Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2011 18:07 - Любовно !
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 6167 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 28.12.2017 03:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Обгръщам лицето ти с длани, за да целуна очите ти ! Първо едното - съвсем нежно, като полъха от крилете на пеперуда, а после другото още по-нежно, като полъха от трептенето на миглите ти ! Докосвам с целувка челото ти ! Нека тя бъде слънчев лъч през деня и звезда през нощта, нека бъде поздрав и благословия от най-святото в мен към най-святото в теб ! Затвори очи и слушай внимателно, защото ще ти прошепна нещо, което искам да помниш винаги и да не забравяш никога !
Може и да те разочаровам, но ти просто не можеш да бъдеш сам ! Независимо къде съм, аз съм с теб, защото ти си в мен, точно тук в туптящото ми сърце, в дома на моя Дух ! Денем то е слънчева люлка, на която можеш да се люлееш и звънко да се смееш, нощем е гнездо, в което да се сгушиш и отпуснеш в блажен сън ! Разбираш ли, Любов моя ?! Аз чувствам душата ти сродна, ти си отговор на въпрос, който дълго съм си задавала, намерено - търсено ! Ти си важен и специален за мен ! Това, че те има ми дава желание, вдъхновение, удовлетворение, сила да живея, имам невероятен късмет и съм много щастлива ! А когато съм щастлива аз летя и мога да помогна и на други да летят ! И така ставам още по-щастлива и още по-удовлетворена, чувствам се нужна и полезна ! Чувствам се с мисия ! Изпълнена съм с Благодарност към Бога ! Всичко това ме трогва и кара древната ми душа да трепти с най-чистите си вибрации ! Разтварям ръце и очи към небето, за да прегърна Вселената, да отворя и насоча сърцето си да излъчва към нея ! И политам и съм свободна, и благословена с Любовта и Благодарността, които преливат в мен и са дар от Бога, който да споделям и раздавам с най-голяма радост !
Обичам начина, по който притихваш, когато ти разказвам и това, че си добър слушател! Благодаря!  
Усмихвам ти се всеки ден и всяка нощ и с устни, и със сърце. Затвори очи и виж усмивката ми. 
                                                                                                            image                                                                                                                                                                                                              Една Вселена обича и целува друга Вселена                                                                                                                                                          image                                                                                                                                                                                         
Ти си в мен, точно тук в туптящото ми сърце, в дома на моя Дух.                                                                                                                                                             image                                                                                                                                                                      Поздрав и благословия от най-святото в мен към най-святото в теб.                                                                                                                                                              image                                                                                                                                                                              
Целувам очите и челото ти по-нежно от полъха от крилете на пеперуда.                                                                                                                                                                                                                                                    image                                                                                                                                                                                                    image                                                                                                                                                                                         
Разтварям ръце и очи към небето, за да прегърна Вселената, да отворя и насоча сърцето си да излъчва към нея.                                                                                                                                                   image                                                                                                                                                                    image                                                                                                                                                                                                                   
И политам и съм свободна, и благословена с Любовта и Благодарността, които преливат в мен и са дар от Бога, който да споделям и раздавам с най-голяма радост.                                                                                                                                                                                








Гласувай:
8


Вълнообразно


1. bven - Прекрасно!
19.05.2011 22:19
Разтварям ръце и очи към небето , за да прегърна Вселената , да отворя и насоча сърцето си да излъчва към нея !
delianaangel , благодаря ти за прекрасната мантра!:)
цитирай
2. delianaangel - Благодаря !
19.05.2011 22:26
Думите ти винаги са толкова добри и мили ! Благодаря ти от сърце !
цитирай
3. delianaangel - Благодаря !
22.05.2011 17:36
Слънце грее в сърцето ми ! Благодаря за това споделяне ! Удовлетворението ме носи на крилете си !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3194728
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3886
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930