Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2014 14:31 - Разделяне с материалния свят !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 4371 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приветствам ви, деца Мои, Единен Отец ваш – Творец на Мирозданието – Абсолют на Абсолютите!
На Мен Ми е известно всичко за вас – за всеки един от вас, затова и да демонстрирате пред Мен вашите дела, просто не е необходимо, и не Ми е нужно на Мен да ви излагам Своето мнение, а вие, надявам се, и сами ще можете тях (своите дела) правилно да ги оцените, и в оставащото време до вашето Възнесение у Дома при Мен, вие ще се заемете наистина и сериозно с въпросите по изменение на вашите дела и мисли! Деветият Вал (Деветата „най-силната, най-високата” вълна) ще промени вашето съзнание, но на Мен – на вашия Отец много би Ми се искало, вие сами да достигнете до това осъзнаване на Промените, които ви очакват!
Деца Мои, Аз твърде дълго чакам вашето завръщане у Дома, Мен и вас, ни свързва нашият единен Контракт за единните ни дела и именно сега настъпи времето Той (Контракта ни) да бъде завършен, а всички ваши Програми, неизпълнени на Земята – такива, каквито са за вас сега, вие в Новия Свят ще ги завършите задължително!
Аз знам мнението на всеки един от вас – и на всички вас, Деца Мои, ви съобщавам – че вашият материален Свят ще стане единен с Моя, и по време на Деветия Вал той задължително ще се дематериализира, а всички вие, Деца Мои, ще влезете в Новия Свят в Нови тела, без вашия „скафандър” – вашето физическо тяло – и ще останете в него завинаги, и истинното си свое назначение ще узнаете единствено във вашия Дом изначален, от там откъдето Аз вас ви отправях в Експеримента! Вашият Полет в новата Реалност няма да бъде особено увлекателно пътешествие, Аз вече ви говорих за Служението на Моите Посланици на Земята – Макош и Весталий, но Аз се надявам, че то поне няма да бъде страшно за вас, деца Мои!
Аз знам, деца Мои, че желанието на много от вас е да си останат в Материалния Свят, но за съжаление не мога да ви зарадвам с това, и на всички вас – които не сте готови да се разделите с него, ви известявам – него няма да го бъде, той – ще потъне в забвение, но вие деца Мои, няма да изчезнете заедно с вашия Свят, вие и вашата Майчица Земя, в нови тела ще преминете в Нова Реалност и вашият живот ще се промени кардинално, вие ще се завърнете към предишния си живот – в света на Любовта и съгласието ще продължите да живеете, и желанието си свое – да останете в материалния Свят, вие веднага ще забравите и за предишния си живот ваш в него, никога повече няма да си спомните!
Според вашето мнение, деца Мои, целият Процес на промяна на вашата Реалност няма да се докосне до всеки един от вас, но това не е така! Вашият материален Свят подлежи на трансформация, а това означава, че нищо от това, което ви обкръжава, няма да остане, и вие, и вашата Земя, ще се завърнете у Дома единствено сами, и всичко, което ви е харесвало във вашия Свят, с вашето си желание вие ще го възстановите в Новия Свят, а за вашата Майчица Земя Аз Сам ще се погрижа, и ще й помогна тя самата себе си да се възстанови в този си вариант, в който тя пребиваваше в Моя Дом! На вас, деца Мои, Аз ви давам възможност – в един миг, чрез вашето желание – да възстановите около себе си всичко това, където би ви било на вас комфортно да пребивавате! Според степента на изменение на вашето съзнание, ще се променят и вашите желания, и във всеки един миг, вие ще можете да променяте интериора на вашето обкръжение.
В Новия Свят, деца Мои, до вас ще достигне осъзнаването, че вие – сте Богове; че вие и всички Мои деца в Мирозданието – сте едино Семейство; че всички вие, деца Мои сте в Единия Мой Дом и сте Единни с Мен; за това, че Великият Единен наш Дом – Мирозданието, отново е станало едино и в него е достатъчно комфортно да се пребивава, за всичко това, вие, деца Мои земляни, много скоро ще узнаете!
Аз сега ви напомням на вас, деца Мои, земляни: променяйки себе си сега – мислите и делата си, вие си давате сами за себе си гаранция за завръщането си у Дома в състава на делегатите за Възнесение, а това означава, че вие доста леко ще успеете да се разделите с вашия материален Свят, и в Новия Свят, ще успеете да започнете веднага своя нов живот, а това означава, че вашият път в него (в Новия Свят) – към вашата Майчица Земя, в Моя Седми Дом, който ви очаква, ще бъде за вас много кратък, и това ще ви помогне много скоро да си върнете своя изначален статус – на истинен (настоящ) Бог, от който Аз вас ви отправях в Експеримента!
Помнете, деца Мои! Аз не се намесвам в промените на вашите дела, в промените на вашето съзнание, Аз единствено ви помагам по-скоро да осъзнаете неизбежността на събитието, което ви очаква – вашето Възнесение у Дома ви при Мен, според срока на завършването на единния наш Контракт и именно вие, всеки един от вас, отговаря, така както никога до сега, за самия себе си, и Аз много се надявам, че вие ще помогнете на самите себе си в отрязъка от време, оставащ до промяната на вашата Реалност, за да влезете в състава на делегатите за Възнесение, и точно това и очаквам Аз от вас, деца Мои, земляни, и очаквам всички ви на прага на Своя Дом с разтворени обятия!
Е, това засега е всичко, което Аз исках да ви кажа, прощавам се с вас, Единен Отец ваш – Творец на Мирозданието, Абсолют на Абсолютите

08.12.2014 г.
http://espavo.ning.com/profiles/blogs/08-12-14
http://dver.odessa.ua/?section=znanija#id295

превод Иван Иванов


image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3201810
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930