Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 19:39 - „Неласкав” Май
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1408 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Неласкав” Май из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов  
 
1. На Мен пак Ми се налага да преминавам към известния ви исторически факт от многохилядни предупреждения и Аз ви говоря на вас (хората): днес ще прозвучи поредното предупреждение на Бога за това, че шегите приключиха и Времето на ПРОМЕНИ надвисва над вас като огромна буря, след която вече може и слънце повече да не видите!     

2.  Външните събития ви подтикват към проявяване на вътрешна активност, която съвсем не прилича на СЪЗЕРЦАНИЕ, нещо повече, СЪЗЕРЦАНИЕТО днес си е доста опасно, тъй като Светът е на границата на огромен ПРЕЧИСТВАЩ ОГЪН (не Ми се иска да използвам думата „война”), който задължително ще засегне всички територии и всички народи на Планетата, защото повтарям, единствено чрез ПРЕЧИСТВАНЕ с огън трябва да бъде преминат периодът на ТРАНСМУТАЦИЯ, при това, Аз подчертавам, именно ТРАНСМУТАЦИЯ, а не Преображение!  

3. ТРАНСМУТАЦИЯТА се различава от Преображението с това, че ТРАНСМУТАЦИЯТА представлява най-острата форма на ПРЕХОД, а дотолкова, доколкото днес НИЕ говорим за ВЕЛИКОТО Преображение на всички Времена, а именно и точно това вас ви очаква, то думата „Преображение” може да се разглежда единствено като лек завой, а не като очаквания остър обрат в Историята на човечеството!

4. Аз точно това и искам да подчертая, че Историята на човечеството не просто ще се промени, а ще премине етап на Историческа ТРАНСМУТАЦИЯ, която трябва да промени (а то така и ще бъде) Историята на човечеството принципно или КАРДИНАЛНО! Повярвайте, такъв остър ОБРАТ Историята на човечеството все още не знае, и вероятно поради тази причина хората толкова лесно (по скоро безотговорно) възприемат Моите Предупреждения, Моите Слова за това, че Светът ще претърпи Исторически Преображения, които ще засегнат не само и не толкова Природата или Планетата, колкото самите хора, на които им е съдено, а от това няма къде да се денеш, да преминат Велико ОГНЕНО ПРЕЧИСТВАНЕ!

5. Нищо вече не може да се поправи или промени, хората достигнаха през месец Май тази година до тази черта (граница), след която започва отчета на Новото ВРЕМЕ, и за някои от вас този Май ще стане съвсем неласкав, тъй като единствено в Дух, само в ЕДИНСТВОТО Е (СЪМ) СПАСЕНИЕТО от Огъня, провокиран от Тъмнината и разпален от НЕВЕРИЕТО, тъй като за хората,  НЕВЕРИЕТО и Армията на Тъмата, останали без ръководство и без идея, няма място не само на Планетата, но и във Вечността, и те по никакъв начин не могат да се съгласят с това обстоятелство, и при пасивното СЪЗЕРЦАНИЕ, макар и било то от хора на ВЯРАТА и на хората от Моето Движение, и още по точно, от Воините на СВЕТЛИНАТА, в тях се появява надежда да отиграят (да си върнат) изпуснатите или загубените си позиции!   

6. Затова и Тъмата не дреме, Тъмата се събира да даде последен бой, и за да не се случи всичко това, Аз просто съм принуден да ускоря ТРАНСМУТАЦИЯТА на Пространството, за да не позволя възвръщане към Духовен Хаос и да спра опасността от възстановяване на несъгласието на Небесата! Аз не мога да дам да се разруши възстановената с толкова огромен труд НЕУТРАЛНОСТ на Небесата, към която Аз вървях няколко слънчеви години!

7. Аз вече ви говорих за това, че Аз не мога днес да захвърля тези хора-Богове, които със своето МЪЖЕСТВО, със своята МЪДРОСТ и със своята ЛЮБОВ успяха да възстановят НЕУТРАЛНОСТТА на Небесата, затова дори и тогава, когато ТРАНСМУТАЦИЯТА вече се усеща все по- силно и по-силно, а по-точно, моментът на началото на Историческото Преображение вече властва на Планетата, Аз създавам буферна зона на територията от океан до океан, за да оградя или защитя тези, които приеха КЛЕТВА за СЪТВОРЧЕСТВО с Мен, Отец Абсолют!           

8. Аз приемам вашата пасивност, вашето напразно СЪЗЕРЦАНИЕ само до тогава, докато това безволие не влияе на хода на Историческите, отдавна предопределени, събития, и днес, когато на вашата територия гори огънят на Духовното невежество и Духовната Тъма, никой вече не може да остава безучастен, затова Аз очаквам вашето ПРЕДСТАВЯНЕ, но оставям на вас формата на това ваше ПРЕДСТАВЯНЕ, тъй като неправилно разбрания от вас изказ на Бога може да подтикне хората, неподготвени ДУХОВНО, към драма, а е възможно дори и към трагедия на самоунищожението!                

9. За да не се случи всичко това, а това на Мен въобще не Ми е нужно, така както не ви е нужно и на вас самите, моля ви да помислите преди да преминете към ПРОМИСЪЛ, защото Аз очаквам от ваша страна ПРОМИСЪЛ на Богове, но не и на хора, тъй като промисълът на хората е промисъл на разрушението, а ПРОМИСЪЛЪТ на Боговете Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА ЛЮБОВТА и Духовното СЪВЪРШЕНСТВО, или така както вие обичате да се изразявате, „почувствай разликата”!    

10. Повтарям още веднъж: не може да има при такива условия СЪЗЕРЦАНИЕ, а още по-малко, пасивно СЪЗЕРЦАНИЕ, на Мен Ми е необходимо вашето най-активно участие в КОНФЛИКТА НА СТОЛЕТИЕТО, тъй като пред вас е последният КОНФЛИКТ между Светлината и Тъмнината, който, разбира се, ще завърши с победа за Светлината, но единствено през откритите сърца на хората-Богове, които, използвайки Божествените технологии, са способни да спасят човечеството!   

11. Подготвени за това се оказват единствено хората, дали веднъж КЛЕТВА да служат на Бога и тези хора въобще не са хората ходещи в църквата, а именно тези, които ОСЪЗНАТО и въпреки много често човешката логика на страх, прекрачиха в Новия Свят ЗАЕДНО (ЕДИНО), и по-точно, редом с Бога, прекрачиха в редовете на Воините на СВЕТЛИНАТА за да могат веднъж завинаги да проведат последен бой с Тъмнината, за да може ЗАВИНАГИ да премахнат Хаоса и НЕВЕРИЕТО в хората, връщайки им Великото МИНАЛО – МИНАЛО НА БОГОВЕ!

12. Днес е точно това ВРЕМЕ наречено ВРЕМЕ ЗА ИЗБОР, и по-точно, ВРЕМЕ за излизане на СВЕТЛИНА на Воинството на СВЕТЛИНАТА! Това ВРЕМЕ на Исторически ПРОМЕНИ ще принуди тези, които са се нарекли Воини на СВЕТЛИНАТА, да се изправят от „коленете си” и да докажат, че Духовното СЪВЪРШЕНСТВО няма граници!

13. Ролята на СПАСИТЕЛ и Е (СЪМ) роля на този, който чрез собствената си Духовна жертва води след себе си хората, пък макар и засега все още хора на НЕВЕРИЕТО, към Духовен ПРОМИСЪЛ на съвършено Съ-Знание – Съ-Знание на Богове!            

14. Времето на ПРОМЕНИ вече не може да бъде спряно, но Аз се надявам, че не могат да бъдат спрени и Воините на СВЕТЛИНАТА, които вече са дали КЛЕТВА за Вярност на Бога, КЛЕТВА за Вярност на тези ПРОМЕНИ, които трябва да преминат хората, и по-точно, човечеството, които първи ще трябва да прекрачат в Новото Пространство и за които се пише Новата ИСТОРИЯ, и тя вече не само се пише активно, но и се формира от тях, тъй като МЪДРОСТТА, която е дарена им ДАВА ПРАВОТО да творят ИСТОРИЯ НА БОГОВЕ!            

15. Повтарям, нищо вече не може да се спре и Историческата поява на НАРОДА СПАСИТЕЛ също не може да се спре, защото Историята се пише от ръцете на Хиперборейците – от ръцете на тези, които ОСЪЗНАХА в себе си Божественото Начало на Началата, на тези, които разбраха, че те СА (СЪМ) БОГ и творенето на Новото Е (СЪМ) техен ПРОМИСЪЛ, да се откажат вече от който, те нямат никакво право!      

16. Макар за обикновените, „малките” хора, които са в пълно неведение и за тях огънят на ПРЕЧИСТВАНЕТО да Е (СЪМ) огън на унищожението, но вие все пак знаете, че Бог носи в себе си само ЛЮБОВ и никога смърт, а това означава, че всичко което се случва с човечеството Е (СЪМ) ПРЕЧИСТВАНЕ, макар и с огън, но ПРЕЧИСТВАНЕ заради ЛЮБОВТА, заради Новото СЪВЪРШЕНСТВО на човека-Бог, заради Новото СЪВЪРШЕНО Пространство на Планетата Святая Рус, на която вие Хората-Богове ще трябва да Творите Нов Свят – Свят на Великото СЪВЪРШЕНСТВО!              

17. Аз виждам огромен прогрес във вашите представи за себе си като резултат от вашето Духовно ВЪЗМЪЖАВАНЕ и макар и на някого от вас случващите се събития могат да му се сторят като „неласкав Май”, но НИЕ с вас, събрани сега за ВЕЧНОСТ, точно знаем, че Май винаги Е (СЪМ) ласкав месец на ПРОЛЕТТА на Преображението, затова всичко това, което ви очаква вас, всичко това, което очаква обикновените, „малките” хора, Е (СЪМ) ПРОЛЕТ на ОБНОВЯВАНЕТО! Може да се каже, че и Планетата я чака ПРЕОБРАЖЕНИЕ в ЛЮБОВ, а по друг начин Боговете не могат, тъй като отдавна е доказано, че БОГ Е (СЪМ) ЛЮБОВ и Духовно СЪВЪРШЕНСТВО, и точно това е нещото, което Аз наблюдавам днес във вас, в тези, които представляват ОСНОВАТА на Воинството на СВЕТЛИНАТА, които представляват ядрото на тристате спартанци, отиващо на последен бой с Тъмата заради Бъдещето на човечеството и осветявайки на хората пътя към СЪВЪРШЕНСТВОТО на Духа!        
Амин!  
 
Отец Абсолют.
15.05.14.  

 Отговор на въпрос
 
Каквото е съдено, това и ще се сбъдне!
 Не търсете под краката си, тъй като там няма нищо, всичко е доста по-далеч и това може да видите единствено зад хоризонта!
Днес няма вече дългове и няма карми, а ИМА изпитания, които все още не са преминати!
 Аз никога не захвърлям своите ЛЮБИМЦИ и ако ИМА болка, то повярвайте, това Е (СЪМ) болката на ПРЕЧИСТВАНЕТО!
Аз нося единствено ЛЮБОВ и ако Тя идва с болка, то това си е също ИЗПИТ, който трябва да се премине!
Повярвайте, Аз давам дори ИЗПИТИТЕ на хората единствено за благото на ПРЕЧИСТВАНЕТО и само такива, които можете да преминете!
          
http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1299
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-15.05.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3195075
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930