Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2012 12:14 - Промените , които трябва да се случват ! Любов и всеприемане !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 3669 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 23.05.2012 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 22.05.2012 г. 
4.00 часа 
Послание
Това, което случи се току що бе послание от дълбините на Земята, че трябва да започнете това, което се очаква да направите – начало ново да поставите в живота свой по-осъзнат той да бъде, промяна трябва да има у всеки един от вас. Начало ново поставете, за да започне тогаз промяна видима и необратима, промяна към по –добро. Сега, когато вие се събудихте ще почне новото хоро на прехода през времената. Не бойте се, деца на Светлината, не се страхувайте сега – това е знак, знак от недрата на вашата Земя, че промени резки може би ще има,че нищо няма да остане същото, че много скоро вие ще преминете през процеп тесен, но отвъд ви чака ново по-добро начало, нова сила да ви поведе напред през неизвестното… Но ако правилно се вий настроите, приемете тоз знак за предупреждение и промените поведението си един към друг – тогава заедно и дружно ще преминете това предизвикателство пред вас. От тук насетне започнете да се обичате като единно цяло, защото сте едно неосъзнало себе си Божество. Сега се чудите какво от вас зависи – зависи много, най-вече това, че трябва да отхвърлите съмненията всякакви от вас. Сега промените, настъпващи около вас ще почнат да се проявяват все по-силно, но вие заедно ще промените таз картина към по-добро. Това го пиша Аз Вашия Създател, отворил пътя нов със този знак, това начало е , а не е края на новия по-светъл живот.  
Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/05/22/22-05-2012%D0%B3-4-00-%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5/ 

image

17.05.2012 

ПОСЛАНИЕ

Искам мила моя Аз да ти предам посланието Мое за вас,

за моите деца поели пътя свой към Мен,

понесли се във полет със криле на Ангели Небесни.

Вие, мили мои просветнали деца,

Забързани, улисани във вашата игра

На жмичка – кой къде се скрил,

какво направил и къде е бил,

докоснали с ръка звездите,

понесли се със песен във простора.

Сега, Любими мои, Аз ще ви говоря

за нови времена и нрави,

които вие трябва да приемете,

които вие трябва да откриете

и в живота свой да ги установите.

Правилата, мили мои, лесни са

Любов в сърцата ви да има

Надеждата да бъде с вас

и Вярата, че Аз

Съм винаги до вас.

И Аз със думи благи, мили

към вас обръщам се, любими

мои същества, до тука стигнахте

и след това по пътя трябва вий да продължите

да следвате го с Вяра и Любов

във всяка своя стъпка вий вложете

частица от сърцето свое,

частица от Божествена Любов,

която изпращам Аз до всеки.

Променяйте се, мили мои,

израствайте и тичайте напред

към новите пространства , към простори,

които Аз разкривам.

На всеки, който чуди се дали

промени явни, видими ще има ли ?!

Ще кажа Аз – живейте и ще видите,

но престанете да се чудите

защо на вас беди се случват

защо не ви върви в живота…

Със мисли негативни, мили мои,

къде сте тръгнали ?! Защо

очаквате да стане чудо…

Нима не сте разбрали вече

Радост, Мир, Хармония и Красота

това са важните неща, човече.

Които трябва ти да ги живееш,

а не само да копнееш

да ти се случат някога…

Кога, ако не сега ?!

Посланието Мое ще завърша

със този Мой копнеж един за вас

вие в себе си да ме откриете

да пожелаете Аз да се свържа с вас

и нашата връзка неразривна

във вас да се тя прояви.

И заедно да Съ-Твориме

живота нов и по-добър,

за всяка моя светеща частичка,

която търси ме,

но в себе си, а не отвън.

Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова


http://otkrovenia.bg/2012/05/17/17-05-2012-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5/ 

14.05.2012 г.

На срещата на група „ Откровения “ в София

Да, мила, искам да ви кажа, че това, което творите сега – вашата среща е общение с Мен, разговор с Бог- вашия Създател. Можете да ме попитате каквото ви интересува, Аз ще ви отговарям директно. Амин !

Когато, мили мои, вие светите, ние сме във възторг, ние ви докосваме, ние ви подкрепяме.

Аз всичко ненужно преобразувам, всичко определям в този проявен план и отново показвам Моята воля да преобразувам цялото пространство, за да има еволюция, за да има израстване, за да има развитие.

Вие, мили мои, проявете своята воля, изразете своето желание и промяната ще се случи, ще я преживеете, ще я сътворите. Амин ! Амин ! Амин !

Ще ви говоря за Божествената Ми Любов, за живота, който ви предстои, за промените, които вие трябва да направите за Моето проявление сред вас. Амин ! Амин ! Амин !

Днес ще ви говоря за Моята Божествена Любов, която всеки от вас усеща, която всеки от вас търси, която всеки от вас иска да преживее, която ви е необходима, за да се издигнете във високите измерения. Всеки от вас трябва да преживее, всеки от вас трябва да знае, всеки от вас трябва да различава Моето проявление от това, което вие сте изживявали до момента и сте наричали с думата любов. Моята Божествена Любов е покоят, който настъпва във вас, когато желанията се стопяват, когато очакванията ви напускат, когато остава само всеобичащата, всеприемащата, Божествената ми Любов. Животът, който трябва да изградите, за да се проявя Аз ще бъде друг, а именно различен, всеприемащ, всеобичащ. Неговото проявление се оформя първо в желанието ви за промяна на света около вас, на желанието ви за нови чисти взаимоотношения, за нови чисти връзки, за нови по-възвишени преживявания. Оставете се на пътя да ви води. Отворете се за нови преживявания, приемете новите възможности, които се отварят пред вас. Аз по този начин ви помагам, давам ви възможности, а дали ще ги използвате е ваша свободна воля. Излезте от стереотипите, които обществото ви налага, които историята ви е напластила и погледнете с нови очи, полетете с нови криле към новите възможности, които отварям пред вас. Обичам ви, застанал съм до всеки един от вас и ви посочвам пътя. Ослушайте се и ще чуете гласа ми, огледайте се и ще видите светлината, която ви показва посоката, за да стигнете най-бързо до Мен. Сливането с Мен е една ваша цел, но е важен пътя, а не целта, защото по пътя вие събирате бисерчетата, които са вашето богатство. Обичам ви, прегръщам ви и ви Благославям, светли мои частички. Ваш Небесен Отец, Св. Син и Св. Дух Амин ! Амин! Амин !

Аз съм с вас, Аз съм част от вас – открийте ме !

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/05/15/14-05-2012%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0-%E2%80%9E%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%E2%80%9C/ 
 
Сърцата ни преливат от Любов !


Сърцето ми прелива от Любов,


която иска с някой да я сподели,

сърцето ми тупти във луд галоп

за теб Любими мой то иска да лети.

Във този слънчев ден чудесен

със теб ще бъде, там където си и ти

и ще се носи с лека песен

към теб, към нашите мечти.

Да открием с теб простори нови

за готовите души,

които Бога са познали

и на които душата веч лети.

С погледа високо в небесата

да тръгнем ний готови сме сега

Творецо наш, Баща и Майка,

вдигни ни Ти при Теб сега.

И портите широко отвори

към твойто царство в небесата,

където ние ще творим

живота нов, но със сърцата.

Сърцата ни преливат от Любов,

която Ти изпращаш ни на нас,

която ний споделяме със твоя Благослов,

със всеки, който тръгне с нас.

Елате всички, всички до един

на този полет нов във висините,

във висини Божествени и висши

живота свой да сътворим.

Пред погледа Му мил и благ

сред Любовта му тъй голяма

и да познае Той във нас

частичките от себе си раздал.

Частички осъзнали се , че могат

Светове, Вселени да творят

С Любов, Хармония и Радост,

в живота свой да претворят.

Красота и Радост да направим

навсякъде около нас

и в творчество велико да оставим

частичка малка и от нас.

Така движението ний ще продължим

по пътя, който всички сме поели

в спиралата безкрайна ще вървим

към Бога наш във себе си открили.

15.05.2012 Велина Петрова
http://otkrovenia.bg/2012/05/15/%D1%81%D1%8A%D1%80%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2/ 

07.05.2012 г. Края на Началото

Мили мои обични деца, поздравявам ви за новото начало, което всеки поставя у себе си, за търсенето на пътя към Мен, който всеки от вас е поел и върви към Мен. Началото на края на тези времена, които познавате е вече в процес на приключване – следва същинския преход – прехода на нови нива на съзнание, на нови нива на енергии и информации. Този преход започна във вас да се случва, да се проявява, да променя пространството около вас, да отваря нови възможности за промяна на всеки един човек. Отварят се вече портите на Моето небесно царство и всеки, който е готов, всеки който направи своя избор и започне смело своето издигане към Мен е добре дошъл в новите простори. Наоколо около вас ще се появяват новите готови за промяна хора, на които вие ще подадете ръка и ще помогнете да се повдигнат, да преминат пътя ви нелек, но с ваша помощ той ще бъде изминат от тях с песен и радост, с общ устрем, с повече знание за общия процес на прехода. Пожелайте го вие, пожелайте го за другите, пожелайте го за всички, които трябва да преминат през освобождаващо, пречистващо и повдигащо пътуване. Отново ви казвам – всичко вече се случва – забелязвайте го, живейте промяната, споделяйте новите енергии и информации, които стигат до вас. Отново и отново ви приканвам – отворете се за новите промени и не сравнявайте с нищо старо – просто приемете случващото се с вас като нова възможност, като нов и по-добър живот в споделяне на вашата Любов, Състрадание, Мир и Хармония с всички същества. Новото начало е вече факт, промените се случват – участвайте в тях като разумни пораснали деца. Истината всеки ще открие, когато започне да забелязва промените у себе си, с приятелите си и колкото по-бързо прозре и приеме новото знание, новите усещания за света около вас, толкова по-бързо ще се случват издиганията на съзнанията на хората. И когато това стане с критичния брой хора, скокът ще се случи, ще се отворят широко Моите порти за цялото човечество. Напред във времето ще ви издърпам, ще ви издигна в нови измерения.

Началото е към своя край – дерзайте, мили мои пораснали деца. Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/05/08/07-05-2012%D0%B3-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE/ 

Божествена Любов


Аз виждам в теб Божествената красота 

Що в теб сияе като утринна зора, за теб любима моя 

Аз всичко съм готов да сторя, защото ти обична, свята,

Си днес отново на Земята,

На хората с души Божествени

Да занесеш от песните небесните,

За да припомнят си те най-накрая,

Че на Земята днес е Рая

И всеки чувства Моята Божествена Любов,

но трябва някой с Обич, с Благослов

да му припомни то що е забравил.

Да, мило мое слънце на Земята

Обичай, радвай се и пей

За всички хора на Земята

Небесна песен нек се лей.

И царството Небесно и Благодатта,

които Аз изпращам на Земята,

за хората, за птички и тревички

да сгрее вашите сърца

и да ви понесе във Мойте Небеса

Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/04/23/17-04-2012-%D0%B1%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2/ 

„ Скъпо мое слънчево дете, не знаеш, мила, колко красота създаваш предизвиквайки у един единствен човек такива прекрасни чувства. Наслаждавай им се, мила, докрай, споделяй ги изцяло, без задръжки с всички и отключвай сърцата им. Всеки иска да почувства Любовта и който има щастието да го направи през теб, чрез теб, със теб е Благословен от Мен. Обичай и бъди обичана по Божествен начин с Божествената Ми Любов. Твой Обичащ те безкрайно Небесен Отец, св. Син и св. Дух Амин ! Амин ! Амин !“

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/04/23/23-04-2012/ 

23.04.2012 Послание за Любовта !
Мила моя любима, искам миличка, да споделя с теб чувствата, които изпитвам, това което искам да споделя с всеки един от вас. Любовта, мила моя, е безкрайна, тя е море , което няма бряг, тя е планина висока, тя е полъха на вятъра. В теб, мила моя, има толкова много Любов, която ти, мила, можеш да раздаваш на всички около теб. Ти мое слънце, започни днешния ден с Любов към Мен и чрез Мен към всички хора по Земята. Предай им моите заръки за искрени чувства, за откритост във взаимоотношенията, за ново по-пълно изживяване на всяка минута от техния живот. Той е толкова ценен, толкова свещен и всеки миг от него трябва да се използва за съ-творяване на красота, мир и хармония в отношенията по между ви, в работата която вършите, в проектите които правите, във всичко до което се докосвате. Изпълнено с Любов всяко ваше действие, мисъл или постъпка ще бъдат красиви, ще бъдат Божествен израз на вашата същност – частичка от Мен, частичка от Твореца, частичка – Творец на нови светове. И ако, мили мои, почувствате тъга, ако ви се струва, че живота ви е низ от изпитания и трудности, вземете решение, направете избора да промените това. Той – живота е приказно красив и очаква да направите вие правилния избор – какво искате от него – израстване, развитие, радост и щастие или другата му страна в дуалния свят. Това е Свободната Ви Воля – това е ваше право, неотменимо дори от Мен.

Пожелавам на всеки от вас да открие своето камъче на щастието, да види пълния му блясък, да се зарадва искрено и да раздаде, да сподели красотата и радостта с хората около него. Ваш Любящ ви Небесен Отец, св. Син и св. Дух Амин ! Амин ! Амин !

чрез Велина Петрова

http://otkrovenia.bg/2012/04/23/23-04-2012/ 

image


 



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. stix - Невероятно светли думи...
22.05.2012 12:33
Невероятно светли думи...
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
22.05.2012 12:57
Да ! Божествените слова на Божествената Любов !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3181385
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031