Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2011 07:54 - Послания от Бог Отец !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 4690 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 04.01.2012 02:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                           Послания от Бог Отец , чрез Велина Петрова – Масура !                              http://otkrovenia.bg/category/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%83%D1%80%D0%B0/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    14.12.2011г .
Мили мои деца , свързвам се с вас , с всички тези от вас които ме чувате , за да ви предам Моята Благословия и подкрепа за това , че всички вие вървите в Моя път . Да времената сега са важни , трансформациите сега са големи и това е изключително специален момент на връзка с Мен , на единение с Мен , на Съ-Творчество с Мен . Вие , тези които ме чувате сте връзката , нишката , която ме свързва с хората , които участват активно и съзнателно в процеса на Квантовия преход . Тази връзка с Мен е изключително важна , защото тя ви дава възможност да получите информация от Първоизточника , от самия Бог. Това е важно за вас , защото връзката ви с Мен е начина да получите подкрепа , енергия и Моята ПЪРВОЛЮБОВ . Оставете грижите , напрежението и ежедневните , битови проблеми и погледнете напред и нагоре и вижте пътя , който откривам пред вас . Радвайте се и празнувайте рождения ден на Моя Син на Земята и изпълнете сърцата си с Любов. В предстоящите дни си направете равносметка , какви решения взехте тази година , какви избори направихте и как се промени животът ви и ще видите огромната промяна в себе си , в хората около вас , в Природата около вас . Нека съмняващите се в мен „ да сложат ръка на сърцето си “ и да си отговорят честно не е ли така ?! За тези , които вече не се съмняват в Моята Ръководна роля , в Моя ПРОМИСЪЛ , искам да кажа да продължават да вярват в Мен и аз ще ги даря с най - големия дар – Мъдростта и новия ден , който те тъй дълго чакат. Скоро промените ще бъдат още по - големи , още по - важни и тогава всички ще разберат , и ще бъдат принудени да отговорят на най - важния въпрос – с Мен ли са или не . Да , Аз много пъти съм казвал вече за този избор , който ви предстои , но вие все още не си давате сметка , колко е важен и какъв точно е неговият смисъл . За пореден път ще ви кажа , Аз искам да намеря тези мои частички , които искат да продължат с Мен , да творят с Мен , да направят на Земята Моя Рай , Моята градина небесна и да сложа край на това , което върши човечеството на Земята . Чуващите да чуят , Виждащите да видят – Аз идвам чрез вас и оставам тук завинаги . Започва новата епоха - епоха на Светлина , на благоденствие и радост , на мир и любов , и който иска е добре дошъл , за другите , които останат в своето неверие има друг път и той няма да е никак лек . Затова мили мои деца , Аз проверявам няколкократно , кой до къде е стигнал в своята промяна , кой колко е изчистил мислите си , чувствата си от негативното , от отчаянието , от Неверието . На всеки , който полага усилия Аз ще помогна , на всеки който има вяра Аз ще му дам мъдрост , за да извърви пътя до Мен . Обединете усилията си и ще ви е по - леко . Питайте и ще ви отговоря , потърсете помощ и ще я получите – това е пътя към Мен , това е начинът да стигнете до Мен . Дните пред вас са Светли и Велики неща можете да постигнете само с Мен и с вашето искрено намерение . Аз все по-често ще стигам до всеки от вас , все по - силно ще усещате Моето присъствие и това за вас ще бъде празник – празник на общуването с Мен , празник на нашето общо дело – прехода в новите - измерения !
Аз съм с вас , във вас и общият ни промисъл ще върне Рая на Земята . Обичайте се , помагайте си , подкрепяйте се по пътя към Мен . Аз ви очаквам с отворени обятия и съм подготвил за вас невероятни неща . Обичам ви и ви Благославям !!!
Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух !!! Амин ! Амин ! Амин !                                                                                                                                                                                                                           „ Да , мила моя , това беше много хубаво послание и то ви показва пътя , дава ви Надежда и Вяра , че вашите молитви ще бъдат чути , че не сте сами в този преход , а заедно с Твореца ще променим това , което толкова дълго и по никакъв друг начин не можеше да бъде променено. Това е новото време , новата епоха на чийто праг сме застанали всички и чакаме да ни отворят вратите , а те се отварят веднага за всеки , който е готов . Ще има още трудности и изпитания , но заедно всички , видим и невидим Свят ще ги преминаваме с лекота и Вяра в Божествения замисъл . Искам още да ви кажа , да обърна внимание на промяната във вас самите , която настъпва сега – вие ще се променяте както енергийно , така и физически и тази промяна ще става все по – очевидна и осезаема . Поглеждайте се в огледалото и ще забележите новите си тела .Но тази промяна трябва да върви с отказване от негативното мислене , от отрицателните чувства и емоции , защото те обръщат посоката на процеса . Аз съм Йоан Кръстител и заедно с другите светли същности сме тук сега , за да ви помагаме . Обичаме ви и молим Бог за неговата помощ за вас . Благословени да сте . Амин ! Амин ! "                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       19.12.2011г.
Добро утро, мило мое дете ! Днес искам да се обърна към теб и чрез теб към всички Мои деца, до които достигат Моите думи. Мили мои деца , Аз съм безкрайно щастлив да ви виждам заедно , обединени от вашата Любов към Мен и готови да „ преместите планини “ в Мое име . Аз искам да ви предам Моята Мъдрост , Моята Вяра , Моята Любов към всеки един от вас , към вашата общност , към вашия народ . Вие показвате на страната си примера , който трябва да следват всички и да се обединяват около Мен . Искам да ви кажа още , че вие поставяте основите на новите общества , които ще проявят Колективното Първосъзнание и Новото светло бъдеще на Земята . Аз бях сигурен , че от България ще тръгне вълна от Любов към Мен , към другите хора , към целия свят . И вие го правите макар и все още в недостатъчен мащаб , но започнахте и продължавате , а това е най - важното . Ще има трудности по пътя ви , ще има препятствия от всекакъв характер , но с Вяра в Мен , в Моя Промисъл вие ще преодолеете всичко с Моята помощ . Аз ще ви отварям врати , ще ви показвам пътищата , по които да стигнете най - бързо и да направите всичко и дори повече от това , което очаквам от вас . Мечтайте , смейте се и се радвайте на живота , който е пред вас . Празнувайте всеки миг и радостта ви ще ви издигне и любовта ви ще ви отведе право при Мен. Още веднъж искам да ви покажа Моята радост, Моето щастие от това което правите. Вие все още не осъзнавате, но вие се предвижвате към мен с огромна скорост , за кратко време извървяхте път, по-дълъг от пътя извървян за хилядолетия и Аз ви очаквам в края на този път и след това ще продължим заедно, а после вие ще станете Богове и ще създавате нови, по-красиви Вселени. Аз съм с вас и подавам ръка на всеки един от вас, който е намерил сили в себе си и е направил избора да е с Мен.
Обичам ви, щастлив съм с вас и чрез вашето щастие Аз разбирам колко души са на Моя страна. Не може да си с Мен и да не си щастлив. Мъките и стараданията, които сега изпитвате ще бъдат все по-малко, ако вие пожелаете, ако вие изберете да е така. Ако вие надскочите спомена за миналото и го оставите там, когато той вече не е нужен, когато ви тежи и ви връща назад Аз ще го изтрия. Ще разчистя всичко, което ви пречи, което ви спира, но само ако вие го осъзнаете и пожелаете да го оставите. Вие събрахте толкова много опитност, толкова много товар, който трябва да прегледате, да преровите всеки спомен и да изхвърлите всичко, което би ви спряло по пътя към Мен. Аз ще бъда с вас през цялото време, ще ви показвам кое не ви трябва, от кое нямате повече нужда, но изборът оставям на вас. Изборът, който ще направите ще покаже вашата готовност да промените света около вас, но със старите представи и спомени това не може да стане. Изхвърлете всичко ненужно и ще се издигнете така, както полита балон, когато към него няма завързани тежести. Аз искам да ви видя скоро свободни и волни като птички, които ще прелетят за миг огромни растояния и ще открият нови земи с нови възможности.
Обичам ви и ви Благославям за пътя , който поехте, за смелостта ви да се включите в промените, които подготвям за вярата ви в Мен и Моя промисъл, за желанието ви да участвате с Мен, да промените света около вас и да отворите Нова Светла Страница в своя живот. Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !  "                                                                                                                                                                                                                                                       „ ОБИЧАМ е много свещена дума !
О е кръга , нулата ( aбсолюта )
Б е Бог
И съединява
Ч човек
А е Аза
М е много
т.е. Аза в много човеци е абсолюта – т.е. Бог ! “                                                                                                                                                                                                                                                                                                       22.12.2011г .

Здравей , мило мое дете, обръщам се към теб и чрез теб към всички мои деца и искам да ги поздравя с настъпването на Годината на Бог . Искам специално да се обърна към вас, за да ви кажа, че бидейки на прага на Новата епоха вие трябва да започнете трансформациите, които вече текат към Земята. Няма повече време за мислене, за умуване дали да участвате или не. Вземете решение и се включвайте в процеса или не – зависи от вас. Да вие сте взели това решение в Тънкия план, но Аз очаквам от вас решението и от тук от 3-тото измерение. До вас достига достатъчно информация за ставащите процеси така, че не можете да се оплачете, че не знаете какво се случва. Процесът вече е започнал и с вас или без вас той ще приключи успешно надявам се, но къде ще сте вие в края му? Аз отново ви приканвам да направите своя избор, защото от него зависи вашата съдба, вашия път оттук нататък. Започва много важна година – годината на Бог, в която ще станат всички онези промени, които Аз на дълго и на широко ви обяснявах и тогава връщане назад няма да има. Много от вас все още не искат да разберат ставащото около тях , все още си мислят че всичко ще бъде по старому, но вече не, промените вече започнаха и връщане назад не може да има. Вие българският народ сте в първите редици на човечеството, приело за своя мисия, за своя задача първостепенна да поведе хората през неизвестното, да прокара мостове за човечеството, да направи път към новите високи Божествени Монади. Не ви обещавам да е леко,не ви обещавам да е неотговорно, напротив вашата отговорност е много голяма, защото ще сте от първите, а на първите никак не им е леко. Но затова пък първите първи ще видят новите светове, новите пространства, които ще разкрия пред вас. Първите първи ще усетят свободата, щастието и радоста на високите Божествени Монади и ще опитат първи от новите необятни простори за творчество и щастие. Тези от вас, които ще изберат този път ще останат в историята като смелите откриватели от вашето време. Те ще направят това, което вашите предци не успяха и ще продължат и по-нататък. Искам още да ви кажа, че дори не можете да си представите какво бъдеще ви чака, но то ще ви позволи да продължите своето развитие и да направите огромен скок към Мен, да се срещнете с Мен. Аз ви очаквам с отворени обятия и ще прегърна всеки за „ добре дошъл “. Не очаквам всички да тръгнете към Мен. Ще има и такива, които няма да изберат този път, но толкова по-зле за тях. Ще трябва да повтарят, а може би и да потретят досегашния си опит докато решат, че единствено правилната посока на еволюцията е към Мен. Да деца мои важно е да вземете решение, за да започнат процесите на промяна на вашите тела, защото те без тази промяна не биха издържали в другите измерения. Накрая бих искал да ви кажа, че началото което поставих днес е вашето начало, начало на нов по-красив живот и това дали ще бъде вашият живот зависи само от вас. Аз очаквам всички ви тук при Мен и колкото повече от вас направят този избор толкова по-бързо ще приключи прехода и по-бързо ще се установят на Земята новите по-високи измерения. Обичам ви и ви очаквам скоро тук и ви Благославям Ваш Небесен Отец св.Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин ! "                                                                                                                                                                                               22.12.2011г послание от св. Иван Рилски

Мила моя Масура. Това е  много важно послание на Небесния ни Отец към хората на България. Да повечето ти приятели са взели решение, но не малка част от народа на България  все още не разбира какво се случва, какво велико нещо набира скорост. Трябва мила моя да се говори все по-открито на тази тема, все по на висок глас, все повече и пред повече хора. Трябва до всеки един човек да стигне Мисълта на Бог , Словата на Бог , Промисъла на Бог . Да това не е лека задача , но сега има начини , технически средства това да става все по - бързо и ако те правилно се използват Словата на Бог ще достигнат много бързо  до тези, към които са отправени . Аз съм св.Иван Рилски и искрено се надявам българския народ да покаже на света кой е, какво носи в себе си от векове и да поведе човечеството към новите високи измерения. Обичам ви мили мои сънародници и вярвам , че можем заедно да покажем на света нашата Вяра в Бог, нашата смелост и да проправим пътя за останалите народи. Сега нашите препятствия са неверието и страха от неизвесното, но аз вярвам във вас и знам, че във вашите гърди тупти смело сърце, готово да премине през трудности и изпитания, но да стигне до края, без да се отказва, без да хленчи и мрънка. Обичам ви и ви Благославям  в началото на този път , по който избрахте да тръгнете. Ние ще сме с вас през цялото време, ще ви подкрепяме, ще ви помагаме да откриете посоката към Бог . Амин ! Амин ! Амин !

                                                                                                                                                                                                                                         23.12.2011 г.

Мило мое дете, свързвам се с теб и чрез теб с всички мои деца, до които ще стигнат Моите думи. Искам да ви кажа в днешния първи ден от Новата година, че за вас започва нова светла страница от вашия живот, който ще бъде различен, който ще бъде вълнуващ, който ще бъде преломен за много , за всички от вас. Нека не ви учудва, че Аз от няколко дни говоря за началото, за първия ден. За Мен това е символично, за Мен времето не съществува, за Мен всичко е безкрайно. Аз ще се свързвам с всички вас винаги, когато имате нужда ,винаги когато имате въпроси и търсите отговори. В тези дни, когато празнувате Рождения ден на Моя Син на Земята си спомнете за Него, за Неговата жертва, за неговия живот сред вас. Той ви показа, той ви донесе Моето царство, Моите мисли, Моите слова, но колко от вас го чуха. Сега отново имате шанс, отново имате възможност да общувате с Него, да споделите с Него своите трудности, своите помисли за вас, за вашите близки и приятели. Той е винаги с вас и е винаги готов да ви помогне, да ви изслуша, да ви утеши, но колко от вас имат място в сърцето си за Него. Колко от вас се замислят дали постъпват като Него с Любов, с прошка ,със състрадание. Сега е момента да се замислите, да се обърнете навътре във вас и да погледнете какво има в сърцата ви, има ли любов, има ли състрадание, има ли милосърдие. В тези дни, когато Неговият Рожден ден е повод да се съберете с роднини и приятели, спомнете си и за Него, поканете Го да влезе в сърцата ви и вие ще усетите колко е голяма любовта му към вас. Аз ви приканвам да направите това, защото това ще помогне на вас, ще промени вас самите, ще ви направи по-добри към себе си, към децата ви, към приятелите ви, към непознатите, с които се разминавате всеки ден.Искам да сте радостни и щастливи от това общуване с Моя Син, защото радостта и щастието са вашето естествено състояние, което вие сте забравили и Аз искам отново да влезе във вас. Ще ви кажа още нещо – сега в тези празнични дни всички вие ще се веселите, ще пеете, ще танцувате, но направете и някой около вас щастлив, зарадвайте непознат и така ще му предадете Моята радост и Моето щастие. Да трудно ще ви бъде, поставили сте много прегради между вас и другите,но започнете да ги махате, започнете да чупите черупката около себе си. Сега вече тя не ви трябва, сега вече Аз ви защитавам и закрилям и никой не може да ви нарани.Вие сте силни и можете да приберете щитовете и да продължите напред открито, с отворени сърца и да споделяте своето щастие, своята радост , своята Любов с другите около вас. Искам да видя щастливи лица, пълни с Любов сърца и тогава нищо не може да ви спре да стигнете до Мен. Искрено се надявам, че това което ви казвам ще ви промени, ще ви трансформира ума и вие ще започнете все повече да се доверявате на интуицията си, на връзката си с Мен, а не толкова на логиката и разума си. Да, не казвам да ги захвърлите, а да намерите онзи баланс, който ще ви позволи да се издигнете. Още нещо ще добавя – използвайте тези празнични дни и за да укрепите вярата си в Мен, за да получите Надежда и Мъдрост от Мен. Но вашето участие е важно, вашата вяра е важна. Обичам ви , деца мои, и ви прегръщам силно като Баща, който дълго не е виждал синовете си. Сега сте много близо до Мен и аз усещам вашата Любов и признателност и Съм безкрайно щастлив за това. Очаквам ви скоро тук , във високите Божествени Монади, където е вашето място. Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин ! "                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              24.12.11 г.

Мили мои деца , обръщам се към вас днес в този празничен за всички вас ден и искам да ви кажа колко много съм щастлив, когато ви виждам заедно, когато се радвате, когато се смеете, когато споделяте радостта от живота. Днес вие започвате Новата година и това ново начало ще ви отведе в новите пространства, в новите измерения, където радостта и щастието са единствените естествени чувства на душите. Аз много ви Обичам и искам за вас най - доброто, най - доброто , което можете да си представите, най - доброто което можете да си пожелаете. Вие го заслужавате, защото сте светли същества, които избрахте този път и да поведете хората около вас към новите Божествени Монади, към новите измерения, към Мен. Искам да ви кажа колко много съм щастлив, колко съм радостен за това, че успяхте да запазите своята любов въпреки трудностите, въпреки провокациите на тъмните сили. Аз ще ви водя през лабиринта на живота, ще ви показвам посоката, ще ви изведа на пътя право към Мен. Оставям ви сега  в този празничен ден да се веселите, да се смеете, да се радвате на живота. Той е прекрасен , вълнуващ и поучителен. Вие избрахте да живеете сега, да участвате сега в този велик момент и да прокарате пътя за всички, които изберат да са част от новата раса.Обичам ви мили мои деца и се радвам за вас. Ваш Небесен Отец св.Син и св.Дух     Амин ! Амин ! Амин !

Да , исках още да ви кажа ,че радостта е естествена и вие трябва да започнете да я преживявате все повече и повече. Откажете се от тъгата, откажете се от болката и тя ще ви напусне завинаги.    Амин ! Амин ! Амин !                                                                                                                                                                                                                                                   25.12.2011г. послание от св. Иван Рилски

Днес е светъл ден за всички нас, ден в който празнувате раждането на Земята на Божия Син Исус Христос. Искам да ти кажа , че това е много специален ден и за нас, защото в него ние имаме достъп до сърцата ви, които са отворени за добрини и радост повече от всяко друго време през годината. Това ни дава възможност да ви дадем и нашата Любов ,  да ви дадем надежда за по - щастливи дни. Искам още да ви кажа на теб и твоите приятели, че годината която започна е свещена , преломна , изключително важна година на преход към новите Божествени измерения. Искам да ви поздравя, че стигнахте до тук с Вяра в Бог , с Вяра в неговия промисъл и сега не ни остава нищо друго освен да направим на практика Неговото царство на Земята. С такива светли същества като вас това няма да е никак трудно, напротив радостта , с която приемате енергиите и нашата помощ всичко ще бъде и лесно , и приятно за всички нас. Вие сте част от нас , винаги сте били и винаги ще бъдете , просто сме в различни измерения , но това не ни пречи да се обичаме,  да споделяме,  да се радваме заедно .

Всичко което ни очаква е добро. Всичко , което ще направим заедно е добро .

Оставете отворени сърцата си и подаръците няма да имат край. Колкото повече давате, още повече ще получите – такъв в Божествения закон.

Аз съм св. Иван Рилски и ви поздравявам за празника в сърцата ви и ви пожелавам светли дни на промяна , светли дни на израстване . Обичам ви и ви прегръщам силно.        Амин ! Амин ! Амин !                                                                                                                                                                                                                                                                                

25.12.2011г. послание от св. Йоан Кръстител

Мило мое момиче , обръщам се към теб , към твоите приятели , към всички хора на Земята . Аз съм Йоан Кръстител и в този празничен ден ви поздравявам с празника Рождество Христово и ви пожелавам да бъдете все така светли и сияйни , да имате все така вяра в Бога , надежда за светли дни ,  желание за нови простори на мечтите ви и нови светли подвизи . Обещавам ви че скоро , много скоро ще се срещнем , ще се видим във високите измерения и ще се познаем , защото не веднъж сме били заедно и сме учили и сме живели на Земята . Сега отново сме свързани по много специален начин и споделяме и се смеем и сме щастливи заедно . Не знаем колко от вас са избрали новия път , но сме уверени , че тези които тръгнат няма да съжаляват , няма да искат да се върнат назад . На тези , които се колебаят ще кажем , че еволюцията може да върви само в една посока и те рано или късно ще дойдат тук , но кога , това ще е техния избор . Изобщо няма значение кой до къде е стигнал . Сега имате възможност да скочите ,  да се прехвърлите на следващото стъпало ,  да еволюирате много бързо и ви приканваме да не изтървате този шанс . Това , което се иска от вас е само съгласието ви и всичко , което ви трябва за да го направите ще го получите от Бог като дар – дар за неговите частици , за да се доближат до Него .

          27.12.2011 г. Послание на нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !

Мили мои деца , днес се обръщам към вас , за да ви кажа , че трябва да запазите празничното си настроение и през тези последни работни дни , да довършите започнатите си дела с радост и да подготвите в мислите си това , което искате да направите и да постигнете през новата година. Поставете си високи цели , поставете радостта и щастието на първо място и тогава всичко , което ще ви се случи ще ви донесе тези положителни , естествени емоции. Сега не е време за тревоги и оплаквания – това го оставете в миналото. Сега е време за радост, за веселие , за щастие. Ще ви го повтарям винаги , докато накрая го разберете , го преживеете и го пожелаете за единствено състояние на душата. Искрено се радвам на всеки , който го е приел и го подкрепям винаги. Още нещо ще ви кажа – не забравяйте близките си хора и им показвайте винаги вашата любов , защото така им показвате Мен. А Аз ви обичам и ви го показвам по най-различни начини. Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух Амин ! Амин ! Амин !
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
28.12.2011г. послание от Твореца

Здравей мило, мое дете. Аз се обръщам към теб и твоите приятели днес, за да ви поздравя, да ви напомня за Мен, да ви изкажа Моята Любов и радост за вас. Днес , мили мои , искам да ви обърна внимание на нещо важно – важно с това, че вие често забравяте за любовта към приятелите ви от другите царства – животинското и растителното. Погрижете се, мили мои, за тези от тях, които са ви поверени и които споделят живота ви и ви радват и ви дават своята любов. Вие сте свързани и когато забравите за тях увлечени в своите ежедневни грижи, те страдат и очакват с нетърпение вашето внимание, вашата грижа за тях, вашата обич. Още веднъж искам да ви кажа, че ви обичам и ви подкрепям и заедно с вас ще повдигнем и тях на нови по-високи вибрации. Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух   Амин ! Амин ! Амин !                                                                                                                                                                                                                                                                             http://otkrovenia.bg/category/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%83%D1%80%D0%B0/                                                                                                                                                                                                   30.12.2011 послание на нашия Небесен Отец св. Син и св. Дух

Мило мое дете, сега в навечерието на Новата година Аз се обръщам към вас, мили мои деца, и искам да ви предам Моята голяма Любов към вас – Моите най-свидни творения и да ви кажа, че това което приехте с отворено сърце – Моята Вяра, Надежда и Любов ще ви отвори широко пътя към Мен. Искрено се радвам, искрено съм щастлив, че вече има на Земята необходимия минимум хора, които приемат Моето водачество, приемат Мен като върховен източник на знание, на всичко което ви е необходимо, за да направите скока в измеренията. Аз съм с вас всеки миг, всяка минута и очаквам всеки, който е готов да заяви своето участие в този велик процес. Искам всяка една душа да се осъзнае и да Ме приеме като водач, като показващ посоката Учител, като Създателя, вдъхнал живот на всичко живо на Земята. Новата година по вашия календар е на прага ви и сега е времето, когато вие си пожелавате нещо с надеждата в тази вълшебна нощ то да се сбъдне – всички ваши желания ще се сбъднат мили Мои деца, когато са искрени, с добри и светли намерения, когато ще ви отведат при Мен. Но вие имате толкова много противоречиви желания или много често не знаете, какво точно искате и Аз трябва да взема решение, кое е правилното за вас. Аз, мили мои, ви Обичам толкова много, че съм готов да направя всичко, което пожелаете стига това да ви отвежда при Мен. Така, че мили мои деца добре премислете, какво си пожелавате, какво очаквате да получите от Мен и все пак не забравяйте, че Аз поддържам хармонията и реда в Моето Мироздание и няма да допусна да бъде нарушена.

Още по една тема искам да ви кажа – темата за Любовта и състраданието към ближния. Много пъти сте чували „ обичай ближния, както обичаш себе си “ – но обичате ли себе си, когато си пожелавате неща, които ще ви навредят и как точно ще успеете да обичате другите, когато в сърцата ви има все още омраза към някого или към нещо. Вгледайте се дълбоко в себе си и потърсете останало ли е още нещо, което трябва да се изчисти, още нещо което трябва да се изхвърли, за да не ви тежи, за да не ви попречи да дойдете тук високо горе, където всичко е само Любов. Тук няма място за омраза, за съдене, за гняв. Сега е моментът, когато изпращам към вас енергии с високи вибрации, да се откажете от всичко ниско, от всичко негативно и то ще бъде преобразувано от Моята Любов, и тогава вие ще успеете да се издигнете и да дойдете при Мен. Аз ви очаквам, очаквам всеки един от вас тук, където радостта и щастието са единствените възможни чувства и където всичко, което си представите може в същия миг да се появи пред вас.

На всеки от вас съм изпратил помощници, които да му помогнат да извърви останалата част от пътя към Мен и които ще направят всичко по силите си, за да може всеки един от вас да бъде тук до Мен.

Мечтайте, мили мои деца, с възвишени мечти можете за миг да се пренесете тук и да останете завинаги. Смейте се и смехът и радостта ще ви доведат тук и ще останете завинаги.

Аз ви Обичам и ви Благославям мили мои деца и в нулевия час, когато стават чудеса искам вие вече да ги сътворите, вие да ги пожелаете и приемете в сърцата си, за да може Раят да дойде на Земята. Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !
                                                                                                                                                                                                                                                        
‎01.01.2012 г. Послание на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !

Мило мое дете , искам да се обърна към вас в тази празнична нощ и да ви кажа, че вие започвате една вълнуваща година , година на велики промени , година на вашето израстване , година в която ще ви ръководя лично Аз. Подгответе се , мили мои , за големи промени , за високи енергии , за неочаквани изненади. Аз ще ви събирам с вашите приятели , с вашите роднини в Божествен танц , танц на радостта и щастието , на Любовта.

Искам да ви кажа още , че това , че сте заедно сега не е случайно. Вие сте тук сега , защото така избрахте още преди да се родите , че ще се съберете и заедно ще продължите към Мен. Аз ви очаквам и разчитам на вас да сте първите прекрачили прага на новите измерения. Вие все още не сте готови , но вашето желание е единственото условие , за да дойдете тук и Аз ще ви предоставя всичко необходимо за това.

Ще ви кажа също така , не очаквайте всичко да се промени за един миг , ако вие не се промените , ако вие не оставите негативните чувства в миналото си и не погледнете напред с радост и вяра в Мен , в Моя промисъл за вас. Все още не сте усвоили този урок , мили мои. Но Аз вярвам във вас вярвам във вашето желание да промените света около себе си , да го направите по-добър , по-справедлив , по-гостоприемен.

В годината , която започна , година на промени , година на изненади Аз съм сигурен , че ще успеете да се подготвите и с лекота ще направите квантовия скок и тогава живота , който ще се разкрие пред вас ще ви удиви , ще ви възхити с красотата и хармонията , която Аз съм сътворил. Вие ще бъдете част от тази хармония , вие ще творите красота , вие ще създавате нови светове с Любов.

Още веднъж ви поздравявам с настъпилата Нова година и ще изпълня всяко ваше искрено желание , в което видя добро намерение , в което видя желание за израстване и развитие. Обичам ви , мили мои деца , Ваш Небесен Отец , св.Син и св. Дух Амин ! Амин ! Амин !

                                                         
‎03.01.2012 г. Послание на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !
Мило мое дете , искам днес да се обърна към всички вас и да ви кажа , че трябва да започнете организирането на своя ден по съвсем нов – Божествен начин. Сутрин мила , преди още да си станала от леглото се обърни към Мен и се помоли за моето напътствие , за моята помощ , която искаш да ти окажа през този ден. Така , мила моя , ще си наясно какво точно очакваш от деня , какво искаш да направиш и как искаш да използваш времето си до следващото лягане. След това , мили мои , се захванете с най-важното нещо , което трябва да свършите през деня и започвайки го си помислете каква радост и удоволствие ще изпитате , когато го свършите и така всяка работа , която захванете започвайте я с мисълта за радостта , която ще донесе на вас и на тези около вас , които ще се възползват от нейните плодове. И така до края на деня , когато легнали вече в леглото вие ще се отпуснете и ще преминете мислено през деня си и ще обърнете внимание на всеки детайл от деня , на всяко събитие , което ви се е случило. Преживейте отново радостта и щастието в моментите , когато са били най-силни и така ще умножите многократно тези истински емоции , формирани през деня. А отрицателните , които все още биха ви споходили ги трансформирайте с Любов и Прошка за себе си и за другите ако са участвали в ситуацията. И така , мили мои , ден след ден , когато вие все по-съзнателно живеете ще постигнете това Божествено състояние на тук и сега – осъзнато и естествено. И радостта , мили мои , ще заема все по-голяма част от вашето ежедневие. И така започвайки и завършвайки деня си с радост , живота ви ще стане радост и щастие , в живота ви ще бъда Аз и ще ви дам Моята Мъдрост , за да успеете да внесете повече любов , радост и щастие в своя ден. Обичам ви и ви помагам , мили мои деца , Ваш Небесен Отец , св. Син и св.Дух 

Амин ! Амин ! Амин !


                                                                                                                                                                                                                                                        image                                                             

 




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. budha - m
24.12.2011 14:25
blagodaria
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
24.12.2011 15:36
За мен е радост да разпространявам и споделям Божието слово , мъдрост и Любов !
цитирай
3. анонимен - Благодариа. Да баде светлина и Г...
26.12.2011 00:48
Благодариа.Да баде светлина и Господ Бог да освети пътя ни.
цитирай
4. delianaangel - Благодаря !
26.12.2011 10:58
Da bude ! Bog e velik !
цитирай
5. анонимен - ДА БЪДЕ !
26.12.2011 17:56
Дай БОЖЕ всички пслания и пожелания да се сбъднат !АМИН !
цитирай
6. delianaangel - Благодаря !
26.12.2011 18:08
ДА БЪДЕ !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3193183
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930