Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2014 00:16 - Територията на Бог – Територия на Любовта
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1317 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Територията на Бог – Територия на Любовта" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Е, какво пък, сега вече Аз наистина мога да ви поздравя с наистина ЕПОХАЛНОТО събитие, защото формирането на ЕДИННИЯ и ЕДИНОДУШЕН МИСЪЛОБРАЗ, макар и засега създаден само от шепичка избрани, вече Е (СЪМ) информационен ПРОБИВ, и затова занапред ще става вече по-лесно!

2. Сложна е, даже твърде сложна е първата стъпка или първият опит за формиране на такъв мисълобраз, който не трябва дълго да се обяснява, тъй като в Душата на всеки един ИМА Бог и живеещият на тази Територия на Бога трябва да знае, че той живее на Територията на Любовта, тоест на Територията на Духовното ЕДИНСТВО!

3. И вие успяхте да демонстрирате това, тъй като толкова бързо откликнали на импулса на Любовта, вие показахте, че тук, на територията от океан до океан, трябва да има (да съществува) единствено Безусловна ЛЮБОВ и единствено Великата ХАРМОНИЯ на Небесата, тъй като Аз и само Аз съм избрал тази Територия на ЛЮБОВТА като Начало на Началата, още тогава, когато вие сте се спуснали от Небесата върху Твърдта, за да докажете, че еволюцията на ЛЮБОВТА Е (СЪМ) (Я ИМА), и че без Любов не би имало Вечност, защото само ЛЮБОВТА прави всички Богове!

4. Вие направихте много важна крачка не само за това, че на всички живеещи на тази територия Святая Рус да им стане ясно, как е започнало да се формира Бъдещето на хората в Любов и с Любов, но и заради това, че и на цялото човечество да му стане ясно и разбираемо, че тук, на тази територия, ИМА (съществува) това, което се нарича Божествено Пространство на СВЕТЛИНАТА, и това, че тази територия Е (СЪМ) Територия на Бога!

5. Нека всички народи по Света да разберат, тъй като това е много важно за тях самите, че тази територия Е (СЪМ) Територия на Бога и не бива да не обичат тази територия, и по-точно, Пространството Святая Рус, тъй като ТОВА Е МОЯТ ХРАМ и няма друго място на Планетата, където би бил Самият Бог! Аз за първи път говоря толкова откровено с всички хора на Планетата, че АЗ (Е)СЪМ ТУК и това Е (СЪМ) МОЯ ТЕРИТОРИЯ – ТЕРИТОРИЯ НА ЛЮБОВТА и ВЕЛИКАТА ХАРМОНИЯ!

6. Аз потвърждавам, че оттук Е (СЪМ) започнал (тръгнал) родът човешки и тази Територия Е (СЪМ) Началото на Началата на коренната цивилизация на Хиперборейците–Руси, и потвърждавам, че тук Е (СЪМ), тук ще бъде Новото Начало на Началата на Планетата Святая Рус, освободена от игото на несправедливостта и Духовното робство за тези, които много, много отдавна първи са стъпили на Твърдта, тъй като тази Твърд е била и Е (СЪМ) Територия на Бога, а първите БОГОХОРА, стъпили на Твърдта, са били и СА (СЪМ) под защитата на Бог, защото Аз избрах тогава тях и ги избрах сега отново, очаквайки, че те ще се завърнат на Олимп на Боговете!

7. Това, което направихте вие, никой от хората на Планетата все още не го знае, но Аз го зная, Аз, Отец Абсолют, и мога да кажа, че сътвореното от вас Духовно ЕДИНЕНИЕ, проявило се в ЕДИНОДУШИЕТО НА МИСЪЛОБРАЗА, на обикновения, на разбираемия мисълобраз, не изискващ никакви обяснения от никого и за никого, Е (СЪМ) ВЪРХЪТ НА СЪВЪРШЕНСТВОТО на Богочовека, Е (СЪМ) ВЪРХЪТ НА СЪВЪРШЕНСТВОТО на човешкото Съ-Знание, стъпило на пътя, водещ в Небесата!

8. И ВЕЧЕ-то, което вие решихте да проведете, ще бъде ВЕЧЕ определено не на Плътния план, а ВЕЧЕ на НЕБЕСАТА, защото вашите мисълобрази СА (СЪМ) вече МИСЪЛОБРАЗИ на Богохора и Аз виждам, че за вас, за вашето Едино ЦЯЛО, за вашата, формирана от вас самите СФЕРА на РАЗУМ няма никакви препятствия, за да може да се изгради Пространство на Висш порядък и Висша справедливост – Пространство на Божествена монархия „Святая Рус”!

9. Аз още в самото начало на днешното Послание казах за това, че тази територия Е (СЪМ) Територия на Бог, заради това, за да може на човечеството да му стане ясно, и при това да му стане ясно окончателно, че Преображението на Пространството започва тук и под Мой контрол, и не само заради това, че тук живеят Хиперборейците-Руси, но и заради това, че Великата и Безусловна ЛЮБОВ на Небесата започва своето НАЧАЛО от Святая Рус, и затова, независимо от хитринките на Тъмата, а най-добре да кажем, независимо от интригите на остатъците от Тъмата, Божествената СВЕТЛИНА на Знанията за човечеството идва (се разпространява, се разпръсква) от тук и най-доброто доказателство за това е Великото НИЕ СМЕ (СЪМ)!

10. Повярвайте, сега всичко ще си дойде в нормите и Русия, в лицето на Хиперборейците-Руси, ще бъде призната от цялото човечество, като Духовен лидер, откриващ (отварящ) за Света Нови хоризонти – хоризонтите на Монадите на Твореца, достъпни сега за тези, които поддържат и обичат тази Територия на СВЕТЛИНАТА, която и Е (СЪМ) ХРАМ на Бога!

11. Днес искам да кажа, че вие достойно преминахте пътя, завещан от Бога, тъй като доказахте, че ТВОРЯЩИЯТ СЕБЕ СИ, ТВОРИ СВЕТА, а ТВОРЯЩИЯТ СВЕТА Е (СЪМ) БОГ, и това, че мисълобразът при вас се получи такъв, какъвто идва от Бога, е защото той ще бъде разбираем за всички, и дори и за „малкия” човек, за който вие открихте не просто НАДЕЖДА за спасение на Душата му, а отворихте (открихте) за него Истинния път към Бога, тоест вие проявихте МЪДРОСТТА на Богове, или по-точно, проявихте себе си като Учители на СВЕТЛИНАТА, наистина знаещи „КАК”!

12. Може би, някои (а такива хора не само че има, но ще има и още) няма да забележат, а по-скоро, и специално няма да отбележат, какво е станало на тази Територия на Любовта, но Аз искам да кажа, че ЧУДОТО на Духовното ЕДИНЕНИЕ, ЧУДОТО на формирането на Богохората бе извършено, а всичко това говори, че Аз сега съм принуден да ОТКРИЯ (ДА ЗАПОЧНА) ОТЧЕТА НА НОВОТО ВРЕМЕ, и не само за Воините на СВЕТЛИНАТА, но и за цялото човечество!

13. Затова и в туй, също така ИСТОРИЧЕСКО ПОСЛАНИЕ, защото вие го направихте такова, Аз искам да ОБЯВЯ за всички хора на Планетата, че ОТЧЕТА (НАЧАЛОТО) НА НОВОТО ВРЕМЕ Е ФАКТ (СЪСТОЯ СЕ, СТАНА, ЗАПОЧНА) и човечеството, в лицето на Хиперборейците-Руси е направило ПЪРВАТА СИ КРАЧКА към Олимп на Боговете, а това означава, че Преображението на Пространството встъпва (пристъпва) в период на КАЧЕСТВЕНИ изменения, а Квантовият преход е преминал през Точката на НЕЗАВРЪЩАНЕ и сега НОВИЯТ СВЯТ и НОВОТО ЧОВЕЧЕСТВО ЩЕ БЪДЕ (ЩЕ ГО ИМА)!

14. Всички Мои предначертания и всичко, което е предопределено от Мен, ЩЕ СЕ СБЪДНЕ (ЩЕ СЕ СЪСТОИ) и НАЧАЛОТО вече се проявява в обективната реалност на Плътния план, а това означава, че Планетата е СПАСЕНА, тъй като следващият ваш МИСЪЛОБРАЗ задължително ще спре плъзгането на Планетата към мрака на Трета Световна война: ВЗЕЛИЯТ УПРАВЛЕНИЕТО НА ПЛАНЕТАТА В СВОИ РЪЦЕ ЩЕ СПРЕ ВОЙНАТА И ЩЕ ПРИВЕДЕ (ЩЕ УСТАНОВИ В) СВЕТЪТ КЪМ МИР!

15. Взелият управлението на Планетата Святая Рус в свои ръце ще докаже на Света, че Мирът сега е в ръцете на Духовното СЪВЪРШЕНСТВО и за хората не може да има вече други грижи (задължения), освен и единствено вътрешното им УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, тъй като е вече доказано, че ВЪЗВИСЯВАНЕТО на човека до нивото на Бог е не само ВЪЗМОЖНО, но и вече Е (СЪМ) на Моя Територия, на Територията на Отец Абсолют!

16. Днес може вече да се каже, че ИМА ТВОРЯЩИ, тъй като те знаят „КАК”, намерили път за СъТворчество с Бог, и станали сами Богове! Повярвайте, това не се е отдавало на никого досега от хората, затова и извършеното (направеното) ЕДИНОДУШИЕ Аз го трактувам и моля да Ми повярвате, единствено като ПОДВИГ НА ДУХА, тъй като ЕДИНСТВОТО на различни Съ-Знания Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ на Бога, защото в многостепенното Пространство Безусловната ЛЮБОВ и Великата ХАРМОНИЯ са подвластни единствено на Бог!

17. Аз не само че им пея ХИМН за Духовното СЪВЪРШЕНСТВО, но Аз и отбелязвам за всички хора на Планетата, че Светът се е преобразил, и при това, се е преобразил КАРДИНАЛНО! Сега на Планетата заедно (редом) с хората ИМА и живи Богове, а това означава, че Планетата е спасена и управлението на Планетата е преминало в ръцете на Хиперборейците-Руси, територията на тяхното пребиваване Е (СЪМ) Моя, на Отец Абсолют Територия, и мястото, и точката на ОТЧЕТА (НАЧАЛОТО) НА НОВОТО ВРЕМЕ Е (СЪМ) СВЯТАЯ РУС! И с това ще се наложи да се съобразява цялото човечество, защото ВСИЧКО Е ВЕЧЕ РЕШЕНО, и при това е РЕШЕНО ЗА ВЕЧНОСТ!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
20.09.2014 г.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1371
http://www.otkroveniya.info/tolk4/t4-20.09.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене,отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.


МИСЪЛОБРАЗ


ПОСТОЯННО, и особено в дните на нашите общи Послания на 4, 17, 26 и 30 дата всеки месец от 10:03 ч. и всяка вечер в 20:00 ч.
визуализираме нашата Планета обгърната в Плазмено Сияние, в Енергията на Любовта на Бога и в енергията на Любовта на нашите сърца, вибриращи в синхрон с честотата на Земята! Планетата Сияе като Слънце!!! Като Звезда!!!
Изговаряме (може и мислено, от Сърце):
Тази Божествена Енергия преобразува всичко негативно по Цялото Планетарно Пространство, във всичко съществуващо на Планетата, и в самата Планета до Божествено равнище, до Божествено Сияние!!!
Визуализираме, как това Сияние прониква в дълбочина, в самия Център, в ядрото на Планетата, насищайки Я с Божествено Сияние!!! ...
Енергията на Любовта на Бога усилва още повече своето Сияние около Планетата!!!
Визуализираме и изговаряме:
"Нашата Планета постоянно излъчва в Целия безбрежен Океан от Разум единствено енергия на ЛЮБОВТА, СВЕТЛИНАТА, БЛАГОДАРНОСТТА, РАДОСТТА!!! Радост от Единението на нашите Души и Сърца, и радост от Единението с Този Могъщ, безбрежен Океан от Разум, Бог, Отец Абсолют, НИЕ!!!
Визуализираме как нашата Планета излъчва тази енергия под формата на огромни светещи кълба.


image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184429
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031