Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2018 07:58 - ххх СПОРНА СЕДМИЦА ххх
Автор: totti Категория: Забавление   
Прочетен: 1393 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


image

image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Леле, прекрасни са! Кое е това ез...
19.03.2018 14:39
Леле, прекрасни са! Кое е това езеро?
цитирай
2. totti - Едни от най-красивите птици;)
19.03.2018 15:48
vesever написа:
Леле, прекрасни са! Кое е това езеро?

цитирай
3. cinderellathespy - Елица и лебедите...;)
19.03.2018 21:54
Като гледам снимки на лебеди все се сещам за приказката Елиза и лебедите...
Преди 5 години съпругът ми ме снима с едни лебеди на брега на Женевското езеро. Кръсти снимката Елица и лебедите... ;)
В интерес на истината съм имала съприкосновения с тези красиви носещи романтика животни в три географски точки:
- Във Варна и на Св.Константин и Елена
- В един парк в Страсбург
- На Женевското езеро
Благодаря ти, че ми припомни!
Усмивки:)))

Ели
цитирай
4. totti - Във Варна също са много дружелюбни. Трябва да е голям романтик съпругът ти. Ти си щастливка.
20.03.2018 09:08
cinderellathespy написа:
Като гледам снимки на лебеди все се сещам за приказката Елиза и лебедите...
Преди 5 години съпругът ми ме снима с едни лебеди на брега на Женевското езеро. Кръсти снимката Елица и лебедите... ;)
В интерес на истината съм имала съприкосновения с тези красиви носещи романтика животни в три географски точки:
- Във Варна и на Св.Константин и Елена
- В един парк в Страсбург
- На Женевското езеро
Благодаря ти, че ми припомни!
Усмивки:)))

Ели

цитирай
5. vesever - И аз много ги обичам. Всяка зима ги ...
20.03.2018 14:44
И аз много ги обичам. Всяка зима ги снимам във Варна. Тази година замислях един лебедов танц...обаче не успях. През юни мисля, че ще успея. Ще покажа, като стане.
цитирай
6. totti - Ще бъде интересно, ако успееш да го осъществиш.
20.03.2018 18:33
vesever написа:
И аз много ги обичам. Всяка зима ги снимам във Варна. Тази година замислях един лебедов танц...обаче не успях. През юни мисля, че ще успея. Ще покажа, като стане.

цитирай
7. cinderellathespy - Вятърна щастливка...
20.03.2018 21:31
totti написа:
Във Варна също са много дружелюбни. Трябва да е голям романтик съпругът ти. Ти си щастливка.


Романтичката съм аз, Тоти:)
Съпругът ми е огънят, който ме заземява, когато вятъра започне
да ме дърпа много отривисто във високото!:))
Честита първа пролет!
Пожелавам ти да бъдеш щастлив и позитивен
през всички сезони!

Ели
______________________________________
Хайде поздрав с една песничка, която харесвам
и до скоро!*
Shinedown - Through The Ghost
https://youtu/CNfYcPpgzgw
:)
цитирай
8. totti - До скоро, Ели.
21.03.2018 07:24
cinderellathespy написа:
totti написа:
Във Варна също са много дружелюбни. Трябва да е голям романтик съпругът ти. Ти си щастливка.


Романтичката съм аз, Тоти:)
Съпругът ми е огънят, който ме заземява, когато вятъра започне
да ме дърпа много отривисто във високото!:))
Честита първа пролет!
Пожелавам ти да бъдеш щастлив и позитивен
през всички сезони!

Ели
______________________________________
Хайде поздрав с една песничка, която харесвам
и до скоро!*
Shinedown - Through The Ghost
https://youtu/CNfYcPpgzgw
:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totti
Категория: Забавление
Прочетен: 222131
Постинги: 107
Коментари: 441
Гласове: 3264
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031