Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2017 14:26 - Хипертуршия | Как се става хейтър?
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 2568 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 31.07.2017 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image



 missana Категория: Поезия   image 
Прочетен: 3291 Коментари: 8 Гласове:  -6  
  imageimage
Умирайте нищожни същества -
в мизерия, в страдания и в болест.
Изпитвам само радост от това
и страстно за смъртта ви все се моля.

Да се изчисти цялата Земя
от тази паплач и безлична плесен.
Щастливец ще е всеки доживял
да чуе погребалната ви песен.

И да премине този род човешки
в небитието цял - невъзкресим.
Наздравица за времето мъртвешко!
Да не остане даже струйка дим.
1. rosiela - Браво!
29.07 23:58 Направо мога да посоча откъде да се започне и от кои. цитирай
  2. missana - Благодаря ти за разбирането, Роси!
30.07 00:11 Споделям скромното си лично виждане /което не ангажира никого с нищо/, че хомо сапиенс - като цяло, е заплаха не само за планетата, а дори и за цялата галактика. Той е грешка на Създателя и следва да бъде унищожен. Колкото по-рано, толкова по-добре, както за него / за хомо сапиенс/, така и за планетата, галактиката и вселената. цитирай
  3. lexparsy - И аз съм си мислел така, повярвай
30.07 00:34 Ама хайде първо да се научим да Ги Различаваме...
защото все по-често (огледай се) на този принцип на омразата и нихелизма масово се убиват Живи Души, които са му единствената надежда на "Човечеството"



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - 3. lexparsy - И аз съм си мислел така, повярвай
31.07.2017 14:37

Нихилизъм
цитирай
2. milady - Ето още един пример за пуетично безсилие.....
31.07.2017 14:42
8. wonder - МиЛАЙдо, спри да досадничиш, ко...
14:19
МиЛАЙдо, спри да досадничиш, коментирайки коментарите из чуждите блогове. Това освен признак на ниска култура е и перманентно свидетелство за липсата на първите ти 7 годинки. Ще те трия нон стоп заради скучната ти досадност и логорейна злонамереност. Баста! ;)))
цитирай
3. milady - ето я Музата на Помпаджията Касапин от Русенско..Дела Рай..
31.07.2017 14:52
Дела, коментара ми хич не беше хейтърска забивка..
ще го повторя тук защото аз съм Автора ,нали
запитах те кратко по повод Стихото Виа Апиа...
дали е според теб историческа конотация ,или
просто художествена измислица..а ти?
смешно и жалко съсловие сте, т.н. пуети и путетки..
само плюсчета ядете..и за П-ва се облизвате...
споко, пак ще напиша за онез 7 000 000 твои „прочитанки„...
дето БП, ти ги начукал ,а ти му благодари...публично ;))
такива находки не се пропускат,гуспожа Даниелке Райчовска
благодаря за...безумно тъпия и злобен отговор..
аз съм Юлия..
/ а ти защо се криеш, като..фуста ?!!
цитирай
4. milady - етоисках да ви покажа.. двама „любими“ и мн.четени..Автори.../аз немея пред това лицемерие, надменност и..мизантропия...
31.07.2017 21:44
8. missana - Марк 13:32 -
00:53
"А за оня ден и час никой не знае, нито небесните Ангели, нито Син, а само Отец"!!!

А за Човечеството и преди това стихотворение съм писал друго такова:

"Умирайте, хора, умирайте!
В черни вълнения,
в неведение,
в закъснели прозрения...
При наводнeния,
земетресения,
в стихийни унищожения...
Умирайте в театър,
без сцена,
без публика,
без осветление...

И не се раждайте никога вече!"

А също и това:

666

А вие ?!!!!!
цитирай
5. nalia - И мен ми се щеше да попитам г-жа Вондер
31.07.2017 21:46
възпятите от нея роби възстанали ли са, връзстанали или просто въстанали:)
Ама що да си правя труда, Юле, с това нейно вдъхновение може да е сътворила свой правописен речник женицата:))
цитирай
6. milady - и такааа..да не копирам като..луда калинка...
31.07.2017 21:56
ще ви кажа за 100 път моето Л.мнение сл.5 г наблюдение тук..
това „Сборище “тук на поетичното лоби е ужасно жалко,
бутафорно, изккривено ,лицемерно, непознаващо граници в
Лудостта, Еуфорията и истеричната си претенция и Парадийност...
тези т.н „свободни творци“ си въобразяват , че имат
някаква Свобода, а това е просто гладна, ненаситна...
вупиюща Суета/ и може би..самота...
на медицински език, това се определя категорично като
Хистерична невроза/ такива хора не могат да живеят без Публика..
без одобрение, и без....съприживяване /какво ли пък е това
най ми хареса краткото определение ,преди време ..
на мой лЮбим приятел тук/Апи 55
„ Поезия се пише тогава, когато имаш какво да кажеш,
а ,няма на кого“
Благодаря ти, Ангеле !

няма да ви отегчавам повече..
цитирай
7. katara - Натали, моят коментар към Вондер/ката
31.07.2017 22:27
беше точно такъв, както го повторих по-горе..
тя не ми отговори ясно и просто с две думи..
защото търсеше, да ме обиди „добротворката“
защото на висок глас заявих, че тя е меркантилен
блогов играч, който одобрява манипулации и некоректни
действия..Нали се сещате за 7 000 000 нейни прочити..
и нарочния Постинг „Благодарност “на БПредаторчо Черният
ее, точно тогава реших да го ритна, защото всеизвестно, той помпеше всеки ден и мен..
просто , аз съм една капризна, дребнава, педантична, нетърпима..
блогова ...Вещица, която е..истинска..
приела съм си Ролята с достойнство /нужно е да има и лоши
Хубава вечер на всички..
цитирай
8. milady - Нали, аз винаги се целя ..на високо...разни .анки, точки00,1, веселушки и ..прасскоу, ми са многоо ниски...
31.07.2017 23:31
nalia написа:
възпятите от нея роби възстанали ли са, връзстанали или просто въстанали:)
Ама що да си правя труда, Юле, с това нейно вдъхновение може да е сътворила свой правописен речник женицата:))


лека и приятни сънища, усмивкее...
цитирай
9. nalia - Юлче, като просне някой праните си гащи на въже от фалшиви прочити и гласове менте
01.08.2017 07:26
ми иде и на мен да пия и вия по Апиа виа:))))
Прекрасен ден ти желая, миличка!
цитирай
10. katara - поезията е стихия, която изкл.трудно се овладява .права си, мила Натали..
01.08.2017 09:13
ето нещо истинско, на което попаднах..

писането на добра поезия
е изхвърляне на огромна
сексуална енергия
от мисълта и тялото.

то е като целуването
с език и зъби
до загуба на въздух до кръв
като пеене от мъка
като плачене от върховно щастие.

и е като бясно куче което те захапва
по всяко време на денонощието
когато си сама и опиянена
сама и разгневена
сама и разнебитена
когато нямаш нищо друго.

пристрастяване и замайване е то
нелечимо болестно състояние
транс в който се движиш по ръба
мъчително щастлива.

то е соната за цигулка и чембало от Бах
под арката на лятното небе
когато два облака се сблъскват
и музиката свети и трещи
а в далечината - седем
погребални камбани.

и не е писане на стихотворения
а живот -
нещо повече от думи рими и метафори
повече от сън любов секс и задоволяване.

нежен любовник е
който никога не те изоставя
бавно полудяване от самота
от глад и жажда
стопроцентова обич към себе си
готовност да те отхвърлят
да те запратят в Ада
с непризнаване
и забрава.

писането на добра поезия
е почти невъзможно
след Цветаева, Рилке, Кавафис, Елиът
Йейтс, Рембо и Буковски
но не е излишно да опиташ
да се метнеш върху листа
с цялата си страст
диво и яко.

и докато хората в полунощ
вият, стенат, плачат между чаршафите
ти се разтапяш
без мъж
без надежда -
добра поезия се пише така...

ако не можеш
да го направиш
няма да е голяма загуба.

Илеана Стоянова/
цитирай
11. nalia - Блоговият ни корифей си, Ю, несъмнено!
01.08.2017 10:14
Нейният Хайку роман ми е от любимите, в десетина реда
..ще те отведа в стара френска кръчма в Арл:
" Ван Гог, сипи един абсент!"

:)
цитирай
12. katara - критика до...кокал, всеки ден, и всеки час..
01.08.2017 10:57
така се става Воин..
другото са изкушения от Лукавого..
и ,нямат край Чудесата на блога..
Danke,Nalia ..
;))
цитирай
13. nalia - Коментарът ми едва ли ще види бял свят при Во, Юле:))
01.08.2017 11:24
Ветрее тихият ветрец капели на простора,
а сихото под тях четат го ирреални хора:)
цитирай
14. saankia - Налиа, тя Вондерка е..цвете нагиздено..
01.08.2017 11:36
пред твоята Муза..
Преподобна Росинанта ..
простете ми ,хора, не мога да се начудя...
на тъз блогова манифактура..

цитирай
15. karamelita - Господин Мисана е странно същес...
05.08.2017 14:31
Господин Мисана е странно същество- от една страна проповядва пацифизъм и говежда несъпротовляване дори пред лицето на смъртта,а от друга - крайна войственост,граничеща с абсурдно желание да се изтреби цялото човечество и лошите и добрите...Не забелязваме ли тук едно явно раздвоение на личността,което изглежда твърде опасно...или просто обича да се прави на оригинален...дано да е второто!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076292
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031