Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 19:29 - Избор и съдба на човечеството !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 3542 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
17. 01. 2012
Изпит за Духа из  "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович МАСЛОВ
1.  Хората в Русия все по-често и по-често ще търсят отговор на въпроса, с кого са те все пак в края на краищата, какво бъдеще им е подготвено от Мен (Твореца) и какво бъдеще се опитва Русия да си избере сама!
2.  Каквото и да се говори, но за Народа на Русия, какъвто и да е бил той, НЕБЕСАТА са му поставили много трудната задача за САМОСТОЯТЕЛЕН избор, тоест необходимостта от вземане на Изпита за Духа (обърнете внимание: не изпитът за живота в Плътния план, а именно Изпитът за Духа)! Този същия Дух, който е нематериален, но от решението на който зависи Плътния план или по-просто казано, животът на самия човек!
3.  Аз предупреждавах хората, че есента на миналата година би трябвало да стане ПРОЛЕТ на Духовното пробуждане, тоест пролет на исторически избор и Русия, правейки своя избор, излезе на улиците! Но твърде малко от хората повярваха в това ЧУДО на БОГОпроявлението, засега само тълпи и продължават по старому да се уповават върху мнението на „майстора”!
4.  Но Мъдрост у „майстора” така както е нямало, така си и няма, защото Мамона винаги отнема и продължава да отнема от съвременния човек не само разума, но и което е по-важно, Мъдростта на ПървоТвореца, та нали в Дуалния свят няма нищо по-важно (за бъдещето на всеки човек, особено обременения с пълномощията на властта) от Мъдростта на Творящото Начало на Началата!
5.  Огледайте се и помислете, кой от потенциалните ръководители на страната е истински МЪДЪР с тази МЪДРОСТ, която дава на човека да носи СВЕТЛИНАТА на преображение на Съ-Знанието вече не на отделната личност, а на целия Народ, избран от Твореца да стане Първопроходец на Вселенското Преображение!
6.  На Мен просто Ми е смешно да наблюдавам мишешката врява на претендентите за място, което е подготвено от Бога за своя Представител за управление на избрания от Мен Народ и което (място) отдавна и по право принадлежи единствено на Твореца на Всичко и Всички в тази Вселена!
7.  Вече е казано и е преразказано, че е настъпила годината на БОГА! Аз разбирам, че Църквата нищо не може да каже дори и заради това, че догмите на самоизмамата не и дават възможност да чуе МОИТЕ ДУМИ и да види МОЕТО проявление в Плътния план! Но светската власт обаче, притежаваща контрола над съвременните средства за масова информация и науката, безусловно има аналитичен апарат, способен да даде най-достоверна прогноза за развитие на събитията не само за близкото УТРЕ, но и за най-далечното бъдеще!
8.  И тази прогноза вече я има, и тя се явява като присъда за всички тези напразни разговори и уверения на претендентите за бъдещата стабилност на развитието на Русия и за нейното бъдеще като Велика държава, но без участието на Бога!
9.  Уверявам ви, никакво бъдеще без Твореца за Русия няма и не може да има, затова предполагаемите хоризонти за бъдещето на Русия представляват единствено фантазии на хора (политици), нямащи нищо общо с Моите Планове!
10. Аз вече толкова години обяснявам на хората, че бъдещето не само на Русия, но и на цялото човечество е свързано единствено и само с Твореца или Всевишния; за да потвърдя Своите ДУМИ и за да се разсеят всички съмнения, Аз позволих да започне работа Големият адронен колайдер и да се убедите в това, че частицата на Бога е най-истинска реалност!
11. Въобще, съвременните хора (Аз имам предвид преди всичко грамотните и мислещи хора) могат много лесно да различат примитивната лъжа в средствата за масова информация от Истината и да разберат, че Пространството е резултат от Творенето, а Неговото съвършенство е отражение на МОЕТО съвършенство!
12. Независимо от толкова дългото Мое Обръщение към хората в Русия и откровеното Ми обяснение за ролята на руския Народ в историята на човечеството, хората продължават да не вярват, че в това Пространство ВСИЧКО зависи от Моята ВОЛЯ, и Моето Желание да спася колкото може повече хора се натъква постоянно на съпротивлението на разума не само от хората на НЕВЕРИЕТО, но и от хората определящи себе си като вярваща в църквата част от човечество!
13. Днес Аз искам да попитам тези хора, които носят в себе си символа на ВЯРАТА (Аз нарочно не различавам хората по религиозни убеждения): а какво ще ми отговорите вие на Мен, тогава когато дойде Изпитът за Духа? Та нали все пак на човека ще му се наложи да отговаря за извършеното, тъй като човекът в Плътния план е смъртен и това също е Истина!
14. Повтарям: човекът в Плътния план е смъртен и Изпитът за Духа „мига” пред всеки един от хората и единствено Аз имам ПРАВО да променя времето за този Изпит, приемайки решение за това, достоен ли е този човек да носи КРЪСТА на Посланика на Бога на Земята, защото всички хора на Планетата са не само частици на Творящото Начало на Началата, но и още Мои Посланици в Плътния план!  
15. Хората в Плътния план трябва да се държат като Посланици, а ако трябва и по строго – те трябва да се държат така, както се държи ТОЗИ, който ги е изпратил да изпълняват Неговата Програма за Вселенско Еволюционно Преображение!
16. На Мен постоянно Ми се налага да се удивлявам на късогледството на хората, особено от Богоизбраните Народи, но най вече – на Народа на Русия, носещ в себе си КОДА на Древните Арийци, защото такова родословие въобще го няма в много от народите и защото Великото минало не може да бъде просто минало, тъй като Великото никога не може да бъде минало!
17. Миналото, особено Великото, винаги е предтеча на Велико бъдеще и това е тази Истина, това е този КАНОН, които потвърждават Вечната еволюция на Пространството.
18. Нали Аз разказвах на хората за тяхното Духовно и материално роднинство с Твореца и в това ЧУДО на Творението и фракталното подобие на човека и Твореца няма никаква еволюция на видовете, защото в това е заложена Програмата за усъвършенстване на Самия Творец!
19. Колко пъти откровено, като на Изповед, Аз говорих на хората, че съм сътворил човека като част от себе си заради това, в процеса на еволюция на Съ-Знанието на отделните частици да се види и почувства СОБСТВЕНОТО усъвършенстване от нивото на отделна частица до нивото на ЦЯЛОТО – на Творящото Начало на Началата!
20. Затова и съдбата на човечеството е Моя СЪДБА и всяко забавяне на еволюцията на Съ-Знанието на човека (на Моята частица) Аз го възприемам като съпротива срещу Моята ВОЛЯ, което е съвършено неприемливо, тъй като регресът на еволюцията на Съ-Знанието носи смърт не само на човека, но и частично на Мен, Твореца, дарил на човека бъдеще – бъдеще на Велико Цяло!
21. Аз не мога да допусна собственото си САМОунищожение. Аз не мога да допусна унищожението на това Велико Начало на Началата, а това означава, че ВСИЧКО противоречащо на Моята ВОЛЯ няма право на съществуване! Затова стартиралата година на БОГА носи в себе си ЧУДОТО на Духовното прозрение, а за тези които са достойни, още и ЧУДОТО на Великото Преображение!  
22. Затова всички Мои НАДЕЖДИ са свързани с Духа на пробуждащия се Народ, носещ в себе си Началото на Началата на човечеството и който все още не е окончателно победен от Дуалността на Плътния план, в условията когато полярните представи за Добро и Зло са станали препъникамъка между хората на СВЕТЛИНАТА и Тъмнината!
23. Какво е нужно или кой е нужен на Русия днес, в този Исторически период? На Русия и е нужен човек, носещ в себе си СВЕТЛИНАТА на Твореца и Моята ПЪРВОМЪДРОСТ, и без тези качества на човека – на Моя ПОСЛАНИК, тоест без МОЕТО ВЛИЯНИЕ, не може да има бъдеще не само в тази страна, но и в целия свят!
24. Сега Русия и нейният многонационален Народ вземат Изпит за Духа или ако искате, Изпита си за МЪДРОСТ, защото само мъдрият човек ще може безпогрешно да определи своето бъдеще в хора на дуалните представи и мнения на „силните на този свят”!
25. Хората сами са си наплодили бесовете, хората сами са си наплодили хора, внасящи лъжа и измама в Съ-Знанието на „малкия” човек, затова те чувстват върху себе си днес проявата на Висша несправедливост, сътворена от тях самите!
26. Хората на Русия излязоха на улицата, сега на тях им остава само едно и това „ЕДНО” е Духовно Единение, чрез което и ще дойде и Духовно ПРОЗРЕНИЕ, и то ще дойде не просто чрез избор на своето бъдеще, а именно чрез избор на бъдеще под БОЖЕСТВЕНО управление, и друго не е дадено!
27. Народът на Русия трябва да определи своето УТРЕ и не просто УТРЕ, а конкретното УТРЕ отчитайки реалиите от тази година , и да определи своя Духовен лидер – проводника на ВОЛЯТА на ПЪРВОТВОРЕЦА в Плътния план!
28. Повярвайте, от този избор на руския Народ сега зависи и бъдещето на човечеството, тъй като върху този Народ попадна избора на Твореца и да се променят „правилата на играта” е вече невъзможно, дори и поради отсъствието на време за размисъл!
29. Сега вече не е време за уговорки: на хората трябва да им е ясно, че никакво бъдеще без Участието на Твореца не може да има и никой от хората, никаква друга алтернатива вече няма да може да предложи!
30. Хората ще могат да видят своето бъдеще единствено обръщайки се към Мен, защото Аз ЕДИН решавам съдбата не само на всеки (отделен) човек, но и на целия Народ!
31. Хората в Русия днес започват да вземат Изпита за Духа и изборът за този Изпит не е толкова голям: или човекът приема Твореца, признава Неговата определяща роля в съдбата на човечеството и продължава своето усъвършенстване, или задържа еволюцията на своето Съ-Знание, тоест на СЪЗНАНИЕТО НА ПЪРВОТВОРЕЦА и заминава за никъде, оставяйки следа за себе си единствено в генетичната памет на предците.
                                                                                                                              23. 01. 2012                                                                                             Избор и съдба на човечеството из  "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович МАСЛОВ
1.  Напразно някои хора си мислят, че на Мен Мие безразлична съдбата на човечеството и още повече  на Русия! Точно обратното: на Мен въобще не Ми е безразлична съдбата на хората – на Моите частици и заради тяхното спасение Аз съм готов да направя каквото и да е!
2.  Те (хората) напразно си мислят, че Посланията или диктовките, променени в последно време поради необходимостта спешно да се ориентират хората, да направят осъзнат избор в полза на Светлите сили, е небожествено дело!
3.  Откъде да знае човекът потънал в грехове и Духовно блудство, кое е Божествено дело и кое е небожествено?! Хората, разбира се могат да си позволят да разсъждават за строежа на Мирозданието, за многостепенността на Пространството и за количеството на лъчите (от Светлина), пронизващи Планетата от дълбините на Космоса, те могат да си позволят да пофилософстват и за Твореца, и за Моето обкръжение, но в Пространството от всички тези непразни разсъждения все едно нищо няма да се промени, дори и за това, че за по-голямата част от населението на тази Планета всички тези дебати са му абсолютно безразлични!
4.  Погледнете, колко много всевъзможна езотерична и философска литература се появи по лавиците на книжарниците! Но този огромен обем от информация практически по никакъв начин не се е отразил върху Съ-Знанието на така, както Аз го наричам, „малкия” човек, тъй като въпреки човешкия живот на този човек не му е до изучаването на дълбоките въпроси по структурата на Мирозданието!
5.  Философията и практиката на съвременния живот дотолкова са се разминали в Съ-Знанието на „малкия” човек, че законът за самооживяването е станал определящ за болшинството от хората на Плътния план!
6.  Но този „малък” човек не просто съществува, той е и още МОЕ фрактално подобие, той е и още частица на Твореца, носеща вече за Мен и за Моето УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ енергия на Любов и Мъдрост!
7.  Този обикновен човек, преминавайки през терзанията на живота, през множество проби и грешки формира тази Велика ПървоМъдрост, която различава ПървоТвореца от Логоса и човешкия Егрегор!
8.  За Мен е изключително важна съдбата на обикновения човек и неговия осъзнат избор за своето бъдеще, особено по време на периода на глобални и исторически промени!
9.  Изборът на обикновения (или „малкия”) човек определя не само неговото собствено бъдеще , не само бъдещето на цялото човечество, но и бъдещето на Самия ПървоТворец! А това вече не е философия, а абсолютната истина за живота, от която никой, включително и Аз, няма къде да се измъкне!
10. Затова Аз категорично не съм съгласен с упреците на някои „мислители” за Моя небожествен ПРОМИСЪЛ и то поради това, че Аз толкова близко до сърцето си приемам съдбата на обикновения човек! По мнението на тези хора, давайки на хората задълбочени Знания, Аз се „снижавам” до нивото на Учител на обикновения човек, губейки Своето Божествено време за учениците „седящи на последните чинове”!
11. Хората трябва да разберат, че Творецът е ЖИВОТ и не само за обикновения човек, и не само за някакъв отделен народ, но и за цялото човечество с всички негови грехове и пороци, тъй като давайки на хората ПРАВО НА СВОБОДНА ВОЛЯ, Аз нося ОТГОВОРНОСТТА за всяко едно творение на човешката мисъл!
12. Невъзможно е да се раздели Твореца с Неговото Творение, тази Вечна връзка не може да бъде разрушена, дори и ако на някого от хората им се поиска да се откажат от Създателя!
13. Така Аз съм предопределил съдбата на човечеството, сътворявайки СОБСТВЕНО подобие – човека и съм го надарил с всички способности за творене (за творчество) такива, каквито притежавам и Аз САМИЯТ!
14. Заради защитата обаче на СОБСТВЕНИЯ СИ ПРОЕКТ или на Вселенската Програма за Преображение на Пространството, Аз съм кодирал Своите ДАРОВЕ, принуждавайки хората да мислят, преди да прилагат Правото си на Свободна Воля или Правото на СъТворец!  
15. Така е, човечеството (хората) преминават по свой неповторим път на СъТворец в мъки по опознаване на самите себе си, тъй като човекът като открита енергоинформационна система повтаря в миниатюра своя Творец, притежавайки същите възможности за творене така, както и Самият Създател!
16. Аз разбира се разчитах, че хората – МОЕ подобие – ще оценят Моите ДАРОВЕ и ще разберат смисъла не само на човешкия живот, но и своето място във Вселената!
17. Човечеството обаче пое не по този път, избирайки в качеството си за основа в своя живот (в продължение на многовековни инкарнации) съблазните и измамата на МАМОНА, водещи не към Духовно усъвършенстване и Единение, което беше необходимо за Мен, а към Духовен регрес, към разделяне и вражда между хората!
18. Погледнете историята на човечеството, прочетете древните писания и вие ще намерите отговора на своя въпрос упрек, защо САМИЯТ Творец изведнъж „се е спуснал” до нивото на обикновения човек! И защо за Твореца е толкова важен изборът на този човек в Русия, при това точно в това Преходно време, когато съдбата на цялото човечество и МОЯТА собствена съдба са започнали изведнъж толкова да зависят от избора на най-обикновения, „малкия” човек!
19. На Мен Ми е съвсем безразлично мнението на малцинството от хората на Планетата, дори и те да представляват фундаменталната наука и съвременна философия, защото според мащабите на Вселената, тези хора не са в състояние да повлияят върху изпълнението на Вселенската Програма за Преображение на Пространството!
20. Мнозинството от „малките” хора в Русия и по целия свят могат реално да повлияят на съдбата на човечеството и на Моята съдба!
21. Аз ще продължавам с всички достъпни за Мен средства да убеждавам „малкия” човек в неговата способност да Твори Новия Свят и ще му обяснявам, при това много търпеливо, че от неговия избор и дори и от избора му на президент на страната, зависи съдбата на човечеството, и една неправилна стъпка може да стане стъпката към пропастта на самоунищожението!  
22. На Мен също не Ми е безразлична съдбата на тези хора или на този човек, който Аз съм избрал за предаване на Знанията. Повярвайте Ми, този промисъл – въобще не е подарък, а много тежък КРЪСТ, който не е по силите на всеки, тъй като не всеки човек е способен да Го носи, водейки след себе си „малките” хора – хората на вечното съмнение!
23. Това, което сега се случва пред очите на хората е исторически процес на формиране на Новия човек или на Новото човечество, и в този исторически Спектакъл, Поставен от Мен, се е смесило всичко: Дуалността на Пространството с вътрешната Дуалност на човека, борбата между силите на Светлината и силите на Задържането, но все едно, тази борба трябва да завърши с победа на силите на Светлината, независимо от отчаяната съпротива от силите на Задържането!
24. Не бива да се осъждат силите на Задържането, тъй като всяка от Божествените сили отстоява своите интереси, дарени им от ПървоТвореца; да се  осъждат следва само тези хора, които със своето НЕВЕРИЕ единствено преумножават редовете на Тъмните сили, избирайки винаги лекия път на Духовен регрес и отдавайки се в плен на МАМОНА!
25. Аз вече многократно съм говорил на хората, че Пътят на ГОРЕ – пътят на СВЕТЛИНАТА – е много трудният път на СъТворец или пътя на САМОПОСТИГАНЕТО, тоест пътят за постигане на Истината, и този път изисква всичко от човека без остатък, докато в това време пътят към МАМОНА е най лекият път – пътят „като всички”!
26. Хората на ВЯРАТА – това са тези хора, заради които Аз (вашият Творец) съм готов да се снизя до вибрациите на Плътния план, тъй като те, Обединени Духовно, са длъжни да Ми помогнат на Мен да нося Знанията на човечеството, поставяйки го на пътя за постигане на Истината и в крайна сметка, на пътя за постигане на самите себе си!
27. Такова служене и помощ сега за Мен са много важни, защото време за уговорки вече съвсем не е останало, и когато „затръбят небесните фанфари”, призовавайки всички да се явяват на Изпит за ВЯРА и МЪДРОСТ, ще настъпи този момент на ИСТИНАТА, който ще раздели хората на хора на ВЯРАТА и НЕВЕРИЕТО и ще определи съдбата на човечеството!
28. Ще повторя още веднъж: съдбата на човечеството сега зависи от избора на своя път от „малкия” човек и преди всичко – в Русия!
29. Повярвайте Ми, за Мен няма предпочитания за която и да е националност на територията от океан до океан, тъй като всички хора в Русия са за Мен руснаци, а това означава, че всички вие за Мен сте потомци на Древните Арийци, и това е най-важното, което отличава жителите на тази територия на СВЕТЛИНАТА от останалата част от човечеството.
30. Аз твърде дълго и много последователно предавам основните Знания за хората в Русия и много внимателно се старя да променям Съ-Знанието на тези хора, очаквайки от тях не само разбиране за своята историческа роля, но и за своя Божествен ПРОМИСЪЛ, който трябва да промени света!
31. Не трябва да се мисли, че всичко ще се промени от само себе си! Да, такова е имало в историята на човечеството, но сега са настъпили съвсем други времена и да се криеш от този призив е вече просто невъзможно!
32. За това, изборът на човека да бъде верен, и заради това, да не бъде извършена от него решаваща грешка, носеща след себе си нарушение на хода на изпълнение на Вселенската Програма за Преображение на Пространството, Аз съм готов да се проявя в Плътния план така, че да стана видим за всеки човек на Планетата!
33. Днес за Мен така, както никога до сега, е важен изборът на „малкия” човек и за Мен няма по приоритетна задача от формирането на Съ-Знанието на човека, от който в определена степен зависи и съдбата на ПървоТвореца!
 
            image                                                                                                                                                                                                                                                                                                 В 9 часа българско време на всяка 17 и 26 дата от месеца , колективно послание за духовно единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина , за пресътворяване на пространството , изчистване от негативността и страха , пробуждане и тържество на духовния ни , Божествен потенциал на съ - творци , за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !                                     ((((((((((((((( ♥ ))))))))))))))))                                                                                                                                                                                                                      image                                                                                                                                   Послание за Духовно Единение

 

1.  Покаяние

Отче наш, Отец Небесен ,

моля Те прости ми

всички мои прегрешения ,

волни или неволни .

       Амин !

 

2.  Молитва

Отче наш , Отец Небесен ,

аз приемам Твоята вяра,

тя е моят път ,

приемам Твоите Канони вечни,

с любов към Теб и Твоите дела.

Господи , моля Те , дай ми надежда

за спасение на моята душа

и ме дари с Твоята мъдрост

за живота ми

на Земята и във Вечността.

                                      

             Амин !

 

3.  Обръщение

Отче наш , Отец Небесен, приеми моята молитва за спасение и Духовно Единение народа на Русия ! Приемайки Кръста на отговорност за преображение на своето  Съ-Знание и Съ-Знанието на моя Народ , моля дари ме с духовна мъдрост и духовно прозрение за формиране на Колективно Първосъзнание на СъТворец .

Господи , аз изпращам на Теб и на целия наш Народ мисълобраз , изпълнен с Първолюбов , за формиране Пространство на Светлината – Пространство на Святая Рус – въз основа на Божествените Канони и покривам със защитен Купол от Божествена Първолюбов цялото Пространство на Святая Рус .

Амин !

 

Забележка: Дотолкова, доколкото първите две форми са дадени в Диктовките – а третата част е дадена с конкретна насоченост към Русия и Руския Народ – всеки един може да адаптира тази трета част със своя визия , но определено с насоченост за формиране на Духовно Единение на Народа и Колективно Първосъзнание на СъТворец , и формиране на Ново Божествено Пространство по Божествените Канони и Купол от Божествена Първолюбов над цялото Пространство!

                                                                                                                                                               











Гласувай:
8


Вълнообразно


1. legna - :)
25.01.2012 20:02
Evalta na bloga !!!!
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
25.01.2012 20:12
Благодаря !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183803
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031