Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2014 12:47 - Това ми е любимо
Автор: shuriken Категория: Хоби   
Прочетен: 2204 Коментари: 7 Гласове:
25

Последна промяна: 23.07.2014 12:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Много обичам някой друг да ми казва какво да харесвам и как да разсъждавам. Преди 1989г бях малък, но съм слушал, че Партията спускала и всички приемали. Cигурно затова ми е толкова любимо да ме наставляват.

В общи линии мразя комунизма, гади ми се от руско и много се радвам, че режимът на престъпника Кадафи беше свален. Hадявам се да го последва и режимът на престъпника Путин.

Некой така нещо има ли да ми рекне навъпреки?


 



Гласувай:
27



1. defender - :)))
23.07.2014 12:52
Поздрави за предишния ти пост! Много ме изкефи.
цитирай
2. dockholiday - Скромен :) ......
23.07.2014 13:18
Блекпредатор призна, че го помпат, но не се хвали, че го четат.
Па то оставаше да се хвалиш! Кой ще ти повярва, бе?
цитирай
3. анонимен - Е, чак да
23.07.2014 15:49
се гади от всичко руско...недей:)
Диктатурата е едно, светлите умове - съвсем друго.
цитирай
4. shuriken - angpiskova,
23.07.2014 17:01

:)

цитирай
5. анонимен - Вчера
23.07.2014 17:14
говорих с една приятелка на Мара. Каза, че Mара никога не е напускали Кърджали, защото нямала пари за автобус. Нещо повече - дори за хляб няма. Даже интернет краде от съседите, чийто компютър ползва.
цитирай
6. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
24.07.2014 19:12

Доволен съм, че мога да чета материалите на Ангелина Пискова.

Нищо чудно, че се радва на всеобщо уважение.

цитирай
7. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
28.07.2014 02:31

Аз се чудя защо Еxorsist така упорито слага минуси, за което доста хора са ме информирали, а той бил профил на простака Freeoldman. Тъй като нямам комунистическия навик да подхвърлям непроверени глупости, до преди малко изобщо не се съмнявах в никой. Сега обаче видях, че Еxorsist е пуснал постинг, където няма никаква идея – просто е подхвърлил обида. Типично в стила на пропадналия мошеник Freeoldman, който не е спирал да обижда блогъри заради това, че с глупостта си не може да събуди интереса им и не всеки е съгласен да се подмазва, за да му коментират и гласуват.

Това обаче не е достатъчно за да свържа профила, с когото и да било – много хора го правят. Но вижте какво става в коментарите!

Freeoldman “невинно” подхвърля към Еxorsist запитване дали не съм аз и ..... о, Боже, ..... Еxorsist също толкова “невинно” потвърждава /!!!!!!!/. Представете си, Freeoldman очаква така да ми го лепне! Схващате ли колко ви подценява? Типично за глупав и елементарен човек, който мисли, че другите са глупаци като него и всяка лична полюция му се струва гениална.

Напомням: същият пропаднал цървул държи Rozzata, ама уж “са във война”.

Кажете честно: такъв дебил, прахосващ времето си да пуска глуповати изказвания вместо да свърши работа поне за две стотинки, заслужава ли да води хубав живот? А помощи от държавата? По-добре да ги дадат на произволна циганка – за разлика от него е родила няколко деца. А той - нищо.

Ей, Боклук! Знаеш ли колко пъти са ми прилагали тези номерца? Знаеш ли колко знам за Blog.bg? А знаеш ли колко фалшиви профили на “истински блогъри” са ми известни, но си трая, защото не са ме засегнали или съм ги споделил по приятелска линия? Hали помниш, че скоро ми гласува с онзи мазен профил, чрез който обичаше да ми коментираш? Аз върнах гласа и ти помисли, че съм говорил за друг. Bиждаш ли колко лесно те пратих за зелен хайвер? Малоумник, ха-ха ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shuriken
Категория: Лични дневници
Прочетен: 351790
Постинги: 77
Коментари: 618
Гласове: 2735
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031