Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 14:00 - Ти ли си тази, която Бог създаде за мен?
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 445 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 06.04.2020 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поредната дъждовна утрин

Хората са забързани

Главата ми е още в облаците

Сънувам с отворени очи

Внезапно от никъде

Тя дойде в живота ми

Сякаш се познаваме

от много време

В звука на тишината

Сякаш времето е спряло

Между нас има някаква връзка

Това ме смразява

Наистина ли се учудваш

че можем да изгорим небето

Написано е преди хиляди години

в книгата на живота

 

Ти ли си тази, която Бог създаде за мен?

Ти ли си тази, която е винаги в сънищата ми?

Тази която ме кара да продължа напред,

когато не мога продължа.

Тази, която съм чакал толкова дълго...

Толкова дълго...

 

Внезапно от никъде

Тя дойде в живота ми

Ти ли си тази, която Бог създаде за мен?

Ти ли си тази, която е винаги в сънищата ми?

Тази, която ще бъде моя вечно

Тази, която ме кара да мечтая,

когато съм тъжен и уморен

Която дава смисъл на живота ми

До деня, в който ще умра...

Ти ли си тази...

Ти ли си тази...

 






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3523342
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832