Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 14:55 - Това е Безусловна Любов изгряла на Планетата чрез хиляди слънчеви сърца сътворяващи в Единството!
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 5152 Коментари: 4 Гласове:
33

Последна промяна: 09.06.2011 16:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това е Безусловна Любов изгряла на Планетата чрез хиляди слънчеви сърца сътворяващи в Единството!                                                                                                                                                                                                                                                                                 СПОМНИ СИ  КОЙ СИ, КАКВО СИ, ЗАЩО СИ ! СПОМНИ СИ ЖИВОТ ! СПОМНИ СИ ЕДИНСТВО ! СПОМНИ СИ НАЧАЛОТО  !

 

Аз съм тук ! – така заявяваш своята осъзнатост в тук и сега !

Аз Съм ! – това е твоето вечно присъствие в Цялото !

Аз съм Любов ! – в това превръщаш съзнанието си !

Аз Съм Тук ! Аз Съм ! Аз Съм Любов !

Време е  човешкото семейство да се превърне в Присъствието на Любовта, тук на тази Земя ! Нов Човек , Нова Земя – Това е енергията на единството ! – Това е Безусловна Любов изгряла на Планетата чрез хиляди слънчеви сърца сътворяващи в Единството !

От книгата „Влюбени в живота” – Марина Мечева                                                                                                                                                                                                                                         Вярвайки можем да направим нещата по-добри!                                                                       ‎"Ние можем да обърнем страницата !


Да напишем това, което искаме !

Трябва да доведем нещата до край ,преди да сме остарели прекалено !

Всички сме нечии дъщери ! 

Всички сме нечии синове !

Колко дълго ще стоим и ще се гледаме безпомощно?

Ти имаш силата !

Опитай се и ще видиш !

Реагирай и покажи ясно !

Няма да стоим и да мълчим !

Няма да стоим изплашени !

Този път знам, че всички можем да останем единни !

Със силата на силните !

Вярвайки можем да направим нещата по-добри !

Всички сме нечии дъщери !

Всички сме нечии синове !

Колко дълго ще стоим и ще се гледаме безпомощно?

Ти имаш силата !

Опитай се и ще видиш  !

Всички сме нечии дъщери !

Всички сме нечии синове !

Колко дълго ще стоим и ще се гледаме безпомощно?

Ти имаш силата !

Опитай се и ще видиш !

Ти имаш силата !

Опитай се и ще видиш ! ! !"                                                                                                                                                                                                                                                                                       image                                                                                                         imageimageimageimageimageimage







Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. budha - m
22.03.2011 15:11
si!
цитирай
2. анонимен - duhat na proletta
22.03.2011 21:42
tazi muzika vliva qsna svetlina v du6ata mi dano da vi vdahva na vsi4ki vqra za jivot .ginka
цитирай
3. delianaangel - Благодаря !
22.03.2011 22:02
Дано ! Тя затова е сътворена !
цитирай
4. delianaangel - Благодаря за коментара !
23.03.2011 01:08
Пращам Ви Светлина да разпръсне мрачните ви прогнози и песимизма ! А началото на коментара звучи толкова слънчево !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194565
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930