Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 13:34 - Все по-близо и по-близо
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1644 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Все по-близо и по-близо" из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Наистина все по-близо и по-близо е времето на началото на ТРАНСМУТАЦИЯТА на Пространството; независимо от това, че от Мен бе обявено ПРЕКЪСВАНЕ и то все още действа, ВРЕМЕТО НА ПРОМЕНИ се приближава, при това се приближава доста стремително дори и в рамките на човешките представи!    

2. От това Историческо Преображение няма как да се измъкнете и всичко се спъва от едно единствено обстоятелство (а това е изключително важно за Мен, Отец Абсолют): доколко хората са готови да преминат собствената си ТРАНСМУТАЦИЯ, тъй като тези, които доказаха своето ПРАВО да продължат своето ВЕЧНО усъвършенстване вече редом с Мен, ще трябва да преминат ТРАНСМУТАЦИЯ в даденото им сега или в настоящето им въплъщение, което е нещо необичайно не само за хората, но и за Мен Самия, тъй като никой и никога от хората не е преминал ВЪЗВИСЯВАНЕ по време на живота си без преминаване през смърт!   

3. Казвайки вашата дума „смърт”, Аз при това многократно съм ви повтарял, че смърт няма и не е имало никога, а ИМА преход от едно състояние на вашата обвивка в друго, затова и не трябва дори и заминаването ви от Проявения план да се счита, така както е прието при хората, за трагедия на заминаването в друг свят! Повярвайте, ако хората си заминаваха в нищото след срока на „живота” им, то тогава не би имало никакъв смисъл във вашето толкова кратко проявление!

4. Вие сте ВЕЧНИ, така както съм ВЕЧЕН и Аз, Отец Абсолют, така както е ВЕЧНО и ВСИЧКО в това Пространство от Космически Разум! Във всичко трябва да се вижда смисъл и целесъобразност, и дори и да не ви се струва така, но и в най-лошия отрязък от вашия живот във всичко ИМА смисъл, тъй като вашият живот в Плътния план Е (СЪМ) Школа по МЪДРОСТ на Богове, да преминат която са длъжни всички хора, и ако обстоятелствата се случват по ваше мнение не във ваша полза, то, повярвайте, това е също така един от изпитите за усъвършенстване на Духа!

5. Всичко което се случва както извън, така и вътре в човека, Е (СЪМ) също така Изпит и това, което става в Моето Движение, също Е (СЪМ) Изпит, който на вас ви е съдено да преминете, и повтарям, ако на вас ви се струва, че всичко е против вас (против Движението), то това е единствено защото вашето НЕСЪВЪРШЕНСТВО е реалност, което трябва да се поправи и може да бъде поправено чрез разбиране и осъзнаване на ситуацията, която се е установила около вас!   

6. Няма как да се измъкнете нито вие, а и всеки един от хората на Планетата, от отговора на собствения ви въпрос, „защо е толкова лошо”, и докато не бъде намерен отговор, ситуацията около вас и ситуацията на Планетата, и конкретно - по границите на Хиперборея (от океан до океан) няма да се промени никога, а това би означавало че ТРАНСМУТАЦИЯТА на Пространството, и най-вече, ТРАНСМУТАЦИЯТА  на хората може да стане, а това е неизбежно, по най-неблагоприятния сценарий, когато ще се спасят не милиарди, а милиони!

7. Днес вашето НЕСЪВЪРШЕНСТВО определя сроковете и мащабите на Преображението, затова единствено ОСЪЗНАВАНЕТО на причинно –следствените връзки и РАЗБИРАНЕТО на своята роля, на своята ОТГОВОРНОСТ може да спомогне за успешния ПРЕХОД на Новите вибрации на Шестата раса, и по-друг начин няма как да стане! Вие сте проявени в Плътния план, вие трябва да преминете Школата по МЪДРОСТ на Богове и вашата „генна” памет на Богове би трябвало да ви помогне в това! Повярвайте, Аз мога да създам, което и правя, идеалните условия за вашето вътрешно усъвършенстване, но вашата роля в собственото ви ПРЕЧИСТВАНЕ и ВЪЗВИСЯВАНЕ е невъзможно да бъде оценена!          

8. Опитайте да погледнете на събитията вътре във вас и вън от вас от позицията на ОБЕКТИВНОСТТА и НЕУТРАЛНОСТТА на Богове и тогава всички проблеми в човешките представи за Добро и Зло ще преминат в проблем на вътрешното НЕСЪВЪРШЕНСТВО на човешкото Съ-Знание, но по никакъв начин не и в системата на МИРОЗДАНИЕТО, в системата на Висшия ПОРЯДЪК на Небесата!               

9. Всичко това, което вие наблюдавате днес в Пространството на Плътния план и особено, така както Аз ви казах, по границите на Хиперборея, Е (СЪМ) проява на НЕСЪВЪРШЕНСТВО на Съ-Знанието на хората, поробени от изкривените представи, на които се държи властта на Планетата, при това, и от двата клона на властта, затова за да се измъкнеш от този Духовен план, тоест да се измъкнеш от менгемето на Духовното блудство и предумишленото изкривяване на историята на човечеството, хората могат единствено издигайки се над своето Его, над своите неправилни представи за себе си!  

10. Ако вие помните винаги това, че вие сте хора и може да се каже априори, че вие сте НЕСЪВЪРШЕНИ по природа, то вие никога няма как да станете Богове и във вас никога няма да се събуди Великият Дух на фракталното подобие на Бог, вие никога няма да си спомните своята Първа КРАЧКА върху Твърдта и вие ще си останете хора ЗА ВЕЧНОСТ! Но ако вие успеете да се издигнете, така както Аз ви казвах, над своите представи за себе си, то Аз ще помогна на вашата „генна” памет на Богове да видите в себе си Бога и тогава вие ще станете Него (Бога)!  

11. Докато вие не разберете, кои СТЕ (СЪМ) вие всъщност, а днес със своето поведение вие единствено доказвате това, че между вас-хората и между вас-Боговете ИМА огромна пропаст, която много от вас няма да могат да преминат или да прескочат и при съвременните представи за себе си, вие ЗАВИНАГИ ще си останете хора!

12. Повярвайте, дори и Моето Движение (и особено Моето Движение)  Е (СЪМ) последния и при това много сложен Изпит, който, така както показва вашето отношение към Мен, а най-вече, вашето отношение към самите себе си, ще покаже, че дори и човекът, откликнал на Моето Обръщение към хората (на Новия век) си остава човек, за когото МЪДРОСТТА на Боговете си остава недостижима мечта!

13. МЪДРОСТТА на Боговете, ПРЕТЕГЛЕНОСТТА (РАВНОВЕСИЕТО) на Боговете е ориентирът за хората и ако даже и в Моето Движение няма съгласие от хората-Богове, а вътрешното НЕСЪВЪРШЕНСТВО е способно да ги раздели на „първи и последни”, то тогава и няма Движение, няма ЕДИНОДУШИЕ, тоест няма и в хората Бъдеще, защото Бъдещето на хората Е (СЪМ) СъТворчество с Мен, Отец Абсолют! Аз не мога да имам СъТворчество с НЕСЪВЪРШЕНСТВОТО дори и заради това, че „подобното привлича подобно”, затова погледнете себе си и отговорете честно, доколко вие сте готови за бъдете и да ТВОРИТЕ заедно с Мен!           

14. Така както показва вашето отношение към самите себе си, обикновените „малките” хора и дори и вие, избраните от Мен хиляди от милиони, все още продължавате да се опирате на миналото, при това на минало, което няма как да бъде основа на Бъдещето, тъй като няма Истинно минало, няма Истинна история на човечеството и на вас (хората) за да видите своите Божествени корени (Аз ви говоря за Коренната цивилизация) ви е необходимо да пренапишете историята на човечеството отново, тъй като днешната история на човечеството Е (СЪМ) история на Духовното поробване на Хиперборейците от тези цивилизации, които не само са нарушили Великото Съглашение на Небесата, но и са подписали вердикт със силите на Тъмнината!           

15. Днес вече не е важно, коя от цивилизациите се е съгласила да сътрудничи с Отец Луцифер, но Аз мога да ви кажа, че такова съглашение с Тъмата извън рамките на Великото Съглашение на Небесата все пак е имало, и сега, когато властта на Луцифер приключи, тези цивилизации ще трябва да решат те с кого са, защото тяхното единение, техният строг порядък могат да се обърнат в трагедия на унищожението за тях самите! Аз не искам разкаяние, но Аз искам спазване на тези ПРАВИЛА, на тези Канони на Мирозданието, които ще бъдат внедрени по цялото Пространство на Планетата Святая Рус!     

16. Празникът на Духовното ЕДИНЕНИЕ, независимо от всичко, все пак ще се състои! Аз ще направя всичко за това той да се състои за Хиперборейците, тъй като те са заслужили този Празник със своето дълго търпение, Боготърсене и със своята История, и ако тя по някакви си причини е забравена, и по-скоро е преписана не в полза на Истината, то всичко ще си бъде върнато в „своите кръгове” (в свои води) и при това съвсем скоро! Защото, така както Аз ви казах, не може да се строи Бъдеще върху изкривени основи, върху изкривена История на човечеството, затова Аз просто съм задължен да обясня на хората, и особено на Хиперборейците, кои СА (СЪМ) те! Повтарям: Вселенската Програма за Преображение на Пространството в съответствие с Великото Съглашение на Небесата, са започнали Боговете, спуснали се на Твърдта, които и са основали Коренната цивилизация – цивилизацията на Хиперборейците, а всички останали народи СА (СЪМ) представители на други цивилизации, опитали се да се асимилират с Хиперборейците, изкривявайки предумишлено Истинната История на Началото на Началата в полза на оправдаването си на своето присъствие на Планетата!             

17. Времето на Великата ТРАНСМУТАЦИЯ е все по-близо и все по-близо и вие даже няма и да забележите, когато ще прозвучи последният удар на Камбаната! Но преди това да се случи, Аз ще се постарая да ви покажа ролята и значимостта на вашето участие в това Велико ПРЕОБРАЖЕНИЕ, и преди всичко за вашето вътрешно усъвършенстване, защото само вътрешното СЪВЪРШЕНСТВО може да ви отвори очите за Истината на вашия произход, а най-вече, за вашето Бъдеще! Вашето Бъдеще Е (СЪМ) Божий ПРОМИСЪЛ на СъТворчество с Мен, Отец Абсолют, и друго за вас не е дадено, затова и от милиарди хора от всички цивилизации на Планетата, независимо от многовековната асимилация с Коренната раса, ще останат милиони Хиперборейци – тези, които са преминали Школата по МЪДРОСТ на Богове! Днес тези списъци са все още отворени, но вече има хора, които сами, по своя ВОЛЯ, са изключили себе си от списъка на хората-Богове, правейки свой свободен избор – с кого СА (СЪМ) те и за какво СА (СЪМ)!     
Амин!  

Отец Абсолют.
10.05.14.  

Отговор на въпрос за Украйна

Въпросът е сложен и не е еднозначен, но мога да кажа, че Украйна, така както и цяла Хиперборея, и разбира се, така както и Русия, СА (СЪМ) едно Велико ЦЯЛО, тъй като това Е (СЪМ) ЕДНО Велико Пространство на Хиперборейци-Богове, спуснали се на Твърдта, и ако някой си се отказва от своите Божествени корени, то мога веднага да кажа, че той се отказва от Бога!
Всяка страна Е (СЪМ) Пространство от хора и ако някой без да пита Бога, решава да променя съдбата на хората, тоест смята да решава бъдещето на страната, то той нарушава Заповедта „няма сред нас първи и последни” и Канонът „каквото Горе, това и Долу”, а това означава, че такива хора не могат да разглеждат себе си редом с Бога като хора-Богове, като СъТворци, при това Аз ви казвам думата „СъТворци”, без да я отнасям конкретно към Своето Движение, защото всеки един човек на Планетата трябва да докаже ПРАВОТО си да бъде в СъТворчество с Бога!
Украйна със своето НЕСЪВЪРШЕНСТВО на хората обрече себе си на огнено ПРЕЧИСТВАНЕ и докато огънят на Истината не изпепели вътрешното НЕСЪВЪРШЕНСТВО (на хората) на Украйна, като държава тя няма да бъде в Моя списък на Бъдещото човечество!
За всички хора, народи и държави ИМА шанс за спасение, но изкривеното минало и вътрешното НЕСЪВЪРШЕНСТВО тласка хората към разделение на „първи и последни”, затова мога само да посъветвам: не търсете виновните за собствените ви проблеми някъде встрани от себе си, повярвайте, това е най-неблагодарното занятие (няма да ви доведе до никъде)!

 Отец Абсолют.  

 http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1297
http://www.otkroveniya.ru/tolk4/t4-10.05.14.html


image

В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние

Отче наш, Отец Небесен,
моля Те да ни простиш
всички наши прегрешения,
волни или неволни.
Амин!

2. Молитва

Отче наш, Отец Небесен,
ние приемаме твоята Вяра,
тя е нашият път,
приемаме Твоите Канони Вечни,
с Любов към Теб и Твоите дела.
Господи, молим Те, дай ни Надежда
за спасение на нашата душа
и ни дари с Твоята Мъдрост
за живота ни
на Земята и във Вечността.
Амин!

Постулати или Заповеди за Движението на Твореца

1. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ РАВНИ ПРЕД БОГА И НЯМА СРЕД НАС ПЪРВИ И ПОСЛЕДНИ;

2. НИЕ СМЕ ЕДИНО ДУХОВНО ЦЯЛО; АКО НЯМА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ТО ТОГАВА НЯМА СМИСЪЛ И ОТ ДВИЖЕНИЕТО;

3. НАС НИ ОБЕДИНЯВА „ ЕДНА ЦЕЛ” И ЕДИН ПРИНЦИП – „ ЕДИН ЗА ВСИЧКИ И ВСИЧКИ ЗА ЕДИН”;

4. НИЕ СМЕ ДУХОВНИ УЧИТЕЛИ НА СВЕТЛИНАТА ЗА СЕГО МИРА, ЗАЩОТО ЗНАЕМ „ КАК”;

5. НИЕ ПОЕМАМЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ ПРЕД БОГА И ПРЕД ХОРАТА;

6. ВСИЧКИ НИЕ СМЕ В БОГА, ТАКА КАКТО И БОГ Е (СЪМ) В НАС;

7. НИЕ СМЕ ВЕЧНИ, ТАКА КАКТО Е ВЕЧНА И ВСЕЛЕНАТА;

8. НИЕ СМЕ ЕДИНИ С БОГА И ПРОМИСЪЛЪТ НА БОГА Е (СЪМ) И НАШ ПРОМИСЪЛ, ТАКА КАКТО И НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ НА БОГА;

9. ЗА НАС НЯМА ДРУГИ БОГОВЕ, ОСВЕН ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА;

10. НАШИЯТ ПРОМИСЪЛ Е (СЪМ) ПРОМИСЪЛ, ПОДЧИНЕН НА КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА И НА СТРУКТУРАТА НА МИРОЗДАНИЕТО!

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме със Заповедите за Движението на Твореца. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта
http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194402
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930