Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2012 17:35 - Заедно нагоре !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 5872 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 12.01.2012 09:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                            09.01.2012 г.    Послание на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! 
                                             чрез Велина Петрова – Масура                                                                                  http://otkrovenia.bg/2012/01/09/09-01-2012%D0%B3-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%86-%D1%81%D0%B2-%D1%81/ 
                                                                                                                                                                                                        Здравей , мило мое момиче , обръщам се към теб и твоите приятели , за да ви кажа , сега в тези дни трябва да запазвате високите вибрации , да ги усилвате както можете с дишане , с медитации , с радост и щастие , защото искам да стартирам процеса на Възнесение , процеса на преход във високите вибрации . Всички вие сте готови вече и Аз искам да започнете този преход , да имате време да разказвате и да споделяте с другите , да се разгърне дискусия , да се обсъждат опитностите . Искам също да ви кажа да пробвате , да опитвате и да се оставите да бъдете водени . Искам да ви кажа още ,че до всеки от вас има ангел , ангел чиято задача е да ви помогне . Обръщайте се към тях , вслушвайте се в техните напътствия и ще придобиете тези знания , които са ви нужни в конкретния момент. Аз ще ви водя през процеса , ще ви напътствам , за да преживеете радостта и щастието , което е във високите измерения с по-малко болка . Но трябва и вие да си помогнете . Вслушвайте се в Моите думи , вслушвайте се в себе си дълбоко , там където са най-съкровенните ви мисли . Не се страхувайте от нищо . Нищо лошо няма да ви се случи . Оставам с вас до последния човек , който остане на Земята . Няма да оставя никого без помощ , без подкрепа ако той я пожелае . Обичам ви ! Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             image                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   11.01.2012 г. диалог с Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !                                                                                          Мило мое дете , обръщам се към теб и чрез теб към твоите приятели , за да ви кажа , че времената бързо се променят и вие трябва да се променяте също така бързо , ако искате да останете в процеса и да се придвижвате към Мен.
Можете ли да започнете да се променяте толкова бързо , че да успеете да наваксате натрупаното изоставане ? Можете ли да направите приоритет в ежедневието си духовното ви израстване и трансмутация ? Можете ли да имате достатъчно силна вяра в Мен , за да се изправите срещу Тъмните сили , които заливат все още ежедневието ви ? Аз очаквам от вас да направите своя избор и да промените всички навици , които ви пречат да бъдете светло същество , да се откажете от лъжата и полуистините , с които боравите в ежедневния си живот. Аз съм Истината и ако вие идвате при мен , не можете да продължавате с лъжи – дори и такива , които ви се струват безобидни. Истината и само истината ще ви отведе при Мен.

Другото , на което искам да ви обърна внимание е отношенията помежду ви. Основани ли са , мили мои деца , на обичта , на безусловната любов , която Аз ви давам всеки един момент , на сътрудничеството , а не на борбата помежду ви , на взаимното разбиране и взаимопомощта , които са най-чистите човешки взаимоотношения ?

Искам , мили мои деца , да се вгледате в себе си , да прецените правите ли още компромиси с тези неща , за които току що ви говорих и ако изберете истината и започнете да я прилагате безкомпромисно във вашия живот , то самите вие ще забележите , че вече не ви се налага да лъжете , не ви се налага да измисляте оправдания за себе си , защото хората ще усещат , че думите ви са истина и ще я приемат без да ви създават проблеми. Пробвайте, мили мои деца , затова сте на Земята и ще се уверите много бързо , че това , което ви казвам е самата истина , защото Аз съм Пътя , Истината и Живота.

Живота , мили мои деца , на Земята и във Вселената зависи от Мен. Пътя към Мен пак съм Аз , защото вие моите частички го вървите и Аз чрез вас опознавам Живота.

Обичам ви , мили мои деца , и искрено вярвам , че всеки един от вас ще намери Пътя към Мен , ще използва Истината като оръжие и щит и ще проявява Живота чрез Мен. Ваш Небесен Отец, св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !
  09.01.2012 г. въпроси и отговори

Въпрос : Ще има ли още 5 години за настройване и преход ?

Не мила моя, това ще са години, в които тези които са преминали ще решат дали остават или напускат телата си, ще успеят ли да ги трансформират, за да издържат там където изберат да отидат. Амин !

Споделяне със св. Иван Рилски

Да , мила моя , това дали сте на прав път не трябва да се тревожите – пътищата са много, всеки върви по своя. Ние няма да ви оставим да се лутате,но вие сте тези, които избирате какво да направите. Дръжте целта и няма начин да не стигнете ! Аз съм Иван Рилски Амин !

Въпрос : Защо ни е толкова трудно в материален план ?

Мило мое дете, това са вашите изпитания , последните дни знаете са винаги най-тъмни. Да вярата е важна, това е , което единствено може да ви крепи сега. Аз няма да искам от вас невъзможни неща, но трябва да се огледате около себе си, да  реорганизирате и пренаредите нещата, да ги погледнете от друг ъгъл. Да , той сега ви се струва абсурден, но е реална възможност за промяна на нещата около вас. Аз ви помагам , но вие правите изборите, вие нареждате приоритетите и само вярата ви в Мен е това, което не бива да оставяте. Ваш Небесен Отец , св.Син и св.Дух ! Амин ! Амин ! Амин !

Въпрос : С телата ли ще отиваме и ще се връщаме или само с духа преди окончателно да останем във високите вибрации ?

Да , мила моя , това е уникалния опит , ще го правите с телата си, за да покажете на другите, че не е опасно, че единственото , което трябва да направят е да се подготвят и да не се страхуват да преминат, защото Аз насила не мога да ги накарам и ще трябва вие да им показвате, да видят, че това не е опасно. Обичам ви и ви прегръщам Ваш Небесен Отец , св. Син и св.Дух  ! Амин ! Амин ! Амин !

„ Мило мое дете това, че мислите вече повече за прехода е чудесно. Трябва наистина да съсредоточите усилията си в тази посока. Защото мило дете, трябва ви време, за да се случат нещата, но вие трябва да започнете, а не да отлагате за друг път началото на пречистването. Искам бързо  да ви вдигна при Мен, но не искам да ви боли и затова ви давам още малко възможност за подготовка на телата. Да , мила , подкрепяйте се един друг и ще ви бъде по-лесно. Да ,  мила , това, че сте заедно сродни души е също Моята помощ.

На въпроса ти дали физически да се срещате – винаги, когато можете го правете.

Да , мила, така ще разговаряме все по-често, защото това е твоята мисия –да ме чуваш и да предаваш на другите Моите думи и напътствия. Ти ми показа, че приемаш да следваш волята ми и Аз знам, че мога да разчитам на теб за точно и безпристрастно предаване на Моите думи. Ще имаш всичко необходимо, за да изпълняваш мисията си , мило мое дете, Аз съм с теб,  Аз съм с вас и който приеме думите ми чрез теб ще бъде подпомогнат да извърви пътя  към Мен по-леко, по-бързо, с това темпо, с което той е готов. Обичам те и ще те подкрепям, ще говорим все по-често с теб,  мило мое дете ! Амин ! Амин ! Амин ! “

 

На срещата в София на 09.01.2012 г

Мила моя, Аз няма да оставя никое мое дете, но тези които не искат съзнателно да участват  или пък такива, които не ме  приемат като Създател и Повелител на всичко във  Вселената , тези които не ме признават, Аз миличка няма да се грижа  да им помагам, да ги защитавам. Ваш Небесен Отец св.Син и св.Дух Амин! Амин! Амин!

Невидимия свят :

Може ли да повдигнеш въпроса за това дали би могло да направите опит да отидете в друго измерение като направите нова петминутка, за да се отпуснете и да направите скок със съзнанието . Просто опитайте. Мила , опитайте докато сте заедно, ще си помагате един на друг.

 

Въпрос : Нещо като техника може ли да ни препоръчате, само желанието ни – достатъчно ли е ?

Да , мила моя , само желанието е достатъчно, сега просто изявете желание да отидете.

 

Сега , мила , успяхте ,  някакви опитности да придобие всеки от вас.

 

чрез Велина Петрова – Масура      http://otkrovenia.bg/2012/01/10/%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-09-01-12/                                                                                                                                                                                                                                                                10.01.2012 г. въпроси и отговори

Въпрос : Този , който направи скока в по-високите измерения , ще помни ли близките си , с които е сега ?

Да , мила , ще помните близките си , ще бъдете с тях , когато и те решат да преминат в другите измерения , но връзките и брака , така както го разбирате сега ще се променят като отношения , ще отпадне  напр. при брака чувството за собственост , която обикновено изпитват съпрузите един към друг , но вие ще си спомните , вие ще бъдете с тези от тях , с които имате да учите още уроци. Обичам те и те целувам ! Иван Рилски  Амин ! Амин ! Амин !

Въпрос : Когато някой направи скока , неговите близки ще разберат ли какво е станало ?

Да , мила моя , когато се направи скока с физ. тяло много хора биха могли да разберат, че се е случило , защото просто в това време ти няма да си с тях физически , докато когато се прави само с душата , когато тя сама отиде в други измерения околните не биха разбрали , ако ти не споделиш своите преживявания. Обичам те и те прегръщам ! Иоан Кръстител Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова -Масура     












Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. virgo - "последните дни знаете са винаги най-тъмни."
10.01.2012 17:44
Трябва да сме единни , за да успеем наистина <3<3<3
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
10.01.2012 17:46
Да , мила сестричка , трябва да сме единни и заедно в Дух , по възможност и във физическото пространство !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183944
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031