Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2019 11:38 - БИВШАТА /част 2/
Автор: viknov Категория: Тя и той   
Прочетен: 500 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.01.2019 11:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

  В притъмнената и загадъчна стая се носеше ритъма на любимото й парче, а пламъчетата на свещите огряваха от време на време силуета й. Тя танцуваше точно пред мен и ме подканваше да се включа в играта й. Аз седях безмълвен на дивана и се наслаждавах на движенията й, докато не реши, че е време играта ни да стане по-интимна. Обърна се с гръб към мен и се доближи до толкова, че да мога да я докосна, беше само по бельо очертаващо формите й и подлудяващо ме. Обърна се и свали фланелката ми а докато се усетя бях останал и без панталони. Пламъчетата на свещите сякаш си играеха и се движиха в нейното темпо. Тя продължаваше да се наслаждава на момента и на ритъма. Докосваше ме по краката и доближаваше перфектното си дупе до мен, но само да ме подразни. С плавно движение взе една от свещите и ми прошепна само внимавай… Обърна се с лице към мен, хвана ръката ми и си я постави отдолу. Усетих колко е мокра и възбудена, леко потрепна от хладната ми ръка, но и за момент не спря да се движи. Усещах дъха й до врата ми, дясната й ръка се беше заела с моята възбуда и си играеше с пенисът ми а с лявата си внимателно държеше свещта. След секунди вече седеше в мен и усещаше колко съм възбуден. Вече ръката й беше на гърба ми и оставяше ивици а другата изправена назад с горящата свещ. Бях толкова на ръба да свърша, че едвам се сдържах . Тях усещаше това и в този момент осъзнах защо й беше тази свещ. Определено не искаше да бъде кратко заниманието ни. Усетих горещия восък по бедрото си и подскочих, а на изумения ми поглед тя само се усмихна с най-перверзното си изражение.
image

 

  Държах я за кръста и не спирах да я притискам към мен, докато тя се наслаждаваше на дълбокото проникване, усещах дъха й, усещах ноктите й, но не пропускаше да ми напомня с восъка за откачената й страст. Тя водеше нещата а аз само изпълнявах насоките й и слушах ниските й стонове, усещах възбудата й, страстта й и се наслаждавах на всяко нейно движение. Това момиче винаги ме е изненадвало, този момент не остава по-назад от всичките ни останали, но не очаквах нещата да се развият в следващата посока. Успях да усетя част от силните й оргазми, но в един момент бяха толкова на често, че и тя самата се бъркаше и получавах доза восък по краката си…


image



Играта ни вече продължаваше доста дълго а в очите й четях нетърпение. Плей листата ни свърши и тя стана за да я пусне отначало,усили и звука. Погледна ме с откаченият си поглед и ми каза отново да изчакам минутка. Имах ли избор? Седях на дивана и чаках. Чаках… След 4-5 минутки тя се върна и ме хвана за ръка, поведе ме към банята. В главата ми вече се блъскаха всякакви мисли и твърдо бях решил нещата да минат под мой контрол, но тя не ми помагаше. Беше си направила две плитки а погледа ми бе прикован на дупето й, докато ме водеше към банята. Лампите бяха изгасени а единствената светлина беше от една свещ. Докато прекрачвах прага на вратата видях метална кофа пълна с лед. До тук беше идеята ми за водене в следващата игра, душът беше пуснат и се вдигаше пара от врялата вода. Тя взе шепа лед, пое в устата си няколко кубчета и другите търкаше в гърба ми докато ме буташе към течащата вода. Бях изненадан, обърнах се а тя беше на колене. Усетих ноктите й по задника си и как вървят надолу по бедрата а в устата й вече не бяха само ледчетата. Усещах топлата й уста и студените кубчета върху пенисът ми, тя си играеше, езикът й обикаляше главичката ми а кубчетата лед успяваха да ме шокират. Държах я за косата и си мислих, че контролирам нещо. Уви, всичко беше в нейните ръце и палавият й език. Врялата вода гореше гърба ми и следите от нокти, оставени ми още на дивана. Мъглата от пара почти ни задушаваше а тя сякаш се бе възбудила още повече. Издърпах я за плитките и я изправих, облегнах я на стъклената преграда, а тя чинно се наведе малко, ръцете й оставяха следи по потното стъкло. С лявата си ръка я държах за косата а дясната ми беше между краката й. Усещах топлината й, целувах я по врата, разнасях дъха си по гърба й  а тя издаваше възбудата си с тихи стенания. Обърна се и усетих палавия й език в устата ми. Бутна ме назад и по погледа й разбрах, че трябва отново да я изчакам. Отиде зад паравана, не се забави повече от 10 секунди. Врялата вода продължаваше да тече а парата беше толкова гъста, че усещането беше все едно дишаш вода. Тя ме приближи с бавна походка и перверзна усмивка, хванах я за дупето и я вдигнах върху мен. Езиците ни се заплетоха, усетих кубчетата лед в устата й, гърдите й бяха залепнали за мен а зърната й щяха да изскочат. Бавно я отпуснах и й го вкарах съвсем малко, за да я подразня. Тя нямаше контрол в ситуацията, цялата беше в ръцете ми, езикът и беше впит в устата ми. Отпуснах я рязко и усетих колко е мокра….и студена и отдолу, беше решила да ми остави леден капан и там. Усещането беше странно, но бяхме толкова възбудени, че леда се стопи за минута. Тя беше изпаднала в поредица от оргазми и трепереше цялата а аз я подмятах като кукла. В банята почти нямаше кислород, свещта беше изгаснала а тя се беше отпуснала в ръцете ми. Не спирахме да се чукаме под горещата вода а гласът й кънтеше в банята, музиката едва едва се чуваше, парата направо нахлуваше в дробовете ни а тялото й се тресеше от възбуда…..

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viknov
Категория: Тя и той
Прочетен: 16468
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930