Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2014 02:07 - Какво да се прави, когато до началото или до края (който, както иска да го приема) на Прехода остават няколко дни?
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.07.2014 02:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отговор на въпрос „Какво да се прави, когато до началото или до края (който, както иска да го приема) на Прехода остават няколко дни?” из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Въпросът поставен от вас говори за това, че случващото се сега в Пространството за хората остава неразбираемо и неясно, а нали ВСИЧКО случващо се на Планетата отдавна и при това, много отдавна, е било предопределено и предсказано, защото Планетата, а след нея и хората вече са достигнали до границата на Прехода в Ново КАЧЕСТВО и да не се забележи това просто не бива, тъй като променя ли се Света, се променят и самите хора!          

2. Затова такъв въпрос е по скоро въпрос от миналото, при това от далечното минало, а въобще не от настоящето, тъй като днес хората и по-точно, съвременното човечество съвсем не е това, което било преди стотици години, но и даже съвсем не е това, което е било и преди десет години! Светът се променя стремително и това преображение на хората е особено забележимо тук, на територията на Хиперборейците, на територията от океан до океан!     

3. Веднага искам да подчертая, че всичко случващо се е било отдавна предопределено, тъй като Истинната история на човечеството Е (СЪМ) ИСТОРИЯ за еволюцията на Боговете, стъпили на Твърдта и дълго, твърде дълго издигащи се по стълбицата на еволюцията до своето достойно равнище, затова всичко което е било написано от хората за Началото на Началата, може да се счита само за човешка фантазия, насочвана от някого си към изкривяване на Истината, тоест, към желанието да се отклонят хората-Богове от Бога!      

4. Сега, когато „всички карти са отворени”, хората (повтарям: Аз говоря за Коренната цивилизация) просто са длъжни да ПОЗНАВАТ САМИТЕ СЕБЕ СИ, тъй като това, което сега Е (СЪМ) (сега се случва), говори че човекът така и си е останал обект на изследване на науката, тъй като не е известен на човечеството и на човешката наука, а това, което е известно за човека днес, Е (СЪМ) Велика НЕПРАВДА, която от вас, Хиперборейците, ще трябва да бъде поправена, доказвайки със своето възвисяване, че ДУМИТЕ НА БОГА СА ДУМИ НА ИСТИНАТА!   

5. Пред вас (хората) се открива БЕЗДЪНЕН Свят на възможностите на човешкото Съ-Знание и това Е (СЪМ) ДАР от Бога за предаността, за постигането на ВЯРАТА от тези, които бяха ПЪРВИ, ДОВЕРЯВАЙКИ себе си, своята съдба на Бога, и които отново станаха ПЪРВИ, издигнали се в своята еволюция до висините на СъТворчество с Бога, което е равносилно на ПОДВИГ на истинско постигане на ВЯРАТА и преданост на Творящото Начало на Началата!          

6. За този, който е станал ПЪРВИ, изравнявайки себе си с Бога, който е вървял по пътя на подобието без да спира и да се оглежда назад – СЛАВА! В тези думи е изразено и Е (СЪМ) Моето отношение към МЪЖЕСТВОТО на тръгналите заради спасението на хората (на човечеството) на ПОДВИГ на САМОотричането и на които Аз днес се надявам като на формиращ се Галактически ЦЕНТЪР НА СЪВЪРШЕНСТВОТО НА ДУХА за целия Велик КОСМОС!

7. Затова въпросът „какво да се прави?” се задава не от хората-Богове, а от тези, които неочаквано за самите себе си изведнъж са се оказали пред дилемата „накъде да вървя”, тъй като Светът е вече разделен на праведни и неправедни, и този огън на пречистването, който достигна много близко до границите на Хиперборея, единствено доказва, че времето за избор на своя промисъл, на своята съдба, за такива хора е вече приключило, и ако не е ясно какво да правят сега, то тогава няма никакъв смисъл да се обяснява това на „проспалите” своето бъдеще, тъй като да се спре и да се обясни вече няма никаква възможност!                  

8. Единствено слепият или заслепеният от Мамона не може да види, че Светът е достигнал до тази черта (граница), след която трябва да стане преображение на Планетата и на самия човек, и това очаквано преображение (трансмутация) Е (СЪМ) кардинално преображение, което ще докосне всички (повтарям: всички и всеки поотделно), и въобще не е важно, кой и как днес се е разположил по пирамидата на властта (Материята) в Плътния план, тъй като пирамидата на Материята и пирамидата на Духа – са съвсем различни понятия и са съвсем различни представи за структурата на Мирозданието!

9. Искам да ви напомня, че в Откровенията към хората на Новия век, Аз, Отец Абсолют, ви разкрих Тайната на природата на човечеството и природата на Нашите с вас ОТНОШЕНИЯ, с Надеждата, че хората ще разберат, че всичко не е случайно и че това „не случайно” Е (СЪМ) ваши Изпити! За хората тези Изпити се различават единствено по различните им названия, а техните названия може да се изброяват до безкрайност, но ето днес пред Мен са събрани само всички тези, които са преминали основните Изпити, и при това са ги преминали успешно, и сега са готови, ако поискат, да се издигнат на стъпалото на ПОСЛЕДНИЯ Изпит на Плътния план – да се издигнат на нивото на Велик УЧИТЕЛ, на Нивото на Творящо Начало на Началата и да узреят, че Пространството на Бога Е (СЪМ) ЛЮБОВ и пълно ДОВЕРИЕ на Създалия Света!       

10. И сега от това, как вие ще отговорите на въпросът за ВЯРАТА, за ДОВЕРИЕТО, ще зависи вашето БЪДЕЩЕ! И дотолкова, доколкото все още никой от хората от предните цивилизации не се е издигал толкова високо и не е заставал пред Самия Отец Абсолют, и не е общувал с Него „един на един”, мога да кажа, че първият и последен Изпит на Плътния план може да бъде преминат единствено и само в този случай, ако вие ОСЪЗНАТО, СВОБОДНО и ДОБРОВОЛНО приемете Моят ДАР на Творящия, тъй като ТВОРЯЩИЯТ или ПървоТворецът ви е сътворил вас в Любов за ЕДИНЕНИЕ в ДУХ, и този МОЙ ДАР Е (СЪМ) ЛЮБОВТА!      

11. Искам да кажа още по-открито: ако днес хората потвърдят своето РОДСТВО с Бога, своето фрактално подобие и единство на ЦЕЛЕПОЛАГАНЕТО – „ЗАВИНАГИ ЗАЕДНО с БОГА”, тогава Аз от Своя страна ще направя ВСИЧКО за това, Хиперборейците да могат да се издигнат и да заемат Почетното и повтарям, отдавна подготвеното ви място и да станете част от Мен, част от Великото Космическо Пространство!   

12. Когато вие говорите или питате „какво да се прави?” това означава, че вие сте много далеч от Бога и вървите по свой път, който е много далеч от Моя ПЪТ към СЪВЪРШЕНСТВО на Духа, та нали е ваша съдба, като сътворени от Мен СВОИ ПОДОБИЯ, еволюцията на Духа, а не на Материята, и вашето Бъдеще съвсем не е Плътния план, в който вие заседнахте твърде много хилядолетия, а Тънкия Свят или Дух, тъй като Духът Е (СЪМ) ВЕЧНОСТ!    

13. Отговорът на вашия въпрос търсете в самите себе си, тъй като пътя ще подсили (подпомогне, помогне) само вървящия, но не и стоящия, затова крачката към себе си Е (СЪМ) Първата крачка в Бъдещето и ако вие (хората) не знаете какво да правите, то това говори, че вие не сте ОПОЗНАЛИ себе си, тъй като във вас самите е скрита ТАЙНАТА на Мирозданието! Самите вие СТЕ (СЪМ) микроКосмос, самите вие СТЕ (СЪМ) Вселена, вие самите СТЕ (СЪМ) многостепенно Пространство и вас ви управлява собствено Начало на Началата, което означава, че вас ви управлява вашият микросвят (ако искате – даже вашият субмикросвят)!                      

14. Намерете връзката на времената вътре в себе си, тъй като вие СТЕ (СЪМ) съвършено ПОДОБИЕ на Вселената, вие сте способни да направите много и не само да управлявате себе си (своята обвивка), но да управлявате, и по-точно да ТВОРИТЕ, и Ново Пространство във Вселената, тъй като ако вие сте ЗАЕДНО и ако ЦЕЛТА (ЦЕЛЕПОЛАГАНЕТО) е ЕДНА, то вие, така както и Самият Аз, Отец Абсолют, сме способни да преобразим Пространството на КОСМОСА!                  

15. Когато Аз ви говорих за това, че Аз съм във вас, а вие сте в Мен, то Аз ви говорих и ви говоря САМАТА ИСТИНА, затова всичко което вие МИСЛИТЕ, а още повече, всичко това, което вие ТВОРИТЕ, на Мен Ми е известно, и за този който е ЧЕСТЕН с Бога и който не се опитва да Ме измами, живеейки в Истинна ВЯРА (ДОВЕРИЕ), Аз искам да дам да се разбере, че за Мен няма ваши секрети и най-добрите от вас – тези, които вече нямат избор за своята съдба – ще приемат от Мен ключа за Новата ВСЕЛЕНА, тъй като ако хората-Богове са честни пред Мен, то Аз съм в тях!         

16. За такива хора не съществува разбиране, че ИМА Първи и ИМА Последни, тъй като, така както и Боговете, те са равни помежду си и за тях няма въпрос „какво да се прави?”, тъй като Творящият знае Своя път и този път Е (СЪМ) Пътя на Бога!                

17. Не търсете пътища към Бога, тъй като тях вече ги ИМА, а и изборът им е твърде оскъден, тъй като истинският път е само ЕДИН и този път Е (СЪМ) пътят към СЪВЪРШЕНСТВОТО на Бога! Затова вървящият към Бога и вървящият към СЪВЪРШЕНСТВОТО на Бога това СА (СЪМ) различни хора и този, който осъзнава, че ПОЗНАНИЕТО на себе си Е (СЪМ) ПОЗНАНИЕ на Бога, Е (СЪМ) човек-Бог, а този, който задава въпрос за това, какво да се прави, си е човек и ще си остава човек до този момент, докато и на него не му се разкрие Истината!              
    Амин!  

Отец Абсолют, или Висш Космически Разум.
30.06.14.  


http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1322
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-30.06.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184647
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031