Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2012 23:12 - Отношение към живота !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1956 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 27.08.2013 00:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 18.01.2012 г. Послание на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! чрез Велина Петрова – Масура http://otkrovenia.bg/2012/01/18/18-01-2012%D0%B3-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86-%D1%81%D0%B2-%D1%81/ 

Здравейте , мили мои деца , днес се обръщам към вас , за да ви предам Моите думи , Моите мисли за една много важна тема . Темата за това , как да живеете по-добре , по-пълноценно . Вашият живот е последователност от случки , в които вие участвате . И когато всяка отделна случка ви носи положителни емоции , ви носи радост вие се чувствате щастливи . А когато вашите очаквания , вашите желания не се сбъдват вие се чувствате нещастни , обвинявате Мен , обвинявате обществото за това , че вие сте нещастни . Но , скъпи мои деца , вгледайте се в себе си , потърсете в спомените си дали външни причини са ви направили някога за дълго щастливи ?! Всичко , което ви е нужно , за да бъдете щастливи се намира във вас , Аз съм във вас , Любовта е във вас . Опитайте , мили мои деца , да направите някой друг щастлив като му подарите усмивка , като му изпратите малко Любов , като го погледнете през Моите очи. Отделете от времето си , отделете от вниманието си , за да погледнете някой в очите , да видите какво се крие там , какво чувства в момента човекът до вас , може дори да е непознат , с който ще бъдете близо само няколко минути . Ако го погледнете с Любов , ако му изпратите усмивка , ако го попитате „ как е ? “ ще усетите връзката между вас , ще усетите топлината на споделената Любов между две души . Тогава Аз ще бъда с вас , Аз ще чуя проблемите ви , ще ви изпратя помощници , които ще ви помогнат да споделите енергията , която Аз ви изпратя . В този момент вие ще почувствате щастието , истинското щастие , което ще бъде с вас повече от един миг, щастието , за което ще си спомняте дълго след това .
Искам да ви обърна внимание на още едно нещо . Това е нашето общо отношение към живота . Казвам нашето , защото имам предвид и Моето участие в дадения момент. Отношението ви към живота въобще като към опитност , която сте дошли да получите . Ако вие се настроите да получите от живота радост и щастие , това ще получите , ако обаче мислите , че той е труден , че той е мъчителен ще получите мъки и трудности . Така , че мили мои деца , изберете радостта и щастието , изберете любовта и усмивката и те ще бъдат във вашия живот и споделяйки ги с хората около вас – познати и непознати – те ще се множат , ще стават все по-чест гост във вашия живот . Така и Аз ще бъда с вас , и Аз ще споделям с вас радостта , защото Аз съм Радостта , Аз съм Щастието , Аз съм Живота .
Не се самозалъгвайте , че истината е в парите , в осигурения живот , в материалното благополучие . Това са най-големите заблуди на това човечество , което не вижда Мен , не иска да знае за Мен и се състезава с „ вятърни мелници “ . Всеки от вас в един момент осъзнава това , осъзнава , че без Мен нищо не се случва , нищо не може да постигне и само обръщането ви към Мен , приемането на Моята ръководна за всеки един от вас роля , може да ви изведе от омагьосания кръг , в който сте влезли . Тогава трябва само да ми се доверите , да се оставите да ви водя и Аз ще направя всичко , за да не останат незадоволени вашите нужди , вашите желания , за да не останат неосъществени вашите проекти , но само тези , които са в хармония с Моя план , само тези , които ще ви направят по-добри , само тези , които са полезни за вас и другите около вас . Оставям ви сега , деца мои , да прегледате ежедневието си , да огледате всяка минута от деня си , за какво , мили мои , я използвате . Полезни ли са за някого вашите действия или вредата от тях е по-голяма от ползата , правят ли някого щастлив или омразата и ненавистта са единствен резултат ?! Искам , мили мои деца , да направите Рай на Земята . Но самите вие трябва да сте радостни , да правите хората около вас радостни и тогава ще настъпи този миг , в който Аз ще сляза сред вас , във вас , във всичко около вас . И тогава няма да има място за нищо друго – само Радост и Любов . Това е Моят промисъл , това Аз подготвям дълго и искам вие , моите частички да го направите . Искам вие да живеете там , искам вие да го занесете на другите места , където ще ви пратя . Обичам ви , мили мои деца , и Моята Радост е вашата Радост , Моето Щастие е вашето Щастие , защото ние сме Едно и всеки от вас трябва да го разбере веднъж за винаги . Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

image                                                                                                                                                                                        



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183856
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031