Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2014 11:24 - Отец ваш Един и Единосъщен в Любовта си към всички и всичко
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 872 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 16.08.2014 12:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз се въплъщавам чрез вас. Аз се проявявам в плътния план чрез вас. Аз Съм и ще Бъда чрез вас. Аз Съм вие и вие сте МЕН. Тази връзка е взаимна, дори да не го осъзнавате. И Любовта между нас беше взаимна, но сега много същества се самозабравиха, и Любовта и Благодарността изоставиха, и поеха по път обвеян в тъма, по мрачните дебри на своята душа. Те се отделиха от Първоначалната Светлина, те се разединиха от Цялото, и като ракови клетки започнаха да живеят само за себе си, работейки в ущърб и вреда на Едното - подчинявайки, експлоатирайки, манипулирайки със силата на властта, на парите и монопола върху природните богатства дадени за всички по равно. Така започна неравенството, така започна духовната ви смърт, защото Любовта е признака на живота - Божествения, и там, където Любовта я няма, Божественият живот е в застой или мъртъв. Мили хора, чада Мои, защо вие се страхувате да обичате и да вярвате в Любовта, когато тя е най-силната ви връзка с Мен, тоест най-красивото проявление на Моята Същност и Сила на Творенето. И ако вие сте във високите вибрации на Вярата и Любовта, каква по-добра защита, покров за вас от това. Когато вие лъчите Любов и Вяра вие сте Слънцето, което мощно осветява всичко, което дава Светлина, Топлина, Живот и Енергия. Когато сте в Любовта и Вярата вие сте извор, вие сте източник, вие сте БЛАГОДЕТЕЛ. Нима има нещо по-добро, нещо по-изразяващо ви и защитаващо ви от това. Вие си мислите, че Любовта ви прави слаби и уязвими - НЕ, страхът да бъдете и да се проявявате като Любов ви прави беззащитни. Енергията на Любовта гори, изгаря нечистотиите и негативностите вътре и отвъд вас, Светлината на Любовта ги държи далеч от вас и е вашият Ореол, вашата защитна Аура. Бъдете Любов, бъдете Вяра и Мъдрост, и вие ще се почувствате наистина живи, наистина светещи, наистина даряващи, наистина осмислени, наистина радостни, щастливи и удовлетворени. Ако я няма във вас Любовта - това е мрак, това е смърт и застой, това е падение. Бъдете във Възход и Летете, израствайте ! Любовта е вашата ракета, вашето гориво, вашият двигател, начинът, по който Аз присъствам във вас и навсякъде. Липсата на Любов е откъсване от Източника, който е Любов, и който създава и сътворява само в Любов, и чрез самата Любов. Изберете - искате ли да ви има за Мен или искате да отсъствате проявени в мрака на Безлюбовието или още по-зле във войната и заговорът, престъпленията срещу Любовта. Разбира се тук, Аз имам впредвид Любовта в нейният Божествен Образ, а не така, както вие я разбирате, вашата любов към парите, властта, надмощието и доминирането за Мен са Антилюбов, убийство на, похищение над Любовта. Вие сами избирате своя път, начинът на своето проявление, начинът, по който Аз да се проявявам чрез вас. Аз ви Обичам и това е Неотменимо и Вечно. Вие избирате дали да бъдете в Моята Благодат, Благословия и Защита, или да се възправите срещу тях с Неблагодарността и забравата на Корените си. Вашият избор е вашето Бъдеще и то се решава СЕГА. Няма как да ви спася, освен чрез собствената ви Любов.
Амин !

Отец ваш Един и Единосъщен в Любовта си към всички и всичко. Всичко и всички сте в Мен.

чрез Деляна Ангелова
16 август 2014 г.

image

Татко наш - Отец Абсолют, аз чувствам, че Ти имаш нужда от нашата Любов, също както ние от Твоята, от нашата Вяра, също както ние от Твоята, от нашата Мъдрост, също както ние от Твоята, затова аз искам да изразя неизразимото и да ти кажа от цялата си душа и сърце, с цялото си същество и с всяка своя частичка:
Татко мой - Отец Абсолют, аз Те обичам безмерно, аз вярвам в Теб безусловно, аз съм Ти вечно благодарна за всичко, което Си, което е било, Е и ще бъде. Благодаря ти, че ни създаде, че ни обичаш и вярваш в нас, въпреки всичко, че си винаги с нас в мъка и в радост, че ни даваш възможност да израстваме, стремейки се към Твоето Съвършенство! Татко мой, любим и Единствен, аз се старая да бъда достойна за Теб, аз искам Ти да можеш да разчиташ на мен като на Твоя опора в проявения план, в материалния свят. За мен е чест, дълг и удовлетворение да бъда Твой инструмент, проводник на Твоята Любов, Светлина и Мъдрост, Твой глас, Твоя ласка, Твоя строгост. Аз съм готова да Ти служа вярно и да направя всичко, което е необходимо, за да се помогне на човешките души да се пробудят за изначалната своя същност и за всичко велико, прекрасно и съвършено, което си заложил в нас от Себе си в мигновение на Изумителна и Колосална Любов поставила Началото на Началата! Аз се прекланям пред всичко това и съм щастлива да съм Твое дете! Татко Мой, аз Те обичам и вярвам в Теб, и нека трепти в мен и във всички Твои частички пътеводната Ти Светлина, която ни озарява за този миг, в който отново ще бъдем Едно Велико Свещено Цяло! Благодаря Ти!

Деляна





Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3192038
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930