Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2020 17:45 - Случайна среща
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 След цели два дена прекарани в къшлата при дядо, излязох навън да се поразтъпча. Не че да седя на малкото старо столче край кюмбето, да рея поглед в огъня или да ям от вкусните гозби, ми омръзна...но Слънчо грееше и ме привикваше да се насладя на зимните му слънчеви лъчи. Набързо облякох вехтия, но запазен селски сюртук и закрачих по улицата. Малки спретнати къчищки започнаха да се нижат пред мен, кучетата веднага ме надушиха и започнаха да лаят. Цялата маа"ла разбра, че минавам оттам. Гледам се задава една баба с бастун. Куцук, куцук си крета по пътя. Щом се разминахме, я поздравих:
- Добър ден, бабо!
Очите й светнаха. Явно копнееше да си поприказва с някгоо. Тя отвърна:
- Добър ден, моме! Ти чия уника си? Та не съм те виждала из селото...
- На деда Владе съм, знаеш ли го?
- Ааа, па да. Он беше ветеринарен дофтор. Язека го знаем. Как? Той ми лекува животните преди много годин. А и аз имам унука, знаеш ли?
- Много убаво, бабо.
- Они са по чужбината. Големио момчеляк е даскал по грецки, а малкио работи като авдокат.  Обаче редко дождат тука да ме видат.  А па ти отдека си?
- От София, но често идвам тук.
- Убаво правиш,че доаждаш при дедо ти. Той това сака- внимание и да си похортура с некой. Убаво, че си тука. Дохождай, чедо когато има кой да те посрещне на ешика. Айде желаем ти да си живо и здраво, чедо. И ного либов...Че се видим па некой път.
Усмихнах се на бабата, пожелах й и аз да е жива и здрава и се разделихме.
Тя закрета лека полека по нейния си път, аз се запътих към параклис Св. Петка да запаля една свещ за Атанасовден....

 




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3526410
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832