Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2014 22:15 - Люби (Обичай) и Твори
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 760 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Люби (Обичай) и Твори" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Мен винаги са Ме учудвали хората, родени от Мен, Отец Абсолют, в Любов и с Любов, защото вместо да се радват за своя произход и да Ме почитат Мен като Творящо Начало на Началата не само за хората, но и за цялата Вечност, хората се опитват да се докопат до Истината по свой път, по пътя на забравилите своето роднинство и по пътя на търсещите това, което вече го ИМА, което е отдавна разбрано от цялата природа, но само не и от човека!

2. Нещо повече, днес на всички е известно (Аз говоря за съвременните хора), че човекът води своето Начало или своя произход от Небесата и че съдбата на хората, като резултат от ТВОРЕНИЕТО на Бога, е вече отдавна предопределена, и е останало само не просто да се повярва в това ЧУДО, но и да се съгласи човечеството на предложеното от Мен СъТворчество! Но дори и в този случай, забравяйки за ПЪРВОПРИЧИНАТА, хората, все едно, твърдо продължават да търсят някакъв си свой път във Вечността!

3. Замислете се, не е ли чудно да продължаваш да търсиш пътя Там, откъдето всичко е започнало, и повтарям, в този СЪВЪРШЕН Свят за всички, включително и за човека не само че им е запазено (определено им е) място, но им е определен смисълът и задачите за ТВОРЕНЕ, защото в това, повтарям, СЪВЪРШЕНО Пространство ВСИЧКО е изчислено с математическа точност!

4. Но още по-смешно е да се търси нещо си, когато Аз доведох хората до Единението в Дух и насочих тяхната енергия в руслото на формиране на Новото Пространство, и когато хората най-накрая сами разбраха, че те са произлезли от Богове, и че в тях тече кръвта на предците им, остана само да приемат всичко това като Истина и да насочат вече самостоятелно своя Божествен потенциал към УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ и към СъТворчество със Самото Творящо Начало на Началата!

5. Или казано накратко, хората осъзнали себе си като Богове, се обединиха, пък макар и за миг, в Дух, и успяха да покажат, преди всичко на самите себе си, че смисълът на живота на проявеното Божество Е (СЪМ) Любов и Е (СЪМ) Творчество, подобно на това, което е Създало тях самите! Но нещо не беше така както трябва в Душите на някои от вас, тъй като след Великия ПРАЗНИК на Духа тези хора „минаха в нелегалност”!

6. Какво точно трябва да се случи, за да стане човек Бог? За самите хора да отговорят на този въпрос ще им бъде безкрайно трудно, а за някои, даже и невъзможно, тъй като в Душите на хората има страх и НЕВЕРИЕ, натрупани за хилядолетия Духовно робство! Много е трудно да се изкорени този страх натрупан през вековете, тъй като дори и на Моите Слова хората откликват някак си неясно и някак си от отчаяние, което си е спирачка за УСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО, тоест това си е спирачка за ТВОРЕНЕТО на Нови светове!

7. По никакъв начин човек не може да стане Бог, и не може преди всичко от страх, но Бог и страх – това са съвършено несъвместими понятия! Аз не ви говоря за някаква безпогрешност, Аз ви говоря за МЪДРОСТТА на премереното решение, даващо ПРАВО да Твориш, затова Аз очаквам от вас не човешка суета, а наистина претеглени решения на Богове, Богове свободни Духом и творящи в Любов!

8. Аз мога да предположа и да приема страхът от ОТГОВОРНОСТ, да се съглася с робуването на приетото решение, но Аз никога няма да се съглася със страхливостта, тъй като няма Мъдрост и няма премереност в редовете на Моето движение, а сега вече и в редовете на Моето Воинство на СВЕТЛИНАТА, а има банална страхливост, пораждаща въобще не Любов вътре в тези, които за миг демонстрираха (показаха) ЕДИНЕНИЕ в Дух на ПОСЛЕДНОТО ВЕЧЕ в Плътния план!

9. Повтарям: на ПОСЛЕДНОТО ВЕЧЕ в Плътния план, а това означава, че с всяка ваша крачка вие (хората) се отдалечавате от вашия начин на живот, от вашия порядък, а и въобще, от вашия минал живот, та нали в Моите думи прозвуча, при това не само един път, че връщане към миналото повече няма да има, и независимо от вашия страх, вие постоянно се отделяте от своето минало, което все още го има, тоест все още го има Мамона, разделящ хората съвсем не по Дух, а по Материя, когато все още има и „първи” и „последни”!

10. Да, това все още го има! Включително, и несправедливостта, и войните, една от които се разгаря не до границите, а на самата граница на Божественото Пространство на Хиперборейците, като укор за човешката страхливост и алчност, и заедно с това и показва противоположността на интересите на Коренната цивилизация и придошлите цивилизации, на тези придошли, които не отиват към никакви договорености, припомняйки своята привързаност към Мамона и към Луцифер!

11. Но ИМА и такива, които сега вече открито говорят за Бъдещето на Планетата (Аз говоря за Воините на СВЕТЛИНАТА, носещи в себе си РУСКОСТТА на Богове), и които за съжаление, засега пасуват пред миналото, без да разбират, че Небесата и разбира се, Аз Сам, Отец Абсолют, много отдавна съм на страната на тези, които се връщат на Олимп, тъй като УТРЕ Планетата ще стане ОЛИМП на Боговете не само за Богохората, живеещи на Планетата, но и за Вечността, тъй като от Мен е окончателно решено, че Планетата Святая Рус Е (СЪМ) Вселенски Център за Духовно СЪВЪРШЕНСТВО!

12. Повтарям: Аз мога да разбера чувството на страх пред държащите властта в момента, тъй като винаги е имало натиск от властите към надигащите се от коленете си! Така е било през вековете и винаги повдигащият се от коленете си е бил неудобен (неприемлив) за властите и е бил неудобен за Мамона, но сега, когато самите вие Ми дадохте на Мен ПРАВОТО да управлявам Планетата, не може да има никакви опасения от това, че към власт ще се върнат тези, които са предали идеалите на Вечността! Повтарям: връщане към миналото няма и няма да има никога!

13. Аз няма да допусна никакво завръщане към миналото, което се отрази и на загубата на НЕУТРАЛНОСТТА на Небесата, която бе възстановена на твърде висока цена. Именно вие (Коренната цивилизация) внесохте в тази ХАРМОНИЯ огромен принос, дори и без да осъзнавате, че Светът е СПАСЕН само благодарение на вас!

14. Вие спасихте Света, Вечността, предавайки Ми на Мен ПРАВОТО на управление на цялото Пространство на Разума, и правейки тази наистина крачка на Богове, вие изведнъж се изпокрихте по блатцата на разрушеното от вас самите огромно Духовно блато неречено „Мамон” или „Духовно НЕСЪВЪРШЕНСТВО”! Демонстрирайки на ВЕЧЕ ПОДВИГ на истинно Воинство на СВЕТЛИНАТА, по никакъв начин не трябва да се връщате в пространството на Мамона, защото вървящия напред, а сега вече и вървящият редом с Бога, не може да се оглежда назад и не може дори и да спира, тъй като всяко едно спиране е предателство!

15. Вие просто нямате право да се спирате, тъй като всяко ваше спиране сега е спиране на еволюцията на Пространството, а това наистина е смърт, затова Аз ви моля, Аз изисквам от вас активизация на вашите промисли, но не на ниво на хора, а на ниво на Богохора, тъй като Аз помолих за активизация на ТВОРЕНЕТО, а не за активизация на проекти от Плътния план! Помнете: всички ваши действия за Мен са видими като на длан и несъвършенството на Съ-Знанието ви се проявява мигновено!

16. Повтарям, невъзможно е да се мисли за миналото, да бъдете в страх и да се опитвате да ТВОРИТЕ като Бог! Вътрешното ви НЕСЪВЪРШЕНСТВО нищо хубаво, а още повече, Ново, няма да създаде, а единствено ще утежни ситуацията на суета и пълно отсъствие на разбиране, какво Е (СЪМ) Бъдещето на Планетата и човечеството!

17. Светът стои на границата на ТРАНСМУТАЦИЯТА! И ако това все още не се е случило, то виновни са тези, които се страхуват, които не могат да разберат, че миналото вече го няма, дори при това, че то все още се усеща! Вие вече живеете в Бъдещето, в Бъдещето на свободните в Дух Богохора, за които ИМА само две думи – ЛЮБОВ и ТВОРЧЕСТВО, и не може да има никакъв страх, тъй като Светът очаква тези, които са готови да Любят (да обичат) и да Творят! Хората се измориха от несправедливост и войни, на вас ви е съдено да решавате съдбата на света и вече не УТРЕ, а ДНЕС! Поемете ОТГОВОРНОСТТА върху себе си, така както правеха Боговете милиони години, тъй като нарекли се Богохора, ще трябва и да живеете и да мислите като Богове, без страх, и само с Любов, и с неизчерпаемо желание да Творите! Под думата „ТВОРИТЕ” Аз, Отец Абсолют, а и Всички Небеса, разбираме промисъл ако не на Богохора, то поне на свободни по Дух хора, в които ИМА ГОРДОСТ, МЪДРОСТ и няма страх пред миналото!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
11.08.2014 г.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1347
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-11.08.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3204103
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930