Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2016 18:46 - Продължавай да блестиш!
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1003 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.11.2016 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Продължавай да блестиш !

"Ето те теб, обсипваш ме с тези малки къдрици от удоволствие, падащи върху ушите ти. Понякога те текат от твоите очи като сълзи. Обичах да ги повдигам с пръстите си и да ги прегръщам, о, колко нежен беше ти тогава и всъщност колко близо до Любовта! Но ако искаш, ще ги завия и ще ги изстрелям към луната. И ако сега направим малко повече усилия, можем да отидем там горе, за да нарисуваме още една луна! И ако сега направим малко повече усилия, можем да отидем там горе, за да нарисуваме още една луна! Луна, луна, блести върху мен (цялата ти светлина върху мен), блести върху теб (цялата ти светлина върху мен), блести върху мен, върху теб, върху мен, върху теб! Луна, луна, блести върху мен (цялата ти светлина върху мен), блести върху теб (цялата ти светлина върху мен), блести върху мен, върху теб, върху мен, върху теб! Продължавай да блестиш! 
Имах светлината ти, когато седяхме на свещи, ти добре усещаше полъха от пърхането на крилете на ангелите, които бяха се събрали около нас. Откакто сам се превърна в ангел населяващ моята стая, моето сърце, улавям парфюма ти, независимо дали е ден или нощ! И ако искаш ще го завия и ще го изстрелям към луната! И ако сега направим малко повече усилия, можем да отидем там горе, за да нарисуваме още една луна! И ако сега направим малко повече усилия, можем да отидем там горе, за да нарисуваме още една луна! Луна, луна, блести върху мен (цялата ти светлина върху мен), блести върху теб (цялата ти светлина върху мен), блести върху мен, върху теб, върху мен, върху теб! Луна, луна, блести върху мен (цялата ти светлина върху мен), блести върху теб (цялата ти светлина върху мен), блести върху мен, върху теб, върху мен, върху теб! Продължавай да блестиш, ти, луд диаманте! И ако искаш, аз ще отида там горе и ще нарисувам още една луна. Направи малко повече усилия и ще можеш да отидеш там горе да нарисуваш още една луна! Блести, цялата ти светлина върху мен, блести! Луна, луна, цялата ти светлина, върху мен, да! Ще летя до луната и звездите, и обратно ако ти бъдеш мой любим! Да!" 
"Мисля си за лунната мистерия, която блести някъде оттам горе, където сме нарисували още една луна - луната на нашата Любов! Нейната светлина е търсеща пространството, бореща се с отразения мрак на света, пропускаща мъглявини от всеядни чувства. Виждам една древна каменна къща, обвита в любовна мрежа от бръшлян. Това е къщата, от чийто покрив се повдигнахме на пръсти, за да рисуваме по съдбата си! Това е къщата, в която бяхме толкова живи и същевременно толкова близо до края на външния свят. Това е къщата на два ангела, които шептят своя парфюм на безкрайната върволица от дни и нощи, нощи и дни, тук в моята ангелски пълна душа-луна! Да!"

по мотиви от песни

image












Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183707
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031