ще попитам, Аз ще го потърся. И когато той бъде готов, Аз ще го извикам и ще го вдигна тук. А тези от вас, които ще останат и ще се чудят до последния момент ще преживеят мъките и страданията на своя избор. Те ще изпитат онова неприятно чувство, че не са „ хванали последния влак “ . Но до тогава има време и всеки от вас може да си „ купи билет “ , да си „ запази място “ , ако само вътрешно за себе си направи избора с Мен или без Мен. Това е вашият избор сега , направете го и няма да „ изпуснете влака “.
Днес , в тези дни на подготовка вие , които ще бъдете първи при Мен , трябва да покажете на другите , на своите приятели и близки тази вяра , тази готовност да направите скока , да се качите в асансьора и да дойдете при Мен. Аз ще ви посрещна и ще ви обгърна с Моята Любов. Аз ще ви покажа новия свят , новата земя , новия живот. Ще ви пренеса през времето и пространството и вие ще усетите щастието и радостта на високите измерения.
Искам да ви обърна внимание и на следното нещо – вие няма да можете все още да останете тук , не сте готови все още да направите това, но Аз искам да видите, да почувствате и да разкажете на другите , за да могат и те като вас да пожелаят промяната, да положат усилие за своето трансформиране. Защото тук няма да издържат телата им, няма да го понесат душите им.
Искрено се надявам, деца мои да се промените за малкото оставащо ви време, за краткото време, в което ще трябва да покажете, че сте с Мен. Оставам в очакване на всеки един от вас , на всяка душа , пожелала да дойде тук.
Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова – Масура
http://otkrovenia.bg/2012/01/25/25-01-2012-%D0%B3-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86-%D1%81%D0%B2-%D1%81/
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       25.01.2012 г.   Диалог с Учителя Беинса Дуно !

Мили мои деца, вие изпълнявате Божията воля и ще сполучите. Аз също съм с вас и ще ви помагам. Бъдете благодарни за всичко и не се обръщайте назад, защото вашето бъдеще е светло. Когато сте в началото, както сега, ще имате много трудности и съмнения, но Бог ще бъде с вас през цялото време. Светли същества ще са с вас ден и нощ. И това, че ще сте заедно оттук нататък, нека бъде за вас награда и отговорност. Бъдете благословени, деца мои, бъдете огряни в светлина и любов. Бог е с вас. Ваш любящ приятел, Беинса Дуно.

Въпрос : Учителю, каква е ролята на България в този процес на промени на Земята?
България е свещено място. Тези земи са свещени и само от тук, могат да се извършат определени промени.
Въпрос : Не е ли Русия мястото, от където ще тръгнат промените?
Да, така е, но България ще бъде онзи катализатор на процеса, който ще задвижи основния, който е в Русия.

чрез Ивайло Апостолов – Орам http://otkrovenia.bg/2012/01/25/25-01-2012-%D0%B3-%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-%D1%81-%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F-%D0%B1%D0%B5%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%B0-%D0%B4%D1%83%D0%BD%D0%BE/
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           26.01.2012 г.    Обръщение на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !

Искам, мило мое дете, да запишеш Моето обръщение към хората, участващи в днешното послание за духовно единение. Мили мои деца, Аз съм горд, че хората участвали в днешното духовно единение бяха много повече от когато и да било, бяха повече от необходимия минимум, който би могъл да вдигне човечеството във високите измерения. Искам да ви кажа, че духа, който показахте, енергията, която излъчихте беше силна, ярка, ослепителна. Зарята, която направихте в Небесата беше прекрасен фойерверк на радостта, единението и Колективното първосъзнание, което обединихте Ми показа ,че все пак има достатъчно Мои частички, способни да променят света около себе си, способни да се повдигнат на пръсти и да докоснат звездите. Аз съм щастлив, Аз съм във възторг от вас, от вашето единство, от вашата Вяра в Мен, в Доброто, в Любовта. Оставам с вас, мили мои деца, в очакване на вашето пристигане, в очакване на вашето желание да се възцари Моето царство, да дойде Моята Благодат там при вас долу на Земята. Истински вярвам във вас, че ще намерите сили да се изправите гордо и да заявите пред всички връзката си с Мен, вярата си в Мен, упованието си на Мен. Истински вярвам, че вие ще започнете промяната, ще започнете да се подготвяте за задачите, които ще ви поставя на всеки един от вас, защото всеки от вас има своята роля, има своята задача, изпълнението на която ще изпълни Моя план, Моя промисъл за Земята и за хората, частички от Мен самия. Вие сте строителите, вие сте основоположниците на Новото Общество, на Новото Пространство, което искам да бъде на Земята. Вие ще трябва да надскочите себе си, да настроите себе си на новите честоти, на честотата на Любовта, на честотата на съзиданието и да направите това, което очаквам от вас. Отново ви казвам, Аз съм щастлив, Аз съм радостен и възторжен от днешното послание за духовно единение, в което вие Ми показахте вашата сила, вашата мощна положителна енергия да сте заедно с Мен и заедно всички в единомислие и единодействие да направите невероятното, неизвестното и неправеното досега – скок във времето, скок в пространството, скок във Вечността. Аз съм с вас, Моите осъзнати, приели Ме частички, с вас по вашия път към Мен, по вашата пътека, която всеки сам ще проправи, за да могат тези след вас да минат по нея леко и да могат всички Мои частички да продължат еволюцията и да ме открият за себе си, да Ме приемат, да Ме следват. Обичам ви и ще го повтарям постоянно, за да ви напомня , че Аз съм с вас, Аз съм във вас, Аз съм около вас.
Ваш Небесен Отец , св.Син и св.Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова – Масура
http://otkrovenia.bg/2012/01/26/26-01-2012-%D0%B3-%D0%BE%D0%B1%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%81%D0%B2/
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  image                                           



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3181399
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031