Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2017 19:03 - Решението на проблема
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3248 Коментари: 11 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днешна Македония има сериозен проблем!

Иска да е в Европейския съюз!
Но Гърция се противи и плаши с вето!  Казват , първо възродителен процес-смяна на името и тогава!
Иначе вето?
Проблемът изглежда почти нерешим!
Гръцката дума се чува, за нуждите им пък да не говорим!
Не стига ,че по гаден начин са утроили територията си , най- вече за наша сметка-след трите войни в началото на миналия век , ами се озъртат в чуждото и се разпореждат с него!
Вместо да отговарят на въпроси от рода, какво е станало с Българите в Беломорска Тракия и в  Македония, къде са 19- те Български гимназии в Солун и тем подобни, имат претенции към другите!
Че македонците-античните са гърци!?

Ако ние предявим някакви подобни претенции и то основателно, веднага ще ни натикат в миша дупка!
Как е възможно, автохтонизъм и тем подобни дивотии! Значи за едни може, за други - категорично не!

Такова е положението, да не разнищваме по- нататък , доколко днешните гърци пък са древните елини и какви са изобщо?
Привилегировани са и толкова! Демократично!

Стана дума за родството на едони с македони!
Ами да се махне представката МАК в името Тя не променя същността Плюс това не е по наш образец . Или пък македонски.
Даже , ако  днешните македонци държат името да е по техен диалекг, най - подхожда държавата да се казва ЕДОНСКО!
Иначе- ЕДОНИЯ, по стандарта!

Ето едно добро решение на проблема с името ,който вълнува и ЕС
Навярно недоволни няма да има!  Нито пък ще възникнат претенции за граници!  Те са твърдо установени!
Съвременните гърци, не се е чувало досега,  да са проявявали претенции и едоните да са техни?!  Така, че не би трябвало да има възражение от тяхна страна

А пък самите македонци, вече няма  да изглежда, че стоят на два стола/ знае се какво става с такива/ и твърдо се отделят от гърците!



Гласувай:
28


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Материалът е в шеговита форма, но ...
18.06.2017 19:10
Материалът е в шеговита форма, но във всяка шега има и истина!
Това за другарите от гилдията в предходния постинг!
Заради албанските им реотани. Не е обида за албанския продукт Може да загрява бавно, но пък е качествен и не прегаря!
цитирай
2. tota - "Материалът е в шеговита форма, но във всяка шега има и истина!"
18.06.2017 21:06
Да, така е, не само има истина, но и истината, очите им ще избоде. Разбира се, че гърците до последно ще са прът в колелото. Те знаят какво ще последва и от това се боят. Но, има Видовден. Колкото и вода да е изтекла, извора го има още.
Приятна вечер!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
18.06.2017 21:24
tota написа:
Да, така е, не само има истина, но и истината, очите им ще избоде. Разбира се, че гърците до последно ще са прът в колелото. Те знаят какво ще последва и от това се боят. Но, има Видовден. Колкото и вода да е изтекла, извора го има още.
Приятна вечер!


Благодаря ти за отзива!
Напълно съм съгласен с написаното в него!
Трябва промяна в курса на провежданата от нас политика
Не тя да бъде съобразена с това, какво ще кажат други, дали им е изтодно, а с преди всичко с това, кое е полезно за нас!
Както правят гърците! Полезни са ,за себе си, не може да им се отрече!

Хубава вечер, Ати!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Не, че има опашка от коментиращи!
19.06.2017 20:15
Няколко дена няма да коментирам и естествено няма да мога да одобрявам коментари Някой , ако коментира, да знае причината за задържането на коментара......

Имам си задача в " Зета"
Дали ще я реша? Надявам се, да имам някакъв резултат!
Но на всички добронамерени коментари ще отговоря, както винаги!
Пък и на злонамерените! Да не смятат че са някаква трудност за мен?! Ще им обърна подобаващо внимание, точно каквото заслужават

Хубави дни на всички добри хора!
цитирай
5. shtaparov - Ясно е, че промяна трябва да има- ...
21.06.2017 17:43
Ясно е,че промяна трябва да има- благословия от Америка и Русия е получена,сега остава да се действа. Когато великите сили нареждат,гърци и сърби нямат думата- те също са само изпълнители.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.06.2017 07:38
shtaparov написа:
Ясно е,че промяна трябва да има- благословия от Америка и Русия е получена,сега остава да се действа. Когато великите сили нареждат,гърци и сърби нямат думата- те също са само изпълнители.


На тъпите гръцки хитрини трябва да се отговаря в техен стил Ако зависеше от мене, бипх отговорил с Едония!
А да видим, ползващите се с подкрепа, осиновени деца на свето, какъв аргумент ще извадят
Лошото е, че самите македонци не разбират, че имат нещо по-ценно Че столиците на България са били при тях, че първият университет-Климентов -също Че ренесансът категорично е при тях и нас-в Климентовата църква в Охрид, Зографът работи с размахът на Леонардо два века преди него

Но и едони върши работа- връщат се там, където им е мястото!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. didanov - Здравей Леоне
26.06.2017 12:21
Непосилна работа да ти кажа - на съседите ще им трябват десетки години да пренаписват отново македонската история в едонска:)
Исторически погледнато едоните са населявали западна Тракия между устията на Струма и Места така че ако македонец се преименуват на едони ще могат да претендират за Резос, Ликург и Орфей като техни царе. А ако махнеш мак- тоест великото от името то ще си останат само Александър, Екатерина,Фридрих,Карл което не е за предпочитане.
Сега сериозно- Основната причина от гръцка гледна точка да не се признава името Македония е, че така се нарича област в голяма част от северна Гърция и при признаване на името следва да се признае, че тази област заграбена по време на войните не им придналежи по право.
По същата причина и руснаците не признават етническото име българин и държава с име България в техните земи. Поздрави!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
26.06.2017 13:10
didanov написа:
Непосилна работа да ти кажа - на съседите ще им трябват десетки години да пренаписват отново македонската история в едонска:)
Исторически погледнато едоните са населявали западна Тракия между устията на Струма и Места така че ако македонец се преименуват на едони ще могат да претендират за Резос, Ликург и Орфей като техни царе. А ако махнеш мак- тоест великото от името то ще си останат само Александър, Екатерина,Фридрих,Карл което не е за предпочитане.
Сега сериозно- Основната причина от гръцка гледна точка да не се признава името Македония е, че така се нарича област в голяма част от северна Гърция и при признаване на името следва да се признае, че тази област заграбена по време на войните не им придналежи по право.
По същата причина и руснаците не признават етническото име българин и държава с име България в техните земи. Поздрави!


Да, парадокса е налице!
Присмехулно е отношението към днешните македонци, припознаващи се като наследници на Александър Македонски?! Но същото правят и гърците, но там, виждаш ли, нещата са различни, нямат такъв отзвук!
Не са различни, напротив, тяхното е нагло, защото е безпочвено Освен ,че неправилно са заграбили земи ,веваселени с гърци, те са ги и погърчили в последствие
Не само чрез войни, в които сме ги били са заграбили територии от нас Заграбили са ги с подмолни действия в руския двор, с фалшива карта за езика ,представена на Бисмарк и на Дизраели
Никой не ни е бил по - голям враг от тях в първите ни стъпки към възстановяването на държавността Е, не много по- назад са Сърбия и Черна Гора
Има два типа държави- етносни и политически И хибриди- смес от двете
Чиста проба политическа държава днес на Балканите е Босна и Херцеговина Има и други...

Хубав ден!
цитирай
9. didanov - в интерес на истината
26.06.2017 14:47
етническата карта на Санстефанска България обхваща и доста компактни маси от гръцко и мюсюлманското населения, които дори са преобладаващи на места като Южното Черноморие, части от Тракия и североизточна България, че чак съм се чудил на какво основание е можело да претендираме за тези земи. Бисмарк съдейства и за отдаването на Варна и околията му на България, така че без негова помощ Софийско или Варненско биха били в други ръце. Но Берлинксият конгрес сам по себе си е една бутафория между Англия и Русия.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
26.06.2017 16:52
didanov написа:
етническата карта на Санстефанска България обхваща и доста компактни маси от гръцко и мюсюлманското населения, които дори са преобладаващи на места като Южното Черноморие, части от Тракия и североизточна България, че чак съм се чудил на какво основание е можело да претендираме за тези земи. Бисмарк съдейства и за отдаването на Варна и околията му на България, така че без негова помощ Софийско или Варненско биха били в други ръце. Но Берлинксият конгрес сам по себе си е една бутафория между Англия и Русия.


Специално по Черноморието, това са погърчени Българи! Позволи ми да съм наясно относно тях! Това да говориш някакъв вулгарен гръцки, не означава, че си грък!
В Солун знаеш ли колко Български гимназии е имало преди 115 години Почти 20 По брой веднага след тези в София!
Сега колко има? Като кажа нито една, ще се радвам да ме опровергаеш, дори и с една на брой!
Но няма!
Как се нарича това, кажи ми
И това е по цяло беломорие, почти до Пелопонес
Ти знаеш ли колко гърци е имало в Атина прети 250 години Ще ти кажа, населението е било от около 30 хиляди ...албанци Само на албански се е говорило там
За какъм етносен принцирп говорим тогава
Мога да ти кажа колко са били Българите и останалите тогава
Българи-5- 7 милиона
гърци, сърби- 2-3 милиона
Турците 1965 година бяха 27 милиона, през 1878 година едва ли са били повече от 10 милиона
Виждаш ли какво е станало с Българите във времето?!

Хубава вечер!
цитирай
11. didanov - здравей тук има множество етнографски карти на Балканите преди Освободителната война
26.06.2017 19:54
http://illustrationbelomore.blogspot.co/2011/11/blog-post_08.html

http://2.bp.blogspot/-q-J0BAYzH9c/TrkQ8u-otbI/AAAAAAAAAYk/AzD9JBEfGT8/s1600/3.jpg

правени са от различни по народност пътешественици или по поръчка на различни държави - вижда се, че преобладаващата част от южното ни Черноморие е с предимно с гръцко население. Дали това са обачеса само "съскащи българи" не става ясно и честно казано не ми се вярва много. За Солун и принадлежащите му земи никой не спори, че е заселен с много българи.
германците са имали достатъчно географи и картографи, които са правили карти на Балканите и са били наясно кой къде от коя народност живее. Това е било необходимост при сложната игра на тронове на Балканите. Проблемът на българите е бил, че са най-многобройните на Балканите в сърцето на Европейска Турция. Тяхното цялостно обединение би би довело да създаването на национална силна държава, която да е решаващ политически, икономически, културно-религиозен фактор на Балканите, нещо което едва ли някоя Велика сила е желаела да стане.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9146898
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102621
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031