Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2017 13:01 - Тема нахУйкенда ;))
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2996 Коментари: 22 Гласове:
11

Последна промяна: 24.08.2017 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
      




Как ще се променя светът до 2099 година:
Прогнозите на Рей Курцвейл 02.05.2015 г., 08:20
Tехнологичният пророк и технически директор на Google Рей Курцвейл излезе с поредната си порция предсказания в началото на тази година.

imageКурцвейл сякаш ни приканва да се включим в интелектуална игра и да съберем пъзела – картина на бъдещето от негови стари и нови предсказания. Ако се вгледаме във всички негови предсказания, направени през последните 20 години в книги, блогове, интервюта и лекции, ще видим, че ученият е начертал бъдещето буквално по години за периода 2019 - 2099.

2019 г. – Проводниците и кабелите за персонални и периферни устройства във всяка сфера ще останат в миналото.

2020 г. – Персоналните компютри ще достигнат изчислителна мощ, сравнима с потенциала на човешкия мозък.

2021 г. – Безжичният достъп до интернет ще покрие 85% от повърхността на Земята.

2022 г. – В САЩ и Европа ще бъдат въведени закони, регулиращи отношенията между хората и роботите. Дейността на роботите, техните права, задължения и други ограничения ще бъдат формализирани.

2024 г. – Елементи на компютърния интелект ще станат задължителни в автомобилното оборудване.

2025 г. – Поява на масов пазар на всякакви умни джаджи - импланти.

2026 г. – Благодарение на научния прогрес, за единица време ще удължаваме живота си с повече време, отколкото сме живели до момента.

2027 г. – Персоналният робот, способен напълно самостоятелно да изпълнява сложни действия, ще е нещо обичайно като хладилника и кафемашината.

2028 г. – Слънчевата енергия ще стане толкова евтина и разпространена, че ще задоволява напълно цялата сумарна енергийна потребност на човечеството.

2029 г. – Компютър ще се справи успешно с теста на Тюринг, като доказателство, че притежава човешки разум. Това ще бъде постигнато чрез компютърна симулация на човешки мозък.

Сега, моята Тема на Уикенда: „Екстаза на блоговите путетки“
ориг. заглавие: „Екстаза на технологичните смотаняци“
автор: моят откачен любимец Рей Курцвейл.


 Защо пиша по тази тема, откак съм записала тук,
преди 4-5г.

Ами, дразни ме, защото съм... невротик, и се опитвам, да подредя... хаоса в полето на блога... Нали, съм се зарекла Истината да изричам… етооо, казах я…

Ноо, най-тъпото е, че даже вече липсват читатели, ако премахнем „помпата“, тук ще лъсне Биг Измамата, че вегетират около 20-30 заклети графомани, като мен и чичо Ванката–Алхимика, бай Захари и Кукукушеля, който тук , разбра „кой е“, клетника...
Знаете, най-много ме дразнят патетичните п.тки, наречени за благозвучие... блогови поетеси/или дежурни блогометреси, както ви харесва повече.
Ето я порочната и перверзна система на мениджмънта на този Интернет продукт, създаден, апропо просто и гениално...
Най-отровната следа, бих нарекла смело кемтрейлс, оставят след себе си, както споменах вече, т.н. блогово поеично съсловие / между другото заселено с какви ли не щете особи и индивиди, от кол и въже...
Но, нали е аванта, Бай Ганьо никога няма да пропусне това, този пир на лакомията, простотията и селската показност и срамна суета...
Във връзка с моето мнение, искам да подкрепя „усилията на тролското братство,поне малко от малко, от кумува срама, да се опита, да даде някакъв адекватен отпор...
Не, че има полза, ама поне стана по-смехотворно и забавно...
А, критиката все пак лекува...

Днес сутринта /не за първи път/ в моето блогово житие-битие, Анета /анин/ ми натякна отново, че аз гоня „горките“ съблогери, тъй като имам... непремерена тролска сила, и жесток хумор. А, между друго, може да обърнете внимание при Док Димитров на моя отговор/ да не досаждам отново
Разбира се, че Интернет копира /и симулира/ нашата реална Реалност/хлорке, брава !, но, освен да се разтоварваме емоционално, би било още по-полезно, да се научим да мислим осъзнато/да !!/и критичнол
Това е Пътят на Еволюцията на Хомо Сапиенс Сапиенс, и аз поддържам докрай тази моя линия на поведение и Парадигма, която съм си изградила с времето.Вие решавате, какво да изберете.

 

приемете моите искрени пожелания
с уважение
Юлия

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - за малките грам.грешки..
05.08.2017 13:06
няма да се извинявам,знаете..
ще се зарадвам на още различни мнения...
и ще бъда прекрасна домакиня, обещавам..
отивам, да правя Мелбите и Дайкири-то..
а, вие..си знаете..
Атакаааа...
цитирай
2. milady - Жореее, защо ме..изостави...ко шъ прая с тъзз лудка веска и бат тишко..
05.08.2017 13:39


не се плашете ,мои любими читатели....
аз съм ,нежна Гълъбица...
безумно смела Орлица ...
и..хитра като змеица..
Философията ми е „Чукове по Главата “ ;)
и, поклон пред татко Ницше !!
цитирай
3. starforlife - В(л)АЖНО СЪОБЩЕНИЕ:
05.08.2017 13:49
milady написа:
Жореее, защо ме..изостави...ко шъ прая с тъзз лудка веска и бат тишко..

Е как ще съм те изоставил бре, Муцунка?...
Не съм ли те включил в SoS-списъка си? Пропуснал съм, сори!
Това, че нЕкак си (копи-райтвайки - ха ха ха - код от тук - от там) направих профила си видим само от определени блогъри - не означава, че съм ви изоставил бре, чада мои.
Тук съм си, дори ще те включа в чат-рума.

ж

ПС: "тъзз лудка веска" я зман коя е...
Но кой е "бат тишко"?
цитирай
4. nalia - жесток хумор ли?
05.08.2017 14:15
Че закъде сме без него - все едно да си останем само с клетъчния имунитет без хуморалния.
Да ти е сладка мелбата, Юле, аз ще взема да си спретна един Захаросан омлет а ла Вей:)
цитирай
5. saankia - жорка...умирам за една изненада..
05.08.2017 14:20
имаш чат рум ...wow :)) !!!!
тъкмо ,днес обяснявам на онъз мома анка калпазанка.
че в един секс-канал има повече екшън, хумор..
и..всичко най най полезноо.;))
ама..зелена тиква ..
ТихоТишков е оня ,дето се чуди от 3г, как да
te накара ,да го забележиш..

tikoev.blog/profile.php
цитирай
6. starforlife - Миг да погледна...
05.08.2017 14:29
Аааа...
Този ли?
ха ха ха
Ами ще те изненадам тогава с една клюка.

Въпросният (Костас Мартакис) има обсебваща мания от мен понеже чу~ах... "сестра" му.
И З0 години да търси моето внимание - хетеро сексуален съм (предай му го, моля).
Мога само да го поздравя със "собственото" му парче:
https://www.youtube.com/watch?v=XLbJEBCYSoI

Та такива ми ти работи се случват в родното блог.бг, Муцунка.
Хейтърски. От едни обикновени, комплексирани фейкове.
tiko-фейкове
цитирай
7. milady - ама, кво е това SoS, мн. съмнително нещо..звучи/ като Kуку Клиника ?
05.08.2017 14:37
аз искам във VIP- on the First Bank, of course ;)
Ж , грък, чукане, сестра , хейт, много садо мазо стана..тя Играта..
ни думай, многооо еротично взе да ми става..наздраве !!
и аз имам идея, да заместя Кобилкина, догодина се пенсионирам
ххехех, ще дадеш едно яко рамо, да си напрая и аз Чат Рум на Ескорт Лейди
то, кво друго ми остава от скука, брат ..
цитирай
8. milady - налиаа, ако има нужда..да сервирам и смокини Росси за Омлета..
05.08.2017 14:40
nalia написа:
Че закъде сме без него - все едно да си останем само с клетъчния имунитет без хуморалния.
Да ти е сладка мелбата, Юле, аз ще взема да си спретна един Захаросан омлет а ла Вей:)

цитирай
9. starforlife - Виждаш ли как нещата се получават от само себе си?
05.08.2017 14:42
Пак ще кажат, че се наговаряме, но Истината е различна, нали?

Мога ли да публикувам един кратък постинг от твое име?
"Давай, Мастър! Доразкрий клюката" - за "да"
"Остани си хетеро, Мастър! Педалите има кой да ги клати!" - за "не"

ПС: Не си падам по гърчовци.
Затова не мисли, че пускам това като поздрав:
https://www.youtube.com/watch?v=s-YjT7yNDrg
Не е заради Сакис Кукус, а заради Приятелката ми Соня.
(която не ме кефи как пее, но все пак ми е градска и Приятелка)
цитирай
10. katara - ние сме луди глави, обожавам твоя хумор давай, тук вали, и ще те чакам, да го сбараш..
05.08.2017 14:47
9. starforlife - Виждаш ли как нещата се получават от само себе си?
14:42
Пак ще кажат, че се наговаряме, но Истината е различна, нали?

Мога ли да публикувам един кратък постинг от твое име?
"Давай, Мастър! Доразкрий клюката" - за "да"
"Остани си хетеро, Мастър! Педалите има кой да ги клати!" - за "не"
цитирай
11. katara - остави ги, да се терзаят..завистниците..
05.08.2017 14:50
аз винаги стрелям на пусия/зодия, кво да се правя
нямах и понятие, къде си, може би на Санторини, с Любовта
викам ..неволята и хооп тя идва.;PPP
ти си..
цитирай
12. starforlife - ~~~
05.08.2017 15:03
katara написа:
аз винаги стрелям на пусия/зодия, кво да се правя
нямах и понятие, къде си, може би на Санторини, с Любовта
викам ..неволята и хооп тя идва.;PPP
ти си..

Не, не Санторини.
Предпочитам Катерини (за Паралии - ха ха ха) - любимо място за отдих в Гърция.
Преди години... Преди да се разделим с Бившата... Ходехме по 2 пъти годишно.
Тук ме познават повече хора, отколкото в... София! ха ха ха

А за викането на неволята... Ми ти знаеш, че при мен в някои случаи звъни.
И когато след като си хапнал ("Авра" е хотелът в Катерини - от мен да го знаеш) и почиваш на шезлонга с чаша кактусов сок в ръка - смартфона ти 'земе, че ти напомни, че блог.бг все пак съществува и, ако не се появиш ден-два - те кремират.
ха ха ха

Та те така, Муцунка...

ПС: Нали схвана, че с гръЧката нотка в коментарите си не набивах в очите на слепите къде съм, а просто ти показвах чия е снимката в профила на фейка-tiko - на въпросния Костас Мартакис (чиято "сестра"... ха ха ха).
Аз пък ще си сложа за снимка например тази:
https://ibube.files.wordpress.com/2015/06/img_0873.jpg
Така де, ние, реалните хорица - не може да сме така красиви като фейковете и трябва все пак да не се срамуваме от реалната си визия.
цитирай
13. saankia - аз най сериозно заявих, в канал секс/30 -50 в абв.бг
05.08.2017 15:12
може да си намериш супер готина интелегентна...приказка..
влизах преди чат пат, имам чудесни спомени..
и не момченца, с такива gOolemi „сини очи“ ...
ти можеш, да осъществиш нещо по ново,креативно, забавно..
ако, не ти,мастър,то..КОЙ.:))
цитирай
14. starforlife - За проекти като блог.бг и абв.бг кодя - не си търся приказки там.
05.08.2017 15:19
Приказките (ми) се случват на други места.
Но е факт, че най-готината я срещнах в една от споменатите платформи.
Безкрайна приказка.
Изненадваща.
Като Морето - прилив~отлив...
С две думи: Приказка-Безкрай!

ПС: Тук ще се възползвам от кода на Програмиста да приложа изтриване на коментар.
На твоя територия може, нали така?
цитирай
15. katara - тозз анонимен е само...закси, дет съ прай на умник..
05.08.2017 15:26
пред двете джанки..Тутка и Фрутка..
хлорката я досрамя накрая..
а бе щте ги вкарам аз в час, ама..пусто добричка съм ..многооо
за мен разлика м-у Реал и Виртуал , не съществува , жоро..
умея да ги балансирам , и съм..перфектно..
нарочно вкарах този материал на Лудко Рей
/ не си ти, или ... ха хах ха
цитирай
16. starforlife - Не се наложи! Ти се усети сама, че не е куул и го делна сама.
05.08.2017 15:28
Благодаря ти за което и поздрав с едно страахтно и то нашО парче:
https://www.youtube.com/watch?v=tKpvzjzCQXg

ПС за анонимното лайно: Да, и двете Дами познавам лично, да!
Да, и с двете Дами мога когато реша да се чуя по телефона и се уговоря за по кафе например, да!
Схващаш ли разликата?
Мен ме познават лично десетки готини хора тук (включително Домакинката) и ми се усмихват наяве чат-пат.
А ти си оставаш едно виртуално лайно, което може само да разнася вонята си насам-натам.
Истината обаче е, че тя се носи постоянно около самия теб, а не се долавя от нас.
цитирай
17. starforlife - Не, Муцунка, не съм аз.
05.08.2017 15:36
Този Рей иде реч.
Кодя чат-пат за Гугъл (или по-точно - тествам някои техни неща), но не бих могъл да се класирам за такъв пост там.
При все това обаче - Животът ми ме удовлетворява: Наскоро ми предложеха по-висока позиция, но аз... отказах. Сега приоритетът ми е друг - не е кариерата.
А за наказание... ми увеличиха с 22% заплатата.
А въпросните проценти са доста над средната дори за БГ, мамка му.
Мамка му, защото ми е болно от факта, че 95% от населението в България е експлоатирано.
Професионални роби - това са в момента огромната част от българите.
Страхуващи се да не загубят нископлатената си работа.

Оставям те, Муцунка!
Грижи се тук да не се носи воня на виртуални фекалии, моля.
ж
цитирай
18. milady - и от мен , Хубав Уикенд, ж..до скоро...
05.08.2017 15:37
https://youtu/6ZHJtqziqw0
цитирай
19. katara - О, музо, овладей моя...смяххх..
05.08.2017 18:48
3. starforlife - В(л)АЖНО СЪОБЩЕНИЕ:
13:49
цитирай
20. saankia - мисля, че Играта загрубя много,няма да останат ..живи зрители..
06.08.2017 13:36


Ж, моляя те,по-добре ,спри се,брат..
цитирай
21. starforlife - Спокойно, Муцунка!
06.08.2017 14:26
Аз няма да убивам!
(Поне не все още - ха ха ха)
Просто ще им покажа къде им е самочувствието, а ако все пак го имат и наяве (което съм сигурен, че не е факт) - ще им го навра там, където слънце не огрява.

Всъщност... То педалите обичат да се веят по гол гъс, така че...

ПС: Как не схванаха тези кретени, че не всички са празнословни льольовци като тях?
Закс ме бил учел на това и онова, но когато му кажеш "Дай да се срещнем и видим в реално време и наяве кой колко знае и може" - мълчи като... знаеш - тако пу~ка в прани гащи!
Този женчо Тикоев пък - с физическа разправа ще ми се перчи.
Той май не е наясно с кого си има работа...

Наздраве с узо.
То с мандарини (уискито го пия с мандарини) се оказва, че също е супер!
цитирай
22. katara - https://youtu.be/jMPYqecc3MM
06.08.2017 15:04
Абе, Прав си Жоре както винаги


.....Наздраве
Приятна почивка от мен
целувки изпращам

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082538
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930