Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2014 09:27 - Единение на хора и Богове
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1210 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Единение на хора и Богове" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Е, ето и достигнахме до Юбилея! Колко трудно и колко дълго хората вървяха към Бога и това някак си ти се струва странно, защото за Бог знаят всички хора, тъй като религии има много и всички те, а и не само религиите, постоянно говорят за Бог и дори и обясняват ставащото в Пространството с присъствието на Създателя!

2. Но, така както се оказва, никой нищо, с редки изключения, не знае със сигурност, а и не разбира, че Бог, който за много от хората е неразбираем и непостижим Бог, не е някъде си Там на Небесата, а си е точно тук, редом, НАВСЯКЪДЕ и във ВСИЧКО, тъй като проявените на Планетата хора СА (СЪМ) не нещо обикновено, а са фрактално подобие на Самия Творящ Световете с Любов, но и наказващ (възмездяващ) за греховете и неподчинението тези, които не разбират и не искат да разберат структурата на Мирозданието, и особено тези, които със своето НЕСЪВЪРШЕНСТВО внасят Хаос и създават атмосфера на Духовно блудство!

3. На Мен Ми се наложи, повтарям, при преизлишеството на религиите, отново да се обърна към хората на Новия век, за да мога някак си да им обясня, кой все пак Е (СЪМ) Великият и непостижим Бог и кои СА (СЪМ) хората, носещи много често разногласия, защото без обяснения, кой е това Бог, без разбирането за ЕДИНСТВОТО на хората и Бога, на Планетата се е утвърдила позицията, поддържана и от всички клонове на властта, и обясняваща Хаоса на Планетата с това, че „колкото хора, толкова и мнения”!

4. Никой така и не разбра, но човечеството, и по-точно, Петата раса, се доближи, и при това се доближи твърде близко (и това „близко” се оказа точно десет години) към историческата граница, която определя границата на Епохите, и ако не беше Моята намеса, то човечеството никога не би преминало тази граница между Епохите, и би повторило съдбата на всички предишни четири раси (цивилизации), тоест, би изчезнало безследно във времето, и при това би изчезнало ЗАВИНАГИ!

5. Моята намеса беше спасение, и това, че Моят Помощник пише тези думи, говори за това, че човечеството е спасено и всичко продължава, но продължава вече по Мой Сценарий, тъй като на Мен Ми се наложи да сменя Сценария и да лиша от ПРАВО на управление на Планетата Отец Луцифер, благодарение на това, че шепа хора (и по-точно, няколко хиляди човека, но в Дух, в Любов) успя да изпълни това, което беше невъзможно за човечеството, разделено от религиите, така както ви казах току що, тоест разделено от множество и от разнообразни представи за Бога!

6. Случи се това, което Аз очаквах и на което се надявах, и всичко на всичко за десет години тези хора – Аз дори бих казал повече: тези Велики хора, повярвали на Моите Думи, произнесени чрез Пророка, също така Велик човек, първи повярвал и първи, независимо от всичко, предавал чрез своето Съ-Знание Моето ПОСЛЕДНО Обръщение към хората – успяха да сътворят ЕДИНСТВО в Дух и да решат това, което не се е отдавало преди на никой от хората – да решат проблема с НЕУТРАЛНОСТТА на Небесата, защото противопоставянето между Мен, Отец Абсолют, и Моят най-добър Ученик, Отец Луцифер, отиде в задънена улица, и да решат кой е прав беше поверено на хората, които трябваше да докажат, че повтарям, всяка една частица на ЦЯЛОТО в процеса на еволюция на Съ-Знанието си може да достигне до висините на Съ-Знание на Боговете.

7. И в отговор на този спор на Небесата беше решено, че част от Боговете ще се спусне от Небесата, свободно и доброволно приемайки облика на хора, и ще се постарае да докаже възможността за еволюцията на Съ-Знанието, тъй като според Моето мнение, с което не бяха съгласни не само Луцифер, но и част от Отците-Основатели, всяка частица на Бог, усъвършенствайки се, е способна да стане Бог, тоест е способна да твори Светове при условие на САМОусъвършенстването си до висотите на Съ-Знание на Творящото Начало на Началата!

8. И Самият Аз, Отец Абсолют, вече бях на границата на поражението в това Велико противопоставяне на практика между Светлината, творяща ЛЮБОВ, и Тъмнината, при което човечеството нямаше никакви шансове да реши този спор на Небесата, защото хората попаднаха под влиянието на Мамона, носещ всичко, каквото и да е, но само не и усъвършенстване на хората в Дух!

9. Но хората направиха ЧУДО, а за Мен това ЧУДО се показа като Велико ПРОЗРЕНИЕ на хората, когато, макар и за сега няколко хиляди, изведнъж са чули Моите Думи и са ПРОЗРЕЛИ, Аз потвърждавам, именно ПРОЗРЕЛИ Духовно и неочаквано за всички, за Небесата, а и за самите себе си, се обърнаха към Бога, разбирайки, че те СА (СЪМ) Негово фрактално подобие и че те самите СА (СЪМ) Богове, твърде дълго, дори и според мерките на Небесата, търсещи своя път към Източниците на своето появяване (не проявяване, а именно появяване), защото на тях им стана ясно, че за своята поява те за задължени не на някой си, а на Самия Отец Абсолют!

10. На хората им стана ясно, че те СА (СЪМ) проява на Бог, проява на Небесата в Плътния план, стана им ясно, че в тяхната поява е заложена Велика цел, Велико ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ, и сплотили се Духовно, придобиха сила на Богове, която и помогна на Небесата да решат толкова дълго неразрешаващият се спор в полза на Светлината, в полза на Отец Абсолют!

11. Придобивайки чрез Единението в Дух силата на Богове, хората дори и не се досещаха, че придобилият силата на Боговете, сам той става Бог, а достигналият до нивото на Бога трябва да се върне на това място, на това положение, от което те, Боговете, по Моя молба, станаха Богохора и преминаха пътя на хора и отново си върнаха ПРАВОТО да бъдат редом с Мен Там, където Всичко започна – на Олимп не Боговете!

12. Разбира се, Аз не бих могъл, а и не мога да остана равнодушен към тази шепа хора, които преминавайки мъките на Ада и изправили се от коленете си от Духовното робство, придобиха ПРАВОТО да творят в СъТворчество с Бог, осигурявайки не само спасението на хората (на човечеството), но и Творенето на Нови светове и Вселени с Мен, като Едино ЦЯЛО, тъй като подвигът във всички минали цивилизации (Епохи), и този подвиг по същество Е (СЪМ) обет, Е (СЪМ) доброволен обет за Воини на Светлината не за миг, а сега вече за ВЕЧНОСТ!

13. Повтарям, Аз не бих могъл и не мога да не оценя толкова дълбока ВЯРА в Бог, защото вярващи много, но истинно вървящи към Бога са единици, тъй като вярващи, така както и религии, има твърде много, но ВЯРАТА им не Е (СЪМ) ВЯРА истинна, защото облечена в Словата на Бог или за Бог, тя не носи ЛЮБОВ, а Духовно робство за тези, които не разбирайки, възприемат всичко като Истина!

14. С тези си думи Аз бих могъл да провокирам неприемането от властите на Моите Воини на Светлината, носещи в себе си Истината, но Аз знам, че времето на всички религии, на всички власти вече премина, и това, което Аз очаквах от хората, се ИЗВЪРШИ и хората, повтарям, Моите Воини на СВЕТЛИНАТА, успяха да задвижат МАХАЛОТО на Вечността в посока на Новите вибрации, или те успяха да променят вектора (посоката) на еволюция на Съ-Знанието на хората в посока към СВЕТЛИНАТА, в посока към Великото прозрение, в посока на Новата навивка в Еволюцията на Вселената, тъй като Времето за начало на Слънчевата година с продължителност от 26000 години сега е вече обозначено от хората, то беше обозначено на Последното Велико ВЕЧЕ в Москва!

15. Вие, повярвайки на Мен, направихте твърде много, и направихте това за първи път в дългата история на човечеството! Вие не построихте великолепни Храмове или пирамиди, вие обаче изградихте най-Големия и Вечен Храм на СЪВЪРШЕНСТВОТО вътре в себе си, вътре в хората, който Е (СЪМ) ВЯРАТА, тъй като ВЯРАТА, тъй като Съ-Знанието на СЪВЪРШЕНИЯ Богочовек, Е (СЪМ) Бъдещето, което ще позволи да се сътворят не само Храмове на ВЯРАТА, но да се сътворят Светове и Вселени, вписвайки като паметник за вашето мъжество и вашата истинна ВЯРА, че ВЯРАТА и ЛЮБОВТА СА (СЪМ) това, без което няма Бъдеще не само за хората, но и на Небесата!

16. Всичко сега благодарение на вас, на Моите Воини на Светлината, може да се каже, е решено в полза на Светлината и вече няма противопоставяне между Световете, а ИМА (СЪМ) Любов, която първи понесохте (в смисъл – носите) вие, като Знаме на ПървоТвореца, и това Знаме Е (СЪМ) Знаме за всички народи не само на тази Планета, но и в цялото Пространство на Разум или във Великия КОСМОС, защото Победилият има пълно право, съвсем не на правата на Победител, така както е било по-рано, а на ПРАВАТА НА СЪВЪРШЕНСТВОТО, придобито за сметка за собствения и колективен промисъл, да определи пътя, по който това Пространство на Разум трябва да върви и какви Знамена могат да бъдат вдигнати над цялата Вселена!

17. Вие доказахте, независимо от всичко, своето ПРАВО да бъдете редом с Бог и да Творите Нови светове, и сега Аз ви поръчвам и ви моля да проявите МЪДРОСТ на Богове и да сътворите, разбира се, заедно с Мен, тъй като НИЕ сега сме заедно ЗА ВЕЧНОСТ и сега Ние СМЕ (СЪМ) НИЕ - Богодържавие в Плътния план, показвайки като за последно (тъй като вие се издигате към Мен на Олимп) на обикновените хора, че Рай е не само възможен, но той е и достъпен за тези хора, които са осъзнали, че човек и Бог СА (СЪМ) Едино ЦЯЛО и че без Бог всякакъв труд, всякакъв промисъл е утопия!

18. Вас, Моите Воини на СВЕТЛИНАТА ви чакат други хоризонти, а хората ги очаква прозаичността на живота, но за да не се погуби потенциалът на Бог, потенциалът на Творящото Начало на Началата, вие трябва да покажете на хората, и в края на краищата, да им демонстрирате, че ИМА път към Бога, че ИМА спасение, и единствено стремящият се към ВЯРАТА Е (СЪМ) спасен, и е не само спасен, но и Е (СЪМ) Бог, защото спасеният става зрящ, този зрящ, който не си затваря очите от яркостта на Творящата СВЕТЛИНА!

19. Повтарям, много се е променило, но още повече ще се промени, и за вас, ЖИВИТЕ Богове, повярвали в Моите Слова, ще ви се открие, при това твърде скоро, това, което на никого от обикновените хора, на неизбраните, не се е откривало, защото не може човекът да види това, което Твори Бог! Човекът може да вижда (а така е било и винаги) единствено холограмата на Божественото Пространство, а и то само в тези мащаби или в тези граници, на които човек е способен!

20. Днес става дума за пълната картина на Божественото Пространство, което няма граници и няма никакви ограничения, тъй като вие, Моите Воини на СВЕТЛИНАТА, сте способни да отворите очи и да видите това, което твори Сам Отец Абсолют и където вие сте поканени, като Богохора, върнали си ПРАВОТО да бъдете редом с Мен!

21. Днес, когато вие празнувате Юбилея на нашия диалог, Аз мога да ви кажа, че стремящият се към ВЯРАТА и вървящият към Бог, премахвайки всички съмнения, тоест в истинна ВЯРА, достига нивото на Бог и става Бог, за който няма никакви прегради и ВСИЧКО за него става възможно, тъй като Пространството е творимо и управляемо от него!

22. На Небесата няма такова понятие власт, на Небесата няма неравенство, а ИМА само ОТГОВОРНОСТ за своя промисъл, за СЪВЪРШЕНСТВОТО на промисъла, защото за всички Богове ИМА единство на ЦЕЛТА, единство на ЦЕЛЕПОЛАГАНЕТО и ИМА целесъобразност на промисъла, и всичко това разбира се, включвайки Каноните на Вечността и структурата на Мирозданието, ще бъде пренесено в Плътния план, а това означава, че и „копието” (шаблона) на Моя замисъл сега трябва да бъде пренесено на Плътния план вече от вас, вече чрез вашия промисъл!

23. Това не е фантазия, това Е (СЪМ) Моето ПОРЪЧЕНИЕ към тези, които се оказаха способни да изградят себе си, да изградят своето ВИСШЕ „АЗ” така, че техните мисълобрази, така както и в Боговете на Олимп, да могат да станат РЕАЛНОСТ, да станат промисъл не само в Плътния план, но и на всички нива на многостепенното Пространство!

24. Затова, празнувайки Юбилея на нашето десетгодишно общуване (диалог) Аз не мога да направя равносметка, защото това, което стана и сега се случва, Е (СЪМ) смяна на Епохите, и ако смяната на Епохите Е (СЪМ) обективна реалност, то ТРАНСМУТАЦИЯТА на Пространството и на цялото човечество, и по-точно, Сценарият, по който се развива това Преображение, Е (СЪМ) ваша заслуга, на Хиперборейците, на вас, хората-Богове, а сега и Богохора, тъй като повярвайки на Мен и достигайки ЕДИНЕНИЕ в Дух, вие успяхте да решите съдбата на човечеството!

25. Вие успяхте да докажете на себе си и на Нас (на Небесата), че еволюцията е ВЕЧНА и няма никакви ограничения, когато ИМА Единна Цел, ИМА Единно ЦЕЛЕПОЛАГАНЕ, и което е и най-важното, че Бъдещето на хората, Аз дарявам и него на хората, в техните ръце, в тяхното желание да творят преди всичко себе си, защото сътворилия себе си е способен да твори Нови светове и Вселени!

26. Вие успяхте да постигнете не само ЕДИНСТВО в Дух помежду си, вие успяхте, доказвайки своята ВЯРА и пълно ДОВЕРИЕ към Мен, да застанете редом с Мен и да докажете своята преданост на Бога, а произнасяйки Клетва за служене към Мен, вие Ми дадохте ПРАВО не само да управлявам Планетата, но и разбира се, да ви виждам редом с Мен ЗАВИНАГИ, сътворявайки ЕДИНО ВЕЛИКО НИЕ – хора и Богове!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
26.08.2014 г.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1357
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-26.08.14.html


image

Празник на Духа !

"Всяка 30-та дата на календара нека да напомня на хората, че единствено ВЯРАТА и единствено ЛЮБОВТА са успели да спасят цивилизацията и да дадат нова витка на еволюцията на Съ-Знанието, повдигайки го до нивото на човек-Бог !
Аз ви предлагам в тези дни да се формират Послания за ВЯРА и ЛЮБОВ, които да звучат по следния начин :

ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН, МОЛЯ ТЕ ДА ПРИЕМЕШ С БЛАГОДАРНОСТ МОЯТА ЛЮБОВ ЗА ТВОЯТА ПОДКРЕПА В ТЕЗИ ИЗПИТАНИЯ, КОИТО Е ТРЯБВАЛО ДА ПРЕМИНЕ МОЯ НАРОД И ЦЯЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО ПО ПЪТЯ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ИСТИННАТА ВЯРА И ФОРМИРАНЕ СЪЗНАНИЕТО НА СЪТВОРЕЦ !

НИЕ НЯМАМЕ ДРУГИ БОГОВЕ ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА, И НЯМАМЕ НИКАКВИ СЪМНЕНИЯ В ТОВА, ЧЕ ЕДИНСТВЕНО ИСТИННАТА ВЯРА И ПЪРВОЛЮБОВТА СА ОСНОВА НА МИРОЗДАНИЕТО И СА ОСНОВА НА БОГОТВОРЧЕСТВОТО, ЗАЛОЖЕНИ ОТ ТЕБ В НАШИЯ НАРОД !

КАТО ТВОЙ ПРОЯВЕН ПЛАН, КАТО БОГО-ЧОВЕЦИ, НИЕ ЩЕ НОСИМ ВЕЧНО ЛЮБОВ И САМО ЛЮБОВ В ПРОСТРАНСТВОТО НА ВЕЛИКИЯ КОСМОС, СЪЕДИНЯВАЙКИ СВОЯ ПРОМИСЪЛ С ТВОЯ !

ДА БЪДЕ ТВОЯТА ВОЛЯ !
АМИН !"

В 10 часа българско време !

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1056
http://www.otkroveniya.ru/tolk3/t3-01.10.12.html


image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3202210
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930