Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.09.2018 09:36 - Спектакъл на скуката
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 12882 Коментари: 21 Гласове:
24

Последна промяна: 18.09.2018 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как е тъжно от първия ред
да виждаш дефекти по сцената.
Имитиращият поет
пак за смъртта се жени.

Задкулисната суета
каканиже интригите.
А Бог `и брои скръбта
и я вписва  в книгите. 

Сред декорите скучен хор
макияжа спява ненужно.
А обърканият суфльор
преповтаря реплики чужди.
image

Графиката е личен архив и обект на авторско право. Рисувана е от Милва по моят стих "Път и посока".




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Хе!
17.09.2018 10:00
Много силно и вярно...
Първият ред... Прекалено съм скромна, за да повярвам, че съм седнала точно там. Или се подценявам? Не знам...
цитирай
2. wonder - Хе! Много силно и вярно. . . Пъ...
17.09.2018 10:12
vania23 написа:
Хе!
Много силно и вярно...
Първият ред... Прекалено съм скромна, за да повярвам, че съм седнала точно там. Или се подценявам? Не знам...


Хехе, сега ако кажа, че сме седнали в ложите, ще предизвикам свистене на зАвистна жлъч. ;)))
Това обаче не е лакмус за скуката, доведена до едва смирена търпимост.
По-важното е как в кисела среда да запазим собствената си хомеостаза. :)))
цитирай
3. vania23 - Аз съм в света
17.09.2018 10:57
на идеите си. Той е толкова обсебващ, че не мога да изляза от него...
Все пак, интересен е въпросът - защо?
цитирай
4. wonder - Аз съм в света на идеите си. Той е ...
17.09.2018 11:24
vania23 написа:
Аз съм в света
на идеите си. Той е толкова обсебващ, че не мога да изляза от него...
Все пак, интересен е въпросът - защо?


Защото е по-хубавия свят.
Твоят свят.
Човек сам създава световете си и избира в кой да живее. А и кой да живее с него там.
цитирай
5. vania23 - Не, въпросът ми беше -
17.09.2018 12:06
защо след като го има обсебващия свят на идеите, другите не са и те в него, а си губят времето с "интриги", "имитации", "задкулисна суета", "реплики чужди". Времето ни е толкова малко...
цитирай
6. wonder - Не, въпросът ми беше - защо след ...
17.09.2018 14:27
vania23 написа:
Не, въпросът ми беше -
защо след като го има обсебващия свят на идеите, другите не са и те в него, а си губят времето с "интриги", "имитации", "задкулисна суета", "реплики чужди". Времето ни е толкова малко...


Защото са безидейни, най-вероятно.
Ето пример от днес, парадиращ с невежеството си, задкулисната суета, интригите, клеветничеството и лъжата, но с претенции на болно его за "знаене":
Една много подла персона в блога, отдавна нон грата в света на идеите и идейните човеци, далечна на истинността и етиката, е злоупотребила непозволено с този стих, обиждайки непозната за мен актриса от Ямболския театър, която просто е обявила за мен. Ами объркала се е смешната креатура, позната в блога като апотеоз на войнстваща простащина, но какво ще стане когато узнае истината, ми е по-интересно. Но всъщност за подобни зли и озлобени твари, Истината е... без значение.
При такива люде идеите се раждат гнили, обкръжението е пошло, безкултурието е константа и възпитанието в ефирен диалог, е нула.
цитирай
7. vania23 - Въздържам се да съдя другите.
17.09.2018 14:37
Знам, че не съм перфектна.
В повечето от нас има и много добро. Взирам се да открия него.
Тук сме за уроци - ако знаехме всичко, нямаше да има за какво да се раждаме и да живеем. От всеки можеш да научиш нещо.
Започнеш ли обаче да се изживяваш като най-знаещ и можещ, си отрязваш възможността за по-нататъшно развитие. Тази грешка е често допускана. И аз съм се хващала в нея.
По-скоро защо има поети, които се ровят из мръснато - те все пак са в света на идеите...
Благодаря за интересната дискусия!
цитирай
8. wonder - Въздържам се да съдя другите. Знам, ...
17.09.2018 14:50
vania23 написа:
Въздържам се да съдя другите.
Знам, че не съм перфектна.
В повечето от нас има и много добро. Взирам се да открия него.
Тук сме за уроци - ако знаехме всичко, нямаше да има за какво да се раждаме и да живеем. От всеки можеш да научиш нещо.
Започнеш ли обаче да се изживяваш като най-знаещ и можещ, си отрязваш възможността за по-нататъшно развитие. Тази грешка е често допускана. И аз съм се хващала в нея.
По-скоро защо има поети, които се ровят из мръснато - те все пак са в света на идеите...
Благодаря за интересната дискусия!


О, да... и аз. Макар, че в този случай клеветничеството, лъжата, обидата и набеждаването са подсъдни деяния.
И да... от подобни злонамерени поведенчески обструкции, можем да научим какви не искаме никога да бъдем.
Светът щеше да е прекрасно място ако всички владееха телепатията, нали? ;)))
Нямаше да виреят интригите, подлостта и задкулисното поведение, лицемерието, клюкарщината и мерзостта.
Основен урок в света на хармонията е да не приемаш нищо лично, бидейки безгрешен в словото си.
Мисля, че 5-годишния терор на въпросната креатура ни научи и на друго - хората са раними и мъдри - нетърпяващите сквернословията `и - напуснаха блога, оставащите се учим на толеранс и търпение към болните и нещастните, неосъществените и повредените, към неудовлетворените и самотните.
Този Урок е важен, затова в един от предходните си постинги `и казах, че априори прощавам всичката гадост, която изсипва върху мен почти всекидневно, проектирайки единствено себе си и своя вътрешен и дълбоко-тъжен свят.
И аз ти благодаря!
цитирай
9. blackpredator - абе,
17.09.2018 15:12
пишеш страхотно
като грях!
далеч от варненската содомия..
напреки на Жоржи Гана от Владая..;))
цитирай
10. wonder - абе, пишеш страхотно като гря...
17.09.2018 15:50
blackpredator написа:
абе,
пишеш страхотно
като грях!
далеч от варненската содомия..
напреки на Жоржи Гана от Владая..;))


Хехе, от вертикалната чуваемост ще да е! ;)))
А тези, за които говориш не съм ги чувала в моя свят.
Фрас една въздушна целувка накъмто Русе.
цитирай
11. wonder - имаш Божията искра. имай и силата да ...
17.09.2018 20:49
onlooker написа:
имаш Божията искра.имай и силата да устоиш.важно е.my pleasure.


Разбира се! :)))
Благодаря!
цитирай
12. wonder - белият вълк. нахрани го. грижливо. ...
17.09.2018 22:52
onlooker написа:
белият вълк.нахрани го.грижливо.ще ти се отплати.знам го.успех,Дела!


Все това правя. ;)))
Но да коригираш перманентно злонамереното поведение на неморален човек, с добродетелите си, понякога е Сизифов труд.
За останалото си прав!
И на теб успех!
цитирай
13. missana - Безпощадно точно!
17.09.2018 23:17
Поздрав Уондър!
цитирай
14. stela50 - Прекрасно е... и графиката...
18.09.2018 00:56
Поздравления, Дела !
цитирай
15. krumbelosvet - И ти ли
18.09.2018 09:04
Рогатият си няма работа. Помпа ли помпа. И светица може да изкуши.
Може ли да има одухотворен стих по пошъл повод? Пак се сещам за "не оспорывай"...
цитирай
16. wonder - И ти ли Рогатият си няма работа. ...
18.09.2018 09:09
krumbelosvet написа:
И ти ли
Рогатият си няма работа. Помпа ли помпа. И светица може да изкуши.
Може ли да има одухотворен стих по пошъл повод? Пак се сещам за "не оспорывай"...


Ами, не и аз. Крайно време е никой никого да не помпа и тогава ще си дойде всичко на място. Това присъствие на корицата определено носи негативи и за мен.
Сатирата не е "одухотворен стих", а осмиващо пороците откровение. ;)))
цитирай
17. wonder - Безпощадно точно! Поздрав У...
18.09.2018 09:10
missana написа:
Безпощадно точно!
Поздрав Уондър!


Тенкс! ;)))
цитирай
18. wonder - Прекрасно е. . . и графиката. . . П...
18.09.2018 09:11
stela50 написа:
Прекрасно е... и графиката...
Поздравления, Дела !


Благодаря, Таня!
цитирай
19. krumbelosvet - Помпането не е новост
18.09.2018 14:18
И е лост за управление на читателския интерес. Не мога да гадая дали го искат администраторите, и колко е трудно технически да се пресече.
Но има в информационното пространство МНОГО ПО-ТЕЖКИ проблеми, като фактическия монопол на световните банкстери, например, който за обикновения човек е даденост.
Аз лично съжалявам когато свестни хора се унижават да оспорват тия, които Пушкин не е искал да оспорва.
цитирай
20. krumbelosvet - Осмелявам се, простете,
20.09.2018 08:07
Да допълня Пушкин, че НЕ САМО ГЛУПЦИТЕ изтърват глупости. Ох, и аз съм го правил. И за своя утиха съм решил, че само глупецът не забелязва глупостите си. Но слаба е тая утеха, и "злобна ги памет често повтаря".
цитирай
21. wonder - krumbelosvet, какшо е казал един мой ...
20.09.2018 19:10
krumbelosvet, како е казал един мой любим творец: "Рано или късно с всеки се случва всичко."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164111
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031