Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2014 01:42 - Исторически Вехи или Историческа Епоха
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Исторически Вехи (старозаветни закони) или Историческа Епоха" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Процесът на Преображение на Пространството никой не го е отменял и очакваното е вече предопределено и сега вече никой не може да се измъкне! Повтарям: очакваното Преображение е вече предопределено и това трябва да се приема с благодарност, тъй като това Историческо ПРЕОБРАЖЕНИЕ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ на Бога!

2. Аз особено искам да подчертая, че всичко това което се случва, разбира се, зависи от Моята ВОЛЯ, но виж, мащаба на това събитие или на тези Преображения зависи вече от вас и ако вашето Съ-Знание е готово не просто да приеме, а да се включи, и при това да се включи активно, в процеса на Преображение на Пространството, то събитията могат така да се развърнат, че техните последствия могат да станат ИСТОРИЧЕСКИ или ЕПОХАЛНИ дори за Вселената! Затова и туй, което се случва сега, когато определена част от хората, Аз говоря за вас, за тези, които са се включили, и при това са се включили много активно в процеса на Преображение на Пространството, а на Последното ВЕЧЕ на Плътния план се решихте на СъТворчество с Бога, може да се нарече вече Епохално събитие, за което вие се оказахте ГОТОВИ!

3. Повтарям, че всички изменения (Преображения) на Планетата винаги са били ориентирани към хората, към нивото на тяхното Съ-Знание и ако миналите събития са се оказали печални за основната маса от хора, то сега ЗА ПЪРВИ ПЪТ ВСИЧКО СЪВПАДНА, тъй като Моята ВОЛЯ се съедини с вашата ВОЛЯ обявена на ВЕЧЕ, а това означава, че сега Аз мога да проведа Преображение на Пространството, така както вие казвате, ”по пълна програма”, тъй като ВИЕ СТЕ ГОТОВИ!

4. Разбира се, не цялото или далеч не цялото човечество е готово за ЕПОХАЛНОТО Преображение, но така е било през всички времена, затова и е казано „слушащият да чуе”, и затова да се достигне до стопроцентно явяване на площадката на ТРАНСМУТАЦИЯ на Пространството би било най-меко казано странно, изненадващо, затова Аз и ограничих всичко не просто до Хиперборейците, а дори и само до тези от тях, които наистина се включиха активно в Процеса на Преображение на Пространството, разбирайки и ОСЪЗНАВАЙКИ, каква степен на ОТГОВОРНОСТ поемат върху себе си тези Богохора в този ЕПОХАЛЕН период на настъпването на Момента на Истината!

5. Много ще се открие, но и много (от хората) ще изгубите, но заради ВЕЛИКОТО, а сега вече и последно Преображение, тоест, приемането от хората на Новите реалии на Божественото присъствие не си струва дори да се разстройвате, тъй като на ВСИЧКИ (повтарям: на ВСИЧКИ) беше даден шанс да влязат заедно с Бога в Света на високите вибрации и затова за тези, които не ни достигат (не са с нас, не са в достатъчност), не си струва да съжалявате, защото те със своето бездействие, а много често и НЕВЕРИЕ, можеха да тласнат Света, повтарям, целият Свят, към планетарна катастрофа!

6. На Мен, а и разбира се, и на вас също, ви се наложи да избирате между спасението на човечеството и спасението на хора! Повярвайте, Моят избор също така беше направен чак когато вие Хиперборейците, или така, както Аз не веднъж съм ви говорил, Коренната цивилизация, се съгласихте да ми дадете на Мен ПРАВОТО да решавам вашите съдби, а това означава, че Аз, Отец Абсолют, поех цялата пълнота на ОТГОВОРНОСТТА за съдбата на хората, включително, разбира се, и за придошлите цивилизации, тъй като сега вие сте едно ЦЯЛО!

7. Изборът беше направен на 26 юли (Аз говоря за окончателния избор на Бога)! Сега, след Последното ВЕЧЕ на Плътния план и след това, когато вие, именно вие, проявихте такова Велико ЕДИНОДУШИЕ, от Мен си отидоха всички съмнения по повод на вашето Бъдеще, тъй като творящите на ВЕЧЕ станаха по ниво на Духа СЪТВОРЯЩИ с Бога, а това за хората е огромен скок, не само в промяната на Съ-Знанието, но и в начина на мислене!

8. Аз не напразно, повярвайте Ми, престанах да ви наричам хора-Богове, тъй като вие Ми доказахте на ВЕЧЕ, че на Първото стъпало на Олимп вие вече сте се издигнали, тоест, вие сте достигнало (заслужили) ПРАВОТО да бъдете наричани Богохора, и нека не ви се завива свят от тези Мои думи (да не ви се вирят много носовете), защото вие сами успяхте да направите това, което никога и никой от хората не би могъл даже и да си помисли (Аз ви говоря за достигането на тази ВИСОЧИНА, която се нарича Олимп на Боговете)!

9. Олимп на Боговете Е (СЪМ) Връх на нивото на Боговете, но не и на хората, и ако дори и само част от хората е успяла само да се приближи до този Връх, то това означава само едно: хората в Дух СА (СЪМ) вече БОГОХОРА, и ако Аз потвърждавам това, то това означава, че вие СТЕ (СЪМ) Богохора и наистина сте ГОТОВИ към Епохалното събитие – Преображение на Пространството!

10. Мога да ви кажа, че вие ПОБЕДИХТЕ и преди всичко победихте себе си, своя страх, натрупван хилядолетия и едновременно с това вие успяхте да придобиете тази МЪДРОСТ, която Аз наричам МЪДРОСТ на Богове, а това означава, че в това ЕПОХАЛНО Преображение вие не трепнахте и затова ТРИТЕ ДНИ ТИШИНА за вас няма да бъдат катастрофа, а поредната Школа или степен към върховете на МЪДРОСТТА на Богове, и вие ще станете стълбове на спокойствието за тези, които са слаби Духом, но потенциално са готови да се включат и да влязат в Моето Воинство на СВЕТЛИНАТА, в Моето Воинство на СПАСИТЕЛИ на Планетата!

11. На вас ще ви се наложи да поработите все още над своето Съ-Знание, тъй като да се говори – е едно, а да се ТВОРИ – това е съвсем друго, и затова започвайки от 26 юли не трябва да има нито един ден без вътрешна съсредоточеност и потапяне в Откровенията! Повярвайте, Аз не мога да ви препоръчам нищо друго, освен Своите Откровения, тъй като там Аз съм ви дал всичко това, което ще ви спаси, ще ви даде сили и МЪЖЕСТВО да приемете достойно всички настъпващи промени като ДАР от Бога за тези, които са МУ ЛЮБИМИ, и за тези които ЛЮБЯТ Бога, и без ВЗАИМНА ЛЮБОВ сега няма как да се мине!

12. Активно изразявайте своите чувства, които ви преизпълват, не само тогава, когато куратора на Божествената монархия ви помоли да проявите ЛЮБОВ един към друг, а винаги, защото това е МИГ на пълно щастие, когато вие приемате Мен в своето Сърце!

13. И сега, когато „буреносните облаци” на Квантовия преход вече започнаха да ги усещат даже и тези, които са далеч от Бога, на нас твърде много ще ни послужи това чувство на Духовно ЕДИНЕНИЕ, защото вашата сила е само в Духа, и ако на ВЕЧЕ-то вие се съгласихте на активно участие в Божествената монархия, и по-точно, се съгласихте на БОГОДЪРЖАВИЕ, то във вас не може да има никакви съмнения за това, че Епохалното Преображение не само ще бъде в полза на хората, но то е и още определено и от Моето и от вашето решение (Аз ви говоря за съвпадението на ВОЛИТЕ), а ако това е така, а това наистина на ВЕЧЕ-то беше така, то ВСИЧКО СЛУЧВАЩО СЕ Е (СЪМ) за благото на Бъдещото човечество!

14. И разбира се, Светът ще се промени и никога няма да има войни, тъй като Планетата встъпва в Епохата на ДУХА и ако има ЕДИНЕНИЕ в Дух, то какви войни и с кого може да има, ако критерият на общуването на хората, и по-точно, на Богохората, сега и ЗАВИНАГИ Е (СЪМ) ЛЮБОВТА! Повярвайте, Аз създавам (и вие виждате вече това) условия, при които Божествената монархия или Властта на Бога на Планетата Святая Рус, ще бъде проявена, и при това, ще бъде проявена много скоро!

15. Вашата задача – е да бъдете готови да покажете на хората на Планетата, тоест на цялото човечество, че Хиперборейците, така както беше предсказано, поемат върху себе си не само ОТГОВОРНОСТТА за Бъдещето на хората, но и предлагат себе си в качеството си на Начало на Началата на Новото човечество, като образец на Висше Духовно СЪВЪРШЕНСТВО, тъждествено на Самия ПървоТворец!

16. Аз разбирам, че това е огромен АВАНС, но Аз, повярвайте, не поставям пред хората невъзможни задачи, Аз не говоря това, което е невъзможно да бъде осъществено, затова вие трябва да бъдете уверени в това, че Моите АВАНСИ за вас СА (СЪМ) Програми, които вие сте способни да изпълните не някога си, а сега и именно сега, тъй като Бъдещето чука вече на вратата и тази врата в Бъдещето на човечеството ви е съдено да отворите единствено вие!

17. Повтарям: Вие сте на прага на ЕПОХАЛНИ събития! Аз вече ви говорих, че Божествената монархия (БОГОДЪРЖАВИЕТО) Е (СЪМ) единствената форма на единение на хората с Бога, която ще обедини всички хора в Дух, тоест ще ги спаси от самоунищожение! Това ще позволи на цялото човечество да види своето УТРЕ, което за Хиперборейците вече има название „Святая Рус” и никакви други названия Аз повече не предлагам на хората!
Амин!

Отец Абсолют или Висш Космически Разум.
07.08.2014.

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1345
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-07.08.14.html





Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3195222
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930