Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2011 16:27 - Ние всички сме Божествени Създатели !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2806 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 13.07.2011 17:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Послание от Кийша Кроутър - една от Пазителите на Истината -The Little Grandmother                                                                                                                                Ние всички сме Божествени Създатели !                                                                                                                                       " Ние идваме тук без да помним всичко и в това е златото , в това е сока , защото ако ние можем да дойдем тук на тази красива планета и да помним кои сме , да помним на какво държим , и да помним нашето велико Аз , да помним Бог и божественото - това е толкова успокояващо , толкова прекрасно , толкова велико ! Противно на всякакви очаквания , ние помним кои сме , помним тази душа вътре в нас , това важно свещено качество , което е Бог и Божественото ! И по пътя на всички издигания и падения , чрез всички решения , които трябва да взимаме всеки ден - за нас да помним нашето висше Аз  и да знаем , че сме свързани с всичко наоколо , да успеем да минем през този тест - за мен е прекрасно , фантастично ! И дали аз помня моите предишни животи или не няма особено значение . Това , което знам е , че аз избрах да дойда тук - на тази планета , и аз казах " Да ! " - и получих тялото си , и съм тук на тази красива Свещена Майка ! Толкова много духове не можаха да дойдат , но ние бяхме поканени и аз съм тук , имам шанса да говоря от моето сърце и душа ! Аз съм само една , но аз ще дам най-доброто от себе си , за да променя нещата , аз ще направя най-доброто , на което съм способна , да помня коя съм и да ви уча на това , за което дойдох тук - да предам , че нашата Майка Земя е свещена - Тя е божествено създание и аз я обичам толкова , толкова  много ! И независимо колко трудно ще бъде , аз съм само един човек и е непосилно да водиш племената от много цветове , и да поемеш отговорността да говориш пред света ! Понякога наистина е трудно , но аз съм тук , аз казах " Да ! " и дойдох и аз знам с всяка частица от съществото си колко важно е това съобщение - да накарам всички да си спомнят - Ти си великото Аз , ти си своя собствен Създател ! Ти можеш да промениш тази планета , можеш да промениш себе си , можеш да променяш , можеш да спасиш животните , които умират , можеш да дадеш Любов на непознатия ! Ние можем да обичаме бездомните и пияниците , толкова , колкото обичаме родителите си , те също са нас , без никакво съдене ! Ние можем да дадем Любов на всекиго , ние можем да дадем благословия на всекиго ! Ние можем да заживеем чрез сърцата си ! Това е , за което дойдох и независимо колко трудно става аз ще посветя живота си да предам това послание - ние трябва да помним нашата Майка Земя , трябва да помним , че тя е свещена , трябва да помним , че ние сме свещени и ние сме собствените си божествени Създатели , и всички сме братя и сестри , и няма нищо , което да ни разделя повече ! Ние можем да сме разделяни от религии , раси и държави . Вие сте моите братя и сестри , независимо къде живеете , вие сте мои и  аз ви обичам ! Ние можем да се обичаме - ние сме Едно ! Ето това е , за което дойдох и аз ще дам най- доброто от себе си , за да почета своя дом ! "                                                                                                                                                                                                                          image                                                                                                               image                                                                                                                             image                                                                                                                               image






Гласувай:
10


Вълнообразно


1. zoqsun - ТОЛКОВА Я ОБИЧАМ КИЙША, БЛАГОДАРЯ ...
13.07.2011 17:12
ТОЛКОВА Я ОБИЧАМ КИЙША,БЛАГОДАРЯ МИЛА !!!!!
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
13.07.2011 17:20
И аз я обичам , обичам това , което чувства , говори и прави , то е това , което е и в мен и всеки път е трогващо и разплакващо , чисто и дълбоко , божествено !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184392
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031