Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2016 16:09 - По Божий образ и подобие
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 652 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.09.2016 16:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прието пред иконата "Въздвижение честного кръста" на Кръстова гора

 

Когато сте честни
пред самите себе си,
вие си носите кръста,
но с лекота.
Преминавайки през своята Голгота
се възкачвате до моята Висота
и всяка ваша мисъл
и всяко ваше дело
е и моя опит, моя еволюция.
Но когато е в Светлина,
Съвършенството гони
и го постига.
С всяка мъничка крачка,
с всяко свято разтваряне,
вие поемате Мен,
Аз изпълвам вас,
сливам своя с вашия глас.
И с шепотът от най-дълбокото
хората и света пресътворяме,
Благодат и Любов раздаваме,
за изчистване, за преобръщане,
за мощно Богочовеко превръщане.
Всичко що е от Мен ще пребъде,
другото ще се заличи,
миналото ви да излечи,
и тогава пречистени и освободени
да дойдете тук при Мене,
и тогава да ви обгърна Аз,
и за всичко що получил съм от вас
да благодаря и благословя
и още по-високо да ви отнеса,
там където ще творите Вселени,
с Духа ви наситени,
от Любовта ви вдъхновени.
Елате!
Очаквам ви!
Обичам ви!
Вричам ви
и ви Благославям, всеки един!
Амин!

Отец ваш Всевишен

чрез Деляна Ангелова
май 2012 г.


image

Прието пред кръста на Кръстова гора Отворете се за хората,
разпервайки крилете си
не забравяйте, че с тях
ще трябва да обгърнете
всеки, който дойде до вас
за спасение и единение,
в името Божие,
по Божията Воля
да му дадете Посвещение,
да го вдъхновите за Озарение,
да го преведете
към следващото измерение !
Амин !

 

чрез Деляна Ангелова
май 2012 г.


image

Прието пред кръста на аязмото на Кръстова гора Сега си в женско тяло
и искаш да родиш
всичко, което
в зародиш усещаш,
че е добро.
Когато извира от сърцето,
ти знаеш, че това е което
трябва да бъде
и ти е дадено да дадеш.
Света ти можеш да пресъздадеш
по Божие образ и подобие,
както някога било е
и пак ще бъде,
когато се изчистите от злото
и възтържествува се доброто
във вас самите,
дълбоко във вас.
Доброто това съм Аз.
Когато вие бъдете Мен
ще дойде Светлия Ден,
когато всички ще бъдете Едно,
а когато сте Едно
вие сте Мен,
всеки е всеки,
всеки е всичко,
всичко е всеки
и всичко е Едно,
неделимо, съкровено,
неприкосновено.
Ще бъде !
Обичам ви !
Амин !
Ваш Отец Всевишен чрез Деляна Ангелова
май 2012 г.


image



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194741
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930