Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 21:43 - МОЛИТВА
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 957 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Господи Иисусе, ако се уморя от труд и ръцете ме заболят да давам, да помагам, да подкрепям и тежки ми станат Твоите заповеди и службата би ме довела да роптая,покажи ми Господи Твоите ръце, които не се уморяваха да помагат, да утешават, да лекуват и да благославят.
Покажи ми Господи Твоите прободени на кръста ръце!

Господи Иисусе, ако някога нозете ми се препънат и се приготвя да се върна назад,защото пътеката е стръмна и камъни нараняват нозете ми и почна от болка да роня сълзи, покажи ми Господи Твоите нозе - неуморимите, носещи по земята мир, радост и благословение.
Покажи ми Господи Твоите приковани на кръста нозе!

Господи Иисусе, ако срам и страх ме облъхнати не смея да изявя Твоята Любов и затворя пред човеците устата си, покажи ми Господи Твоето лице, увенчано с трънен венец и обляно в кръв.Спасителю мой, покажи ми Твоето лице и ме погледни така, както някога погледна Петра!

Господи Иисусе, ако падна под жестоките удари на животаи не мога да понасям присмехите заради Тебе, когато съм готов дори да се отрека от Тебе,Господи - покажи ми Твоя Кръст - грубия, тежък, под който Ти падна и не възропта.На този Кръст Ти бе прикован за греховете на света и…за моите грехове.

Господи Иисусе, ако погледа ми затъмни съблазън или изкушение смути ума ми и нямам спокойствие и радост или загубя мира в сърцето си, покажи ми Господи Твоя наскърбен лик - неопетнен и чист от грях,Погледни ме благо и ме подкрепи!Спасителю мой, покажи ми Твоя лик, защото Ти ме плени с любов,а сега ми прати сили и ме очисти!

Господи Иисусе, ако в мене се прокрадне съмнение и то като тъмен облак засени сърцето ми и там се забият стрелите на безверието и вярата ми се поклати,покажи ми Господи Твоите пет рани, получени на Кръста за мен и като Тома ме осияй с присъствието си, отвори ума ми и разпръсни съмнението.
Спасителю, избави ме в такъв час, укрепи ме и ме благослови!

Господи Иисусе, ако сърцето ме заболи от дълбоко разочарование и скръб ме потопи поради клеветите и обидите на моите братя и сестри и вместо любов ме обхване студено безразличие, покажи ми Господи Твоите прободени гърди,
Твоето любвеобилно сърце, в което имаше за всички всеопрощаваща любов.

Господи Иисусе, аз се срамувам да Ти покажа ръцете, нозете, сърцето си,защото толкова малко съм Те обичал, толкова малко съм страдал за Тебе и толкова малко съм приличал на Тебе.

Прости ми Спасителю мой и ми помогни да стоя верен за Тебе до край, както Ти стоя за мене на Голгота!

Амин

image



image

image
 






Гласувай:
7



1. rosiela - Амин.
17.11.2017 22:03
Амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3802048
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031