Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2018 15:42 - НА РАЗХОДКА ПО ЗЕМЕНСКИЯ ПРОЛОМ - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1090 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 19.03.2018 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Пътят ми ще продължи до второто пустиножилище на Свети Иван Рилски, небесният закрилник на България, който аз съм избрал за свой светец. Горд съм, че съм чел трудовете на български и гръцки автори за него, че съм посетиил местата, където той е живял. Не съм посетил само остров Тинос. Това съм извършил защото съм българин, а Светецът и Дяконът аз считам за най-великите българи.
   Колкото и невъзпитано да изглежда, давам се за пример на нетовия изязявач Товарищ борН, за когото място в духовния му живот има само един човек, спечелил изборите за пореден път в страна-примат. За зло на страната му, чиито люде вече не приличат на останалите по света и за нова ескалация на напрежението.
   Дано да ми отвори постинга Товарища и да се засрами от самия себе си, не от мен.
  А от мен - пожелание към него да упознае своя род и Родина, защото само това е пътят да различаваш доброто от злото, приматът от човекът, да обикнеш родното си място, Родината, българите в страната и извън нея, за съхраниш ценностната си система. Защото ако някой отвори такъв блог не дочита постинга, а споменава негова майка.
   След това въведение - приятна разходка с мен.  

image

Следват снимки от планината /Конявска/, където е било второто пустиножилище на Светеца. 

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image





image



image



image



image

Тук римският път от София за Кюдстендил прехвърля този превал. Остават около 2 км. до пустиножилището на Светеца.

image

Ето го пустиножилището, към тази пещера има и още една. Лошо място си е избрал Светеца, тук вода има през лятото на два часа път от пещерата.
Затова и е поел към Витоша.

image



image

Точно под пустиожилището се вижда Земенското кале. За да се достигне от него до пещерата се пресича р. Струма. Днес пътеката е непроходима.

image

                                Втората пещера на Светеца

image



image


image

                                    Основната пещера на Светеца

image


image

                 Втората пещера на Светеца, доста по-малка като обем

image



image



image



image



image

                                    Над пещерата има коридор за самолети.








Гласувай:
7



1. lexparsy - Поздравления и почитания и за ви...
19.03.2018 15:58
Поздравления и почитания и за виждането и становището, не само за този постнг.
А тези снимки ми действат като наркотик :-) аз като попадна на такива места се чудя кво правят краката ми и къде са ме отвели... сигурен съм че и при тебе е така :-)
цитирай
2. rosiela - Интересни места,
20.03.2018 21:21
Коста.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12190081
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031