Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2013 09:32 - Единение с Бога !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1561 Коментари: 0 Гласове:
1



Единение с Бога из "ОТКРОВЕНИЯ КЪМ ХОРАТА НА НОВИЯ ВЕК" продиктувани от Висшия Космически Разум на Леонид Иванович Маслов

1. Отново и отново ще ви повтарям, че ВСИЧКО в това Божествено (подчертавам: Божествено – което означава, че не е човешко) Пространство е предопределено и на всеки човек му е определено място и роля в Новата история на човечеството, в историята, която се формира пред вас, пред очите ви!

2. Затова съзерцанието или пасивното наблюдаване на този Исторически процес на трансмутация на Пространството води единствено до това, че на Мен, на вашия Създател ми се налага да пренаписвам ролите и участието на хората в Моя Спектакъл, тъй като хората, наблюдаващи пасивно за случващото се, а много често и чакащи „ манна небесна”, се оказват неготови за своята съдба – съдба на хора-Богове, тъй като бъдещето на хората (бъдещето на всеки човек) се разглежда от Мен преди всичко като Духовно възвисяване (САМОусъвършенстване) до нивото на Съ-Знание на човек-Бог!

3. Това по никакъв начин не може да се нарича фантазия на Създателя, тъй като променящото се Пространство вече преминава (при това без никаква връзка със съдбата на конкретни хора, а още по-малко, със съдбата на цялото човечество) на Нови, значително по-високи вибрации, и Моята задача, а може да се каже, и Моят проблем се състои в това, все пак да се съхрани не вярващото в Мен, в Създателя, човечество, тоест да помогна на хората да се адаптират към Новите условия на тяхното съществуване!

4. Представете си Моето положение, когато в хората, в Моето Творение, за хилядолетия управление на Планетата Земя от Луцифер, се е загнездила жажда за печалба, при това на всяка цена, а думите на Бога, предавани чрез Пророците, включително и чрез Иисус Христос, са се изкривявали така, че всички религии говорещи и доказващи своята особена съпричастност към ПървоТвореца, при проверка, са се оказвали религии, в които „се е издигал” самият Луцифер!

5. В такива условия на пълно неверие и чудовищно изкривяване на Истината за Мен, Отеца Абсолют, се налага да се отива към сърцата и Съ-Знанието на хората, които, разбирайки и приемайки своя Божествен произход, независимо от това, продължават да живеят в условията на Духовна лъжа и Духовно насилие!

6. Погледнете, колко века Аз, Отецът Абсолют, вървя към момента на Истината, когато хората, макар и сега само на територията на Святая Рус, и по-точно, Славяните-Арийци, най-накрая са видели своята заблуда, своето Духовно робство, и осъзнавайки този Духовен регрес, са направили Историческа крачка към Истината – крачка на завръщането в лоното на ПървоТвореца, осъзнавайки и разбирайки, че хората и Богът са ЕДИНИ!

7. И дори сега, когато на Великото ВЕЧЕ на Началото на Началата вие, макар и не до край хора-Богове, но стремящи се да станете такива, позволихте Истината да възтържествува, завинаги решихте въпросът с противопоставянето между силите на Светлината и Тъмнината в полза на силите на Светлината, а това означава, че вие със своите съдби осигурихте достигането на Великата НЕУТРАЛНОСТ на Боговете. Вътрешната Дуалност на хората, останали в тяхното неверие и вътрешно Духовно робство все още не позволява на хората, да „изправят раменете си” от вътрешното си Духовно съвършенство!

8. Колко трудно преминава в хората ОСЪЗНАВАНЕТО на това, че Пространството вече се променя и при това се изменя кардинално, и ако в Плътния план хората все още не забелязват тази кардинални промени, то е само заради това, че Аз, Отецът Абсолют, не допускам значителни природни катаклизми, макар и тяхното време да е настъпило, и всичко е поради това, за да се даде на хората възможност да осъзнаят, че спасението е заложено в тяхната Истинна Вяра и в постигането на Знанията, дарявани от Мен и предавани чрез Моя Посланик, които позволяват да се адаптира Съ-Знанието на хората към Новите вибрации или Монади на Твореца!

9. Аз все още задържам трансмутацията на Плътния план, макар и този процес на пречистване и подготовка на Планетата към Новите условия във Вселената да се задържа е твърде трудно, но на Мен Ми е необходимо да осигуря за хората време на ОЧАКВАНЕ, което фактически Е (СЪМ) време на ОСЪЗНАВАНЕ на Началото на Великите ПРОМЕНИ и разбира се, време на вътрешна адаптация на всеки човек!

10. Упоритото човечество, включително за съжаление и част от Моето Движение, продължава да се уповава на Бога, без да предприема нищо самостоятелно, макар и поне заради това, да се подготви за собствената си трансмутация, затова на Мен Ми се налага да повторя думите си, че пасивното участие в Движението или отсъствието на желание за САМОусъвършенстване, по никакъв начин не гарантира прехода на човека в Новите вибрации на Шестата раса!

11. Повярвайте Ми, не може да имате никакви илюзии от пасивното съзерцание, тоест от отсъствието на вътрешна САМОдисциплина, затова отсъствието от всякакво желание за САМОусъвършенстване не Е (СЪМ) пътя на човека-Бог, не Е (СЪМ) еволюция на Съ-Знанието до висотите на ХристоСъзнанието, а представлява Духовна безпътица, може да се каже, Духовна инволюция, изключваща СъНастройката на човека с Бога!

12. Днес хората по никакъв начин не трябва да се отпускат, особено участниците в Моето Движение, които СВОБОДНО и ДОБРОВОЛНО се съгласиха да приемат ПРИСЯГА на Воини на Светлината, което означава, че са осъзнали необходимостта от Духовно САМОусъвършенстване до нивото на Съ-Знание на хора-Богове, съставящи основата на Шестата раса – раса на хората на Духа!

13. Разногласията в Движението на Твореца говорят единствено за това, че не всички хора, не всички участници в Движението са осъзнали, че Клетвата и Присягата, приети СВОБОДНО и ДОБРОВОЛНО, предполагат не само „отговорност за своя Помисъл и Промисъл на моя Народ”, но и задължение за САМОусъвършенстване, което, така както ви казах в предното Послание, Е (СЪМ) каторжен труд, изискващ ЕЖЕДНЕВНО обръщане към Моите Послания, тъй като единствено Знанията и Вярата ще спасят човечеството от САМОунищожение! Обърнете внимание: Аз ви говоря за САМОунищожение, а не за унищожение!

14. Почувствайте разликата в тези думи, тъй като Аз правя ВСИЧКО за това, да съхраня човечеството, тъй като в Новите условия на Велика НЕУТРАЛНОСТ за Мен е много важно, всеки човек да е осъзнал не просто своя Божествен произход, но и САМОстоятелно да намери своя път към Истината и сега вече ЗАВИНАГИ!

15. Днес, когато вече няма управление на Луцифер и когато ВСИЧКО се е върнало „на своята орбита”, Духовната еволюция става единствения и естествен избор на всеки човек, почувствал своето ЕДИНСТВО с Бога, и това Велико ПРОЗРЕНИЕ вече е достигнало до хората, до всички жители на Планетата от Славяните-Арийци, спасили човечеството от САМОунищожение!

16. Затова ви моля да осъзнаете, че вие не просто сте участници в Движението на Бога (което само по себе си е Велико щастие да бъдеш поканен от Самия Отец Абсолют в редовете на Неговото Воинство), вие СТЕ (СЪМ) бъдещето на човечеството, вие СТЕ (СЪМ) Началото на Началата на Шестата раса! Затова в редовете на Движението не може да има, а и Аз няма да допусна, никакъв сепаратизъм, и извинете, различно мислене, тъй като вас ви е събрал Сам Бог под Своите Знамена и никакви други знамена не може да има редом със знамената на Бога!

17. Движението на Бога на Планетата – е Едно и Единствено! Няма и не може да има друго Движение, което би се оглавявало от Самия Отец Абсолют, тъй като само Моето Движение Е (СЪМ) Начало на Началата на Новата Шеста раса и Аз Сам контролирам Духовната еволюция на всеки участник в Движението! Затова, ако някой от участниците в Движението не изпълнява изискванията на Самия Бог, то той няма място Там, където управлява Истината, където управлява Отеца Абсолют!

18. Аз ви подарих времето на ОЧАКВАНЕ, Аз ви дадох възможност да обмислите всичко, но Аз изисквам от Своя страна, вашето САМОотдаване, тъй като повтарям, без ежедневен каторжен труд, а това означава без ежедневно обръщане към Откровенията, е просто невъзможно да се задържите на нивото на човек-Бог, на нивото на ХристоСъзнанието, което ви гарантира успешното вземане на Изпита на Века, който ще приемам Аз Сам!

19. Аз разбирам вашето нетърпение, но и вие разберете Мен, Отеца Абсолют, тъй като, от една страна, Аз не мога да допусна, Моето фрактално подобие, тоест СЪВЪРШЕНСТВОТО, сътворено от Мен във Велика ЛЮБОВ, да престане да съществува, така както вече се е случвало не веднъж, и Аз ще направя ВСИЧКО възможно, за да може човечеството да премине в Новото Пространство на високите вибрации, а от друга страна, Аз не мога и да задържам дълго процесът на общата трансмутация на вашата Вселена, затова и сегашната есен Е (СЪМ) последната есен на Плътния план на ниските вибрации!

20. Ценете дареното ви време на ОЧАКВАНЕ и допълнителната ви възможност да познаете Истината, тъй като деветте години Мои Послания СА (СЪМ) Висша Школа за хора-Богове, която позволява не просто да се постигне Истината, а да се постигне истината на хората-Богове, защото единствено този път на Духовна еволюция носи на хората СПАСЕНИЕ и ВЕЧЕН ЖИВОТ!

21. На вас просто ви е необходимо да съхраните нивото на Духовен МОНОЛИТ, постигнато на Великото ВЕЧЕ на Началото на Началата! За това е необходимо да отхвърлите всички съмнения и да се консолидирате около Мен, около Моите Знания, около Моя Посланик, и тогава вашето Духовно ЕДИНЕНИЕ ще стане основа не само за спасение, но и Основа на Нова цивилизация!

22. Безличностно ЦЯЛО – ето ви основата на основите на Бъдещото човечество, тъй като само в този случай хората-Богове, обединени от ЕДИННА ИДЕЯ, ще успеят не само да сътворят Духовен ЕГРЕГОР, но и Бог – Отец Основател! Аз виждам вашето бъдеще в това, в СъТворчество с Мен, Отеца Абсолют, да творите или да откривате Нови Вселени във вечно разширяващия се, еволюиращ Велик Космос!

23. Днес обаче, когато Времето на ПРОМЕНИТЕ е вече просто на прага на вашия дом, моля ви да усилите отговорността за формиране на своите мисълобрази и разбира се, на своя Промисъл, тъй като вие вече сте поели отговорност за това върху себе си, и сега единствено от вас самите, от нивото на вашето Духовно ЕДИНЕНИЕ зависи, как вие ще застанете пред Мен на Последния си Изпит на Века!

24. Повтарям: вие – сте Мое Движение и то е единствено на Планетата, затова Аз и предявявам към вас повишени изисквания, тъй като вие сами СВОБОДНО и ДОБРОВОЛНО приехте ОБЕТ (ПОСТРИГ) за Воини на Светлината, което означава, че сами сте приели решение да бъдете образец или пример на хората-Богове за цялото човечество на Планетата, затова и на вас не ви се разрешава да се държите като обикновени хора, та нали хората-Богове СА (СЪМ) Богове!

25. Разберете, върху вас днес лежи ОТГОВОРНОСТ за бъдещето на човечеството, и вие сами, при това ДОБРОВОЛНО, си стоварихте върху себе си КРЪСТА НА СПАСИТЕЛ на човечеството, и сега когато вие СТЕ (СЪМ) Мое Движение ще трябва да покажете на човечеството пример за Духовно ЕДИНЕНИЕ, Духовен МОНОЛИТ от Висш порядък!

26. Воините на Светлината не могат да отстъпят при никакви обстоятелства, вие – сте точно тези „300 спартанци, възглавявани от цар Леонид”, които закриха със себе си прохода на Тъмнината в Пространството на Шестата раса, затова и днес вие отговаряте за това, какво става на Планетата Святая Рус!

27. За да се издигне вашият Дух и за осигуряване на Духовно ЕДИНЕНИЕ Аз искам да променя думите на Посланието, което вие произнасяте на 4-та, 17-та и 26-та дата на всеки месец в 11.00 Московско време (10.00 – българско), където и да се намират Моите Любими СъТворци, участниците в Моето Движение:


ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН, НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, СВОБОДНО И ДОБРОВОЛНО ЩЕ НОСИМ ТВОИТЕ ЗНАНИЯ И ТВОЯТА ВЯРА ИЗ ПРОСТОРИТЕ НА ВСЕЛЕНАТА!

НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, ОСЪЗНАВАМЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ И ЩЕ НАПРАВИМ ВСИЧКО ЗА ТОВА, ПЛАНЕТАТА СВЯТАЯ РУС ДА СТАНЕ ЦЕНТЪР НА ВИСШ ПОРЯДЪК, ЦЕНТЪР НА НОВА МАТРИЦА НА ПРОСТРАНСТВОТО, НОСЕЩИ ВЕЛИКА НЕУТРАЛНОСТ НА НОВИТЕ СВЕТОВЕ И ВСЕЛЕНИ!

НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, НЕ СИ ПРЕДСТАВЯМЕ СЕБЕ СИ БЕЗ ЕДИНЕНИЕ С ОТЕЦА АБСОЛЮТ, ЗАЩОТО НАШЕТО ЕДИНСТВО Е (СЪМ) ОСНОВА НА ЛЮБОВТА И ХАРМОНИЯТА НА ЦЯЛОТО ВЕЛИКО КОСМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО!
АМИН!

Отец Абсолют.

19.09.2013 г.
http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1188
http://www.otkroveniya.info/tolk3/t3-19.09.13.html
 

image


В 10 часа българско време на всяка 4, 17 и 26 дата от месеца, колективно послание за Духовно Единение в Божествената Абсолютна Любов и Светлина, за пресътворяване на пространството, изчистване от негативността и страха, пробуждане и тържество на Духовния ни, Божествен потенциал, за защита и подкрепа за Майката Земя с Любов и Благодарност излъчена от нас в мощен единен заряд и импулс !

Послание за Единение

1. Покаяние
Отче наш, Отец Небесен,
моля Те прости ми
всички мои прегрешения,
волни или неволни.
Амин !

2. Молитва
Отче наш, Отец Небесен,
аз приемам Твоята вяра,
тя е моят път,
приемам Твоите Канони вечни,
с любов към Теб и Твоите дела.
Господи, моля Те, дай ми надежда
за спасение на моята душа
и ме дари с Твоята мъдрост
за живота ми
на Земята и във Вечността.
Амин !

3. Обръщение

ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН, НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, СВОБОДНО И ДОБРОВОЛНО ЩЕ НОСИМ ТВОИТЕ ЗНАНИЯ И ТВОЯТА ВЯРА ИЗ ПРОСТОРИТЕ НА ВСЕЛЕНАТА!

НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, ОСЪЗНАВАМЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА СВОЯ ПРОМИСЪЛ И ЩЕ НАПРАВИМ ВСИЧКО ЗА ТОВА, ПЛАНЕТАТА СВЯТАЯ РУС ДА СТАНЕ ЦЕНТЪР НА ВИСШ ПОРЯДЪК, ЦЕНТЪР НА НОВА МАТРИЦА НА ПРОСТРАНСТВОТО, НОСЕЩИ ВЕЛИКА НЕУТРАЛНОСТ НА НОВИТЕ СВЕТОВЕ И ВСЕЛЕНИ!

НИЕ, ХОРАТА-БОГОВЕ, НЕ СИ ПРЕДСТАВЯМЕ СЕБЕ СИ БЕЗ ЕДИНЕНИЕ С ОТЕЦА АБСОЛЮТ, ЗАЩОТО НАШЕТО ЕДИНСТВО Е ОСНОВА НА ЛЮБОВТА И ХАРМОНИЯТА НА ЦЯЛОТО ВЕЛИКО КОСМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО!
АМИН!

http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=900

Това послание се прави по целия свят на 4, 17 и 26 дата всеки месец в 10 часа българско време. Минутки преди 10 часа казваме първите две части - покаяние и молитва, и точно в 10 часа продължаваме с обръщението. Целта на синхронността, разбирате, е да се изпрати в един и същ момент (независимо кой къде се намира) единен заряд и импулс от всички светли частици на Бога по целия свят, които заявяват по този начин своето желание да участват в преображението на Съ-Знанието на хората и преображението на Пространството към по-добро, по Божия Промисъл и План за благото на всички ! На сайта http://www.otkroveniya.ru/ има брояч с обратно броене, отчитащ колко време остава до началото на Посланието за Духовно Единение, който може да бъде използван за обща синхронизация.


image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3184360
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031