Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2011 19:31 - Пътеката към душата ми се нарича Любов !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 3626 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 22.07.2011 00:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пътеката към душата ми се нарича Любов !                                                                                 Пътеката към душата ми е озарена от Светлина !                                                                     Ако искате да стигнете до мен бъдете нежни !                                                                           Деликатност е начинът , по който ще ме трогнете !                                                                   Цветята по пътя към мен имат нужда от утеха и нежна  загриженост !                                  Те са винаги ценящи и благодарни , ще ви дарят                                                                       с цъфтяща красота и аромат най - фин и омайващ !                                                                   По пътя към душата ми пеят птички и свирят щурчета ,                                                             ако отделите от себе си време да ги послушате ,                                                                       те ще ви кажат къде да ме намерите !                                                                                           На слънчева люлка обичам да се люлея ,                                                                                     ако носите топлина в сърцето си сте винаги добре дошли !                                                 Обичам да летя и крилете ми да са разперени волно и нависоко ,                                       свободата ако цените и пазите , каня ви за полет в моето небе !                                       Добротата е тази , на която не мога да устоя ,                                                                               ако тя е вашата муза ще бъде сбъдната прелест !                                                                      Вярата е пътеводната ми звезда !                                                                                                 Тя ще ви озари и нежно звънтейки ,                                                                                                 ще ви приласкае към мен , загледана в необятното !                                                               Всичко мило и любящо , което нежно шепти ,                                                                             отваря вратата към сърцето ми , към моя храм !                                                                       Всички други пътища водят далеч зад гърба ми ,                                                                         там , където аз никога няма да се върна !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         image                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           










Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3181335
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031