Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2016 17:33 - ПРЕДСТАВИ СИ, КОГАТО МЕ НЯМА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2946 Коментари: 16 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... представи си, че просто
отърчал съм да купя цигари –
и съм пийнал под моста
с неизменната тумба клошари,
че съм станал свидетел
на грабежа в отсрещната банка,
и не съм се усетил
колко сладко заспал съм на сянка,
представи си, че с кепа
през полята ловя пеперуди,
и във моята шепа
бавен охлюв за поход се буди,
че сме тръгнали двама
все към тебе по звездния хребет,
и – дори да ме няма,
чупя с теб своя краешник хлебец,
вятър в есенна степ –  
аз съм твоят безсънен пройдоха...

И ще стигна при теб
просто в някоя друга епоха. 




Гласувай:
19



1. born - Перфектен си, Валери !
25.07.2016 17:58
Вчера питах Пиер можеш ли да се изразяваш в проза ? И двамата сме на мнение, че едва ли !
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Вчера питах Пиер можеш ли да се из...
25.07.2016 18:02
born написа:
Вчера питах Пиер можеш ли да се изразяваш в проза ? И двамата сме на мнение, че едва ли !

Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер! :-)))
Много хубаво си приказвахме - и отнесох от него прекрасни спомени.
Благодаря.
Чу
цитирай
3. ili4e - Красота!
25.07.2016 18:20
Поразяваща лекота на писане, Валерий!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Поразяваща лекота на писане, Ва...
25.07.2016 18:34
ili4e написа:
Поразяваща лекота на писане, Валерий!

Не си падам по т. нар. "творчески" мъки, Иличе.
Тия, дето се мъчат в поезията, са смешни и в живота.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. selena1 - 6te vikam ot kef, 4u!
25.07.2016 18:36
Neverojaten si, no ti si go znae6.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Neverojaten si, no ti si go znae6. ...
25.07.2016 18:48
selena1 написа:
Neverojaten si, no ti si go znae6.

Благодаря.
Чу
цитирай
7. seasonofthewitch - Като те чета ми се доиска да седна до ...
25.07.2016 18:59
Като те чета ми се доиска да седна до теб и клошарите,под моста без претенциите на лицемерието и да ме почерпиш цигара,от по-лютите,Чу. :))
Бъди здрав!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Като те чета ми се доиска да седна до ...
25.07.2016 19:03
seasonofthewitch написа:
Като те чета ми се доиска да седна до теб и клошарите,под моста без претенциите на лицемерието и да ме почерпиш цигара,от по-лютите,Чу. :))
Бъди здрав!

Нямаш грижа, seasonofthewitch, все ще мине някой авер и ще почерпи по едно малборо! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
9. zaw12929 - Заедно сме, докато смъртта ни ра...
25.07.2016 20:37
Заедно сме, докато смъртта ни раздели...
а един ден, все пак тя ни разделя и тогава единият го няма...
Трябва много по рано да знаем, че такъв момент има всеки човешки живот....
ЗАТОВА ВАШИЯТ ТЕКСТ ЗВУЧИ, КАТО... ПЕСЕН, ЗА ПЕСЕН,
КАЗАНО КРАСИВО ...
МОИТЕ ПОЗДРАВИ!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Заедно сме, докато смъртта ни ра...
25.07.2016 20:44
zaw12929 написа:
Заедно сме, докато смъртта ни раздели...
а един ден, все пак тя ни разделя и тогава единият го няма...
Трябва много по рано да знаем, че такъв момент има всеки човешки живот....
ЗАТОВА ВАШИЯТ ТЕКСТ ЗВУЧИ, КАТО... ПЕСЕН, ЗА ПЕСЕН,
КАЗАНО КРАСИВО ...
МОИТЕ ПОЗДРАВИ!

Благодаря, Човеко.
Чу
цитирай
11. pvdaskalov - * ! *
25.07.2016 20:49
4udovi6teto написа:
born написа:
Вчера питах Пиер можеш ли да се изразяваш в проза ? И двамата сме на мнение, че едва ли !

Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер! :-)))
Много хубаво си приказвахме - и отнесох от него прекрасни спомени.
Благодаря.
Чу


В коментара си брат БОРН използва контраста, за да подчертае величието на поетичното чудовище. Доколкото си спомням, съгласих се че Валерий Станков е по-добър в поезията. Дори дядо Боже да попитате, и той ще е на същото мнение.
Поетът казва: "Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер!"
А аз, като прозаик, казвам, че много по впечатляващо щеше да бъде, ако беше написал: "Пиер лъже като дрът циганин на пазара в Калофер!"
Каква красота и благозвучие излъчва това ДРЪТ...
Прав ли съм?
Поздрави, Чу!
И на теб, Стефчо!
П и е р
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Вчера питах Пиер можеш ли да се из...
25.07.2016 20:56
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
born написа:
Вчера питах Пиер можеш ли да се изразяваш в проза ? И двамата сме на мнение, че едва ли !

Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер! :-)))
Много хубаво си приказвахме - и отнесох от него прекрасни спомени.
Благодаря.
Чу


В коментара си брат БОРН използва контраста, за да подчертае величието на поетичното чудовище. Доколкото си спомням, съгласих се че Валерий Станков е по-добър в поезията. Дори дядо Боже да попитате, и той ще е на същото мнение.
Поетът казва: "Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер!"
А аз, като прозаик, казвам, че много по впечатляващо щеше да бъде, ако беше написал: "Пиер лъже като дрът циганин на пазара в Калофер!"
Каква красота и благозвучие излъчва това ДРЪТ...
Прав ли съм?
Поздрави, Чу!
И на теб, Стефчо!
П и е р

А бе... вари го, печи го - Пиер наддумване няма, че на всичкото отгоре прописа и стихове - и ми изяде хляба! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
13. indiram - Здравей, Валери!
26.07.2016 00:08
... Представям си всичко, което си написал...
От доста време, само гласувам без да коментирам...
Щото.... много са ти религиозни стиховете...
Поздравления, Валери!
...
А, тука, където съм - думичката краешник се подразбира, че за хляб става въпрос. И, споменеш ли думата, веднага ще ти донесат краешник от хляб.

Поздрави!
Поздрави и на приятелите!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - . . . Представям си всичко, което си ...
26.07.2016 07:36
indiram написа:
... Представям си всичко, което си написал...
От доста време, само гласувам без да коментирам...
Щото.... много са ти религиозни стиховете...
Поздравления, Валери!
...
А, тука, където съм - думичката краешник се подразбира, че за хляб става въпрос. И, споменеш ли думата, веднага ще ти донесат краешник от хляб.

Поздрави!
Поздрави и на приятелите!
Благодаря, Индирам, поздрав на Голямата Планина от полите на малката Витоша! :-)
Чу
цитирай
15. pvdaskalov - * 2 *
26.07.2016 09:18

4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
born написа:
Вчера питах Пиер...

Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер! :-)))
...
Чу


В коментара си брат БОРН използва контраста... "Пиер лъже като дрът циганин на пазара в Калофер!"
Каква красота и благозвучие излъчва това ДРЪТ...
Прав ли съм?
Поздрави, Чу!
И на теб, Стефчо!
П и е р

А бе... вари го, печи го - Пиер наддумване няма, че на всичкото отгоре прописа и стихове - и ми изяде хляба! :-))))))))))))))
Чу


Е, не си прав. Я, по-добре кажи под кой мост е запивката да ви донесем с БОРН една тарга бира. Ква трябваше да е? Пиринско, Леденика или Загорка? Да носим ли чаши или всеки ще навири по една бутилка? Щях да забравя. Стъклени, алуминиеви или пласмасови да са опаковките?
Тръгвам да водя внуците на манастира в Шипка. Ако е прохладно, ще стигнем и върха.
Оставям ви по живо, по здраво и дано заваря довечера още някой поетичен шедьовър
П и е р
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - 4udovi6teto написа: pvdas...
26.07.2016 09:31
pvdaskalov написа:

4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
born написа:
Вчера питах Пиер...

Пиер лъже като дърт циганин на пазара в Калофер! :-)))
...
Чу


В коментара си брат БОРН използва контраста... "Пиер лъже като дрът циганин на пазара в Калофер!"
Каква красота и благозвучие излъчва това ДРЪТ...
Прав ли съм?
Поздрави, Чу!
И на теб, Стефчо!
П и е р

А бе... вари го, печи го - Пиер наддумване няма, че на всичкото отгоре прописа и стихове - и ми изяде хляба! :-))))))))))))))
Чу


Е, не си прав. Я, по-добре кажи под кой мост е запивката да ви донесем с БОРН една тарга бира. Ква трябваше да е? Пиринско, Леденика или Загорка? Да носим ли чаши или всеки ще навири по една бутилка? Щях да забравя. Стъклени, алуминиеви или пласмасови да са опаковките?
Тръгвам да водя внуците на манастира в Шипка. Ако е прохладно, ще стигнем и върха.
Оставям ви по живо, по здраво и дано заваря довечера още някой поетичен шедьовър
П и е р

Стопи му гарнитурата на тоя "Сааб" по баирите на Балкана! Благо ти завиждам!
Наздраве, Пиер, и до скоро!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348525
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031