Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2008 15:46 - ПЪТЕКАТА...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 29576 Коментари: 66 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...Възраждането на духовните измерения на способността ни да обичаме е нашата Пътека...Нека се отправим по нея...
...За да почувстваме онова невероятно състояние на духовно освобождаване, онзи мимолетен и много ярък поглед към истинската ни същност...
...За да изживеем усещането, че сме единствени, обичани и защитени...
...За да повярваме, че изживяванията ни са неподвластни на Времето...
...За да осъзнаем, че всичко това са духовни реалности...
...Нека се отправим по пътеката...
...Моята пътека ме повежда към...една книга на мъдростта...Разтварям страниците й, за да се наситя с истина...Хайде да го направим заедно!...

"Само децата знаят какво търсят. Те си губят времето за мънички неща, които стават ценни за тях." 
image

"Децата трябва да бъдат снизходителни към възрастните. Не бива да им се сърдят."
image

"Там, при мен всичко е толкова мъничко..."
image

"Това е въпрос на дисциплина - когато се стъкмиш сутрин, трябва да направиш същото и с планетата."
image

"На моята планета аз имах едно цвете и то винаги първо заговаряше. А на тази планета хората нямат въображение - те повтарят, каквото им се каже."
image

"Хората, между които живееш, отглеждат 5000 рози в една градина и не намират това, което търсят."
image

"Човек е отговорен за нещата, които е опитомил."
image

"Само нещата, които си опитомил, можеш да проумееш. Хората вече нямат време да проумяват нищо. Те купуват от търговците готови неща. Но тъй като търговци на приятели няма, хората вече нямат приятели."
image

"Много по-мъчно е да съдиш сам себе си, отколкото другите. Ако можеш да съдиш себе си, значи си истински мъдрец."

image

"Езикът е извор на недоразумения."
image

"Питам се, дали звездите не светят, за да може всеки човек да намери някой ден своята звезда."
image

"Вървиш ли право пред себе си, няма да отидеш много надалеч."
image

...Просто трябва да вървим по...Пътеката...
...Онази, която има могъществото да лекува...
...Да разкрива светлата ни същност...
...Да възвръща вярата ни в себе си...
...Да носи хармония на  всички нива на съществуването ни...
...Моята Пътека ми днес ме поведе към "Малкият принц"...Книгата на мъдростта...
...Книгата, която, колкото пъти отворя, се обогатявам, хармонизирам...
...Книгата, която ме учи да обичам...
...Книгата, която ме държи "будна"!...
...Надявам се, ви е било приятно, заедно с мен...по моята пътека...
...Снимките също са мои, в унисон със случващото се, по време на пътешестването ни...:)



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - благодаря ти, вълшебнице
28.04.2008 15:58
за пътеката...
а пътят?
цитирай
2. anastasiia - Пътеката
28.04.2008 16:04
прераства в Път, когато сътворяваме всичко с любов...Когато сме "будни" и истински...
И аз ти благодаря, че ме последва по пътеката...:)
цитирай
3. buratino - Екзюпери..., нямам думи!
28.04.2008 16:07
Екзюпери..., нямам думи!
цитирай
4. anastasiia - buratino!...
28.04.2008 16:14
Да, Екзюпери...
Радвам се, че имам съмишленици;) Т.е. хора, които обичат Екзюпери...Наистина книгата "Малкият принц" е вълшебно мъдра и истинска...
Благодаря ти, че си тук...:)
цитирай
5. buratino - Да, " Малкият принц", но ...
28.04.2008 16:24
Да, " Малкият принц", но и другите му книги са супер!
" Нощен полет", "Земя на хората". Страхотно е усещането, като ги четеш.
цитирай
6. anastasiia - Да, чела съм
28.04.2008 16:26
и другите му книги...Прекрасни са...
Но "Малкият принц" е много специална за мен...Усещането наистина е неповторимо...
цитирай
7. buratino - :)))
28.04.2008 16:29
:)))
цитирай
8. wonder - Даам... интересно... спомняне... ;)))
28.04.2008 16:43
"Най-важното е скрито за очите!", но и... "Патетиката на крилата е фалшива поезия на етажа на гъсеницата." /пак Екзюпери/
цитирай
9. анонимен - "Роденият да пълзи не може да лети" - "Песен за сокола"
28.04.2008 19:13
Може и да съм от етажа на гъсеницата, но тази крилата патетика от "Малкият принц" наистина ми звучи фалшиво. Изобщо, мисля, че в блоговете има малко повече фалш и снобизъм. Не, че не е за предпочитане пред пошлостта, която се излива на други места, но ми струва малко прекалено.
цитирай
10. feq - Колко си истинска!
28.04.2008 19:34
Да, Ася, към душата пътечка трябва!
Не път - стъпкан и широк.
"Малкият принц" е най-философската приказка и моя любима също.
Удивително, че аз също днес я цитирах.
Поздравления за интересната ти идея и посланието.
Естествено, невярващите не могат да го разберат!
цитирай
11. анонимен - Невярващ
28.04.2008 20:06
Може би не съм в кондиция, но напоследък наистина усещам фалш. Иначе влизам тук за да си почивам от повсеместната духовна нищета. Харесвам "Малкият принц". Но не обичам шаблоните, а тук ми се стори, че има в излишък: "Екзюпери..., нямам думи!"; "много специална за мен"; "Усещането наистина е неповторимо".
Без да съм на нивото на пищещите тук, мога да се включа успешно с няколко подобни фрази. Може би ще получа поздравления, но със сигурност няма да изпитам удовлетворение от това. Не искам да подценявам никого, но единствено wonder винаги ми звучи истински.
цитирай
12. lion1234 - Привет Ася,
28.04.2008 20:40
Благодаря ти за чудесната разходка! Пейзажите наистина са изключително красиви!
,,Вървиш ли право пред себе си, няма да отидеш много надалеч'' - това ми хареса!
Поздрави!
цитирай
13. tota - Приятно е...
28.04.2008 21:10
дори само от това, че си се докоснал до някого ...
Мисля, че в житейски план пътят е ясен ...вероятно чрез пътечката търсим посоката...
Не е необходимо да разсъждаваме много...Каквото и да е довел всеки един от нас тук ,по важното е, че мисълта е ангажирана ..
цитирай
14. анонимен - : )
28.04.2008 21:30
Това ми напомня на Малкия Принц : ) Но също така ми напомня на горска пътека, осеяна с камъни да те спънат, цветя да те зарадват и сянка да починеш. : ) На кратко за живота : ) А снимки ще поствам скоро - след като се върна от слънчева Испания ; )
цитирай
15. viki11 - Да припомня,
29.04.2008 00:07
особено често се цитира"Малкият принц", няма начин да не се засечете.
цитирай
16. anastasiia - buratino!:)
29.04.2008 00:54
:)))))) - и от мен!...
цитирай
17. anastasiia - wonder, дааам...и твоето допълване е на място!;)))
29.04.2008 01:05
Благодаря ти!:)
И още нещо от Екзюпери: "Ако искам да видя пеперуда, ще трябва да изтърпя 2-3 гъсеници."
цитирай
18. anastasiia - Анонимен, ще ти цитирам
29.04.2008 01:13
Екзюпери: "Много по-мъчно е да съдиш сам себе си, отколкото другите. Ако можеш да съдиш себе си, значи си истниски мъдрец."
Имаш право на мнение, разбира се...
Както и аз имам право на моя интерпретация за нещата, които считам за значими и ценни...
цитирай
19. anastasiia - Да,feq, пътечка
29.04.2008 01:21
ни трябва...:)
Явно с теб мислим синхронно, щом точно днес и ти си взела частичка мъдрост от "Малкият принц"...:)
Благодаря ти...за всичко...:)
Усмихнат ден!:)
цитирай
20. anastasiia - Анонимен - Невярващ
29.04.2008 01:24
Вече ти отговорих.
Радвам се, че и ти харесваш "Малкият принц":)
цитирай
21. anastasiia - Привет, Джош!:)
29.04.2008 01:27
Благодаря, че се отзова на разходката...по моята Пътека...:)
Ще ти подаря още нещо от "Малкият принц" - "Питаш ме какво е обред. То е онова, което прави един ден различен от другите дни. И един час - различен от другите часове." Пожелавам ти много такива различни дни и часове...:)
И...недей да вървиш никога право пред себе си;)))
Куп усмивки...:))))))))))
цитирай
22. anastasiia - tota, да...
29.04.2008 01:34
чрез пътечката търсим посоката...Търсим себе си...Едно дълго пътешествие..., но пък си струва...:)
И си много права, че някои неща просто трябва да ги почувстваме, да ги приемем...
...Да сме търсещи...
Успешен ден!:)
цитирай
23. anastasiia - dgaduinknight:)
29.04.2008 01:39
Всичко от "Малкият принц" е свързано с живия живот...И асоциациите са ти много хубави...Каква пътека ще е, ако няма камъни по нея!;)))
А цветята винаги радват...:) Но в същото време са и много крехки и слаби... За това всеки трябва да е отговорен за своята роза;)
И щом ще ходиш в Испания, след това мнооого ще разказваш!:))) И снимки очаквам, разбира се!!!:)))
Весело изкарване!:)))
цитирай
24. anastasiia - viki11, благодаря
29.04.2008 01:42
за припомнянето...:)
Но, мисля си, колкото и често да се цитира "Малкият принц", никога няма да е достатъчно!...
Хубав и усмихнат ден!:)
цитирай
25. hristam - Повече от приятно е,
29.04.2008 09:16
когато някой ти напомни за малките неща в живота, които понякога, забързани в делничното, пропускаме.
А именно те придават онзи неповторим аромат на живота, който е така необходим, за да го усетим истински!
Да можеш да летиш, дори когато някой така упорито се опитва да те приземи, това е прекрасно!
Поздрав! :)))
цитирай
26. monna - За да станеш магьосница
29.04.2008 10:31
първо трябва да станеш светица, да се раздаваш до последния си атом по Пътя, да усещаш красивите неща и заклеймяваш пошлостта, А ТИ ДОБРЕ ГО ПРАВИШ!! Поздрави, Ася!
цитирай
27. luben - Сетих се
29.04.2008 10:31
веднага за Малкия принц, защото и на мен дълги години ми бе книгата за препрочитане. Сега май поспрях, но си я обичам. Ей така - в рамките на изминалото време. Не я забравям - просто все откривам други прекрасни пътеводители...

Хубави мисли пораждат думите ти!
цитирай
28. anastasiia - hristam:)
29.04.2008 15:53
Хубаво е да си подаряваме Време...
Време за нас, за така наречените "малки неща"...
Време, в което да поразмислим например върху това: "Защо от милиони години цветята произвеждат бодли и от милиони години, въпреки това, овцете ядат цветята..."
Продължавай да летиш, hristam...:) Знам, че го правиш..:)
Поздрави и за теб!:))))
цитирай
29. anastasiia - monna:)
29.04.2008 16:01
Хубаво е човек да дава, да раздава...И то да го прави истински, от сърце, по пътя си...
Тогава ставаме по-цялостни...Тогава имаме всичко!...И колкото по-щедро раздаваме от себе си, толкова повече се изпълваме с красота, с любов...
Благодаря ти, Маргарита!...:)
Магьосническа усмивка от мен;)
цитирай
30. anastasiia - luben,
29.04.2008 16:13
хубава книга за препрочитане си имал...:)
И всъщност - си имаш...Защото тя е в теб...Мислите ти ме поведоха към това: "Ако някой обича цвете, което съществува сам-самичко сред милионите и милиони звезди, това е достатъчно, за да бъде щастлив, като ги гледа."
Както ти си обичаш тази книга, защото я има...Тя е нещо много твое...
Чудесно е, че откриваш нови и нови пътеводители...:)
И...не спирай с хубавите мисли...:)
Благодаря ти...
цитирай
31. exibella - :)
29.04.2008 21:44
Много хубаво... :)
И снимките са много красиви :)
цитирай
32. anastasiia - Хей, exibella!:)))
29.04.2008 22:25
Благодаря ти!:)
Радвам се, че са ти харесали снимките...:)
Обичам да снимам...:)
А ти обичаш да рисуваш...И си толкова пролетно-цветна...:)))
Да ти е мнооого цветно, ти пожелавам;))))))
цитирай
33. exibella - Обичам...
29.04.2008 22:44
и да рисувам и да пея най-вече.
Обичам и снимките. Обичам да има много снимки, защото те остават скъп спомен от хубави преживявания.:)
цитирай
34. anastasiia - Да,
29.04.2008 23:48
снимката е най-късият път да си спомниш...:)
Знам, че обичаш да пееш...И се справяш страхотно!:)
цитирай
35. letisi - дано запазим малкия принц
29.04.2008 23:48
за да се спасим от самите нас:))))))))))))))
цитирай
36. anastasiia - Дано, letisi...:)
29.04.2008 23:57
Трябва да го запазим...вътре в нас...
За да се спасим...За да не бъдем като "възрастните", които нищо никога не разбират....
За да чувстваме, че пустинята е хубава, заради скритият кладенец някъде в нея...
За да си имаме нашите ритуали...
За да се грижим за своята роза...
И още много "за да..."
:))))))))) - и за теб!...
цитирай
37. melsun - Мъдър път...
30.04.2008 00:03
Четейки все едно вървях по вече утъпкани пътеки, по които съм вървяла и все още вървя, откривайки и събирайки истини и мъдрости за себе си, за живота! "Малкият принц" е една много любима моя книга. От време навреме се връщам към нея и си я препрочитам :))) Радвам се, че по пътя си срещнах теб, отклонявайки се по пътечките в гората...там където слънцето спуска люлка от два прекрасни слънчеви лъча и подканя всеки заблудил
се да седне и да се полюля, докато не докосне небето и не полети заедно с птиците! :)))
цитирай
38. anastasiia - Мъдростта идва бавно, постепенно,
30.04.2008 00:16
както слънцето огрява Планината...:)
Мелс, да, почувствах те...Ти толкова търсещо вървеше по пътеката, че не можеше да не те забележа:) Пък и ти, мен;)
...И аз често разтварям "Малкият принц". Дори, ей така...произволно...И винаги попадам на нещо, като че ли ново!...Прочетът ми винаги се оказва различен...:) Мъдростта е многоизмерна...
Виждам те, Мелс, ти си там, на пътечката...Още си там!:))))))
цитирай
39. melsun - Още съм тук !:)))
30.04.2008 00:22
Скрита под пухчето на глухарчето! Колко съм наивна...Ти затова и ме видя!:))))))
цитирай
40. anastasiia - :))) А сега си
30.04.2008 00:26
под една четирилистна детелина...За да придобиеш силата да орисваш с Щастие...:)
Ето...Виждам те...:)))))
И не си наивна! Вълшебна си!:))))))))
цитирай
41. melsun - Ооооо :)))
30.04.2008 00:39
даааа...бях на една полянка цялата с четирилистни детелинки :))) Една съвсем реална полянка...след Панчарево...надолу по реката. Имаше наистина много четирилистни детелинки. Всички, които бяхме там си откъснахме за късмет.Пазя си ги още! :)))) Подухнал е вятър и е заклатил листенцето...затова си ме видяла :)))))
цитирай
42. zharko - "Малкият принц не успя да сдържи...
30.04.2008 00:41
своето възхищение:

- Колко сте красива!

- Нали? - отвърна кротко цветето. - И съм родена ведно със слънцето...

Малкият принц долови, че то не е твърде скромно, но беше толкова вълнуващо!"
цитирай
43. anastasiia - Знаех си,
30.04.2008 00:55
че си ти..;))) Там, на полянката, надолу по реката...На твоята пътечка...:)
И нали си вълшебна, си умножила твоята щастлива детелинка многократно, за да дариш щастие на всички!:)))
Всичко виждам, Мелс...:)))))
цитирай
44. anastasiia - zharko...:)
30.04.2008 00:59
..."Довери ми още: "Тогава нищо не успях да разбера. Трябваше да съдя за нея според действията й, а не според думите. Тя ме изпълваше с благоухание и светлина. Не биваше да бягам. Как не отгатнах прикритата зад хитрините й нежност! Цветята са толкова противоречиви!..."
цитирай
45. zharko - "И много смутен,
30.04.2008 01:04
Малкият принц отиде да потърси лейка с прясна вода, за да полее цветето..."
цитирай
46. anastasiia - "Това цвете
30.04.2008 01:14
е доста сложно - помисли си Малкият принц..."
цитирай
47. zharko - "...Така то доста бързо...
30.04.2008 01:29
го измъчи със своята някак взискателна суетност."
цитирай
48. anastasiia - "Цветята
30.04.2008 01:37
никога не трябва да се слушат. Моето изпълваше с благоухание цялата ми планета, но аз не се сещах да се радвам."
цитирай
49. x2man - благодаря ти
30.04.2008 10:30
за прекрасната разходка с теб:)
цитирай
50. primavera - :))))
30.04.2008 11:27
Пътечката ти е без препъникамъчета и дано бъде все така красиво виеща се между мечти и идеи! Чети "Малкият принц " и се радвай на звездичката , която там някъде горе, високо грее само и единствено за теб !
Разходката в твоята компания ме освежи и облагороди ! Желая го от сърце и на теб !
цитирай
51. anlov - Много облагородяващо преживяване
30.04.2008 14:59
и за мен, с мисли, които никога не трябва да се забравят.
цитирай
52. donichka - :-)
30.04.2008 21:40
Благодаря ти, че ми напомни...
цитирай
53. seabg - С риск да стана банална
01.05.2008 00:24
Исках и аз да ти благодаря за припомнянето на съществуването на Малкия принц. Всеки път когато се срещам с него не е случаен и винаги на време. Вълшебство!! Топли поздрави!
цитирай
54. gabar4eto - Zdr Anastasiq
02.05.2008 11:45
Mnogo ne6ta stavat ei taka bez da gi usetim , no vra6taneto v prkazkite ni podskazva kakvo sme izpusnali Eh ASQ prosto nqmam dumi neveroqtna si
цитирай
55. henzelski - Когато
03.05.2008 12:40
Малкият принц възкръсва в твоите импресии, Ася, ти се превръщаш в Малката принцеса и аз ви виждам по Пътеката между звездите и състоянията на душата и ума...;)
цитирай
56. anastasiia - x2man:)
05.05.2008 20:16
И на мен ми беше особено приятно да се разходим, заедно с теб...:)
цитирай
57. anastasiia - primavera!:)
05.05.2008 20:24
Толкова ми е приятно, че те срещам на моята пътечка...:)
...Ще продължавам пътешествието си по нея..., чувствайки светлата си звездичка...:) Но, сигурна съм, че и ти съзираш своята...Та ти си самата Пролет!:) Значи виждаш...много неща...
...И носиш свежестта със себе си...:)
И аз ти благодаря!:))
цитирай
58. anastasiia - anlov:)
05.05.2008 20:33
Радвам се, че съм те докоснала...с това, което смятам за ценно...
Мисля си, че колкото по-често си припомняме...по нещичко от тази книга, толкова по-близо ще бъдем до себе си...До истинската ни същност...
Благодаря ти, че си тук...на пътеката...:)
цитирай
59. anastasiia - donichka:)
05.05.2008 20:36
И аз ти благодаря,...за това че бързо си припомни...;)
Хубаво е...
цитирай
60. anastasiia - seabg:)
05.05.2008 20:46
В живота ни няма нищо случайно...:) Така че, съвсем не случайно се сещаш за Него!:)
Топли поздрави и за теб!:)
цитирай
61. anastasiia - gabar4eto:)
05.05.2008 20:52
Да, много неща стават уж без да ги усетим...:) Но пък сигурно е трябвало да се случат...:) Това е от вълшебността на Вселената...
Знаеш ли, мисля си, че винаги трябва да се завръщаме към Приказките...Те наистина допълват пропуснатото по пътя ни...И не само това...
Въпреки, че "Малкият принц" не зная дали бих я определила точно като приказка...Може би "истинска приказка" е по-точно...:)
Благодаря ти:)
цитирай
62. anastasiia - Виждаш ни...
05.05.2008 21:00
може би, Краси, защото сме светещи...
...И защото имаш сетива...Много сетива...Отворени, чувстващи...
...И защото и ти си там...на пътеката между звездите...
Малката принцеса знае това...:)
цитирай
63. boris66 - boris66-anastasiia
10.05.2008 13:44
Да хубаво е един човек да поеме пътеката, Своята пътека и да я следва непрестанно!Незявисимо дали е тя права или трънлива и стръмна!Важното да е правилната!
цитирай
64. anastasiia - Да, Борис,
11.05.2008 12:04
Пътеката, по която сме поели...Нашата пътека...е винаги правилната!...
Продължавай напред...:)
цитирай
65. sexsi - Прекрасно! Сега чета, , Малкия п...
27.02.2010 21:25
Прекрасно! Сега чета ,,Малкия принц" на един малък мъж, и ти се появи!!! Много красиво си го казала...
цитирай
66. anastasiia - sexsi, в живота ни няма случайни неща...:)
28.02.2010 12:42
Ето, появила съм се в точното време!...:)
Добре си ми дошла и ти...:)
Този "малък мъж" ще израстне по най-прекрасния начин..., щом е в съприкосновение с "Малкия принц"...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5893916
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930